Eldareiden taktiikoita
Eldareiden taktiikoita
Onko kellään mitään neuvoja esim.sm,DE,csm,IG ja Ork vastaan? :?
Re: Eldareiden taktiikoita
Lähinnä mariineita vastaan pelanneena voin neuvoa lähinnä niitä koskien. Elikkäs... Hyviä yksiköitä mariineita vastaan:
Howling Bansheet, nopsakoita ja tekevät mariineista reikäjuustoa.
Guardian Squad + starcannon, tappaa mitä tahansa terminaattoreista moottoripyöriin.
Falcon, pulse laser + bright lance-yhdistelmällä tuhoaa rhinoja ja muita tankkeja.
Avatar, tappaa mitä tahansa mariineita.
Wraithlord, aina hyvä olla mitä tahansa armeijaa vastaan, pitää vain muistaa varoa power fist-veteraani kessuja.
Vyperit, itse olen alkanut käyttää niissä bright lanceja, pienellä onnella ne posauttavat vaikka Land Raiderin. Ei huono 65-pistettä vievältä lentohärveliltä.
Howling Bansheet, nopsakoita ja tekevät mariineista reikäjuustoa.
Guardian Squad + starcannon, tappaa mitä tahansa terminaattoreista moottoripyöriin.
Falcon, pulse laser + bright lance-yhdistelmällä tuhoaa rhinoja ja muita tankkeja.
Avatar, tappaa mitä tahansa mariineita.
Wraithlord, aina hyvä olla mitä tahansa armeijaa vastaan, pitää vain muistaa varoa power fist-veteraani kessuja.
Vyperit, itse olen alkanut käyttää niissä bright lanceja, pienellä onnella ne posauttavat vaikka Land Raiderin. Ei huono 65-pistettä vievältä lentohärveliltä.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
CSM on lähes samanlainen armeija kuin heidän kantaisänsä Space Marinet, lukuunottamatta isoja demoneita ja Defileriä. Isot demonit kaatuvat snipuilla ja pienemmät ampumalla, noilla kun ei tuota armoria tunnu olevan nimeksikään (paitsi Khornen Bloodlettereillä). Lisäksi voit käyttää demonic instabilityä apuna.
Hyvä näyttää aina paremmalta kun siinä on jotain huonoa vieressä...
Re: Eldareiden taktiikoita
Jaah, ja tässähän saa sitten käyttää omaakin järkeä. Elikkäs... Tosiaan nuo Chaokset ovat melko samanlaisia kuin normaalit marinet. Sen sijaan IG. Noh, mitä IG:llä yleensä on? Tankkeja ja jalkaväkeä. Eli kannattaa ottaa Bright Lanceja joilla tuhoaa tankit ja scatterlasereita ja shuricen cannoneita jotka ovat halpoja, tappavathyvin jalkaväkeä kehnolla armourilla.
Ja koska IG:llä ei tosiaan ole kovia armoureita omaavia yksiköitä, ovat Howling Bansheet aika turhia, niiden sijasta vaikka Strickingeja tms. joka vain omaa paljon hyökkäyksiä.
Sitten DE. Aika pitälti sama, paitsi että Bright Lanceja ei oikeastaan tarvitse, star cannon, scatter laser ja shuricen cannon toimivat mainiosti.
Ja koska IG:llä ei tosiaan ole kovia armoureita omaavia yksiköitä, ovat Howling Bansheet aika turhia, niiden sijasta vaikka Strickingeja tms. joka vain omaa paljon hyökkäyksiä.
Sitten DE. Aika pitälti sama, paitsi että Bright Lanceja ei oikeastaan tarvitse, star cannon, scatter laser ja shuricen cannon toimivat mainiosti.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."