Battle squad pelaaminen elikkä 400pts
-
Armageddon
Re: Battle squad pelaaminen elikkä 400pts
Itsekin tutkiskelin noita sääntöjä ja tulin pohtineeksi että voiko Eldareilla pelata kun vaaditaan 1 HQ mutta ei saa characteria enemmällä kuin 2 woundilla, mutta Eldareilla ei ole HQ-choisea jolla on 2 woundia, Farseerillakin niitä löyttyy 3.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
-
Armageddon
Armageddon kirjoitti:Alun perin patrol-säännöt olivat WD274:ssä, mutta tuossa uusimmassa (WD284) on päivitetyt säännöt sekä pari skenaariota.
joo pitää käydä hakemassa.
mä vaan oon aatellu että ruvetaan Seinäjoen pitkäkässäkiekossa pelaamaan Patrol pelejä joka lauantai jos ei ole turnausta
Flesh is weak
-
Hudraulics
Eilen kävin ostamassa kyseisen WDeen. Ihan mukavia pikapelejä noilla näyttäisi aikaan saavan, tosin jonkun aikaa lueskeltuani huomasin pari virhettä/epämääräisyyttä.
Virheet löytyivät neljästä lehdessä olleesta esimerkki Patrol listasta (EoT codexin listat). Ensinnäkin Cadian listassa oli yksittäinen Comissar. Independent Characterina... Toiseksi Ulthwe listassa oli samalla tavalla Warlock... Ja viimeiseksi säännöissä luki "No model can have more then 2 wounds". Tietysti Lost&The Damned listassa oli Big Mutantseja... joilla on 3 woundia.
Virheet löytyivät neljästä lehdessä olleesta esimerkki Patrol listasta (EoT codexin listat). Ensinnäkin Cadian listassa oli yksittäinen Comissar. Independent Characterina... Toiseksi Ulthwe listassa oli samalla tavalla Warlock... Ja viimeiseksi säännöissä luki "No model can have more then 2 wounds". Tietysti Lost&The Damned listassa oli Big Mutantseja... joilla on 3 woundia.
"Asia selkeni heille kuin sika peseytyi." - mr.tp