Ropeconin maalauskisa - aftermath
Ropeconin maalauskisa - aftermath
Heippa.
Ensinnäkin, kiitokset kaikille conin kisaan osallistuneille. Aivan järjettömän paljon uskomattoman hyviä ukkoja. Oli todella hauskaa nähdä paljon hienoja figuureja ihmisiltä, joita ei ollut koskaan tavannut saati sitten nähnyt heidän figujaan kunnolla.
Oli myös mukavaa tavata maalaajia ihan livenä; migsula, Miika Bergdahl, (etunimi liian vaikea) Warren, Minisaarnaaja ja muut tässä mainitsematta jääneet oli oikein hauskaa tavata. Eiköhän suomesta saada vielä kunnon edustusjoukko tulevaisuuden golden demoneihin.
Ensinnäkin, kiitokset kaikille conin kisaan osallistuneille. Aivan järjettömän paljon uskomattoman hyviä ukkoja. Oli todella hauskaa nähdä paljon hienoja figuureja ihmisiltä, joita ei ollut koskaan tavannut saati sitten nähnyt heidän figujaan kunnolla.
Oli myös mukavaa tavata maalaajia ihan livenä; migsula, Miika Bergdahl, (etunimi liian vaikea) Warren, Minisaarnaaja ja muut tässä mainitsematta jääneet oli oikein hauskaa tavata. Eiköhän suomesta saada vielä kunnon edustusjoukko tulevaisuuden golden demoneihin.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
-
oldschooler
Kun tätä boardia on selannut, niin odotukset tasosta olivat nousseet mulla viime vuotta paljolti korkeammalle. Todella mahtavaa oli nähdä livenä paljon hienosti maalattuja figuja, joista suurinta osaa ei ollut edes netissä nähnyt.
Olikos tämä herra Warren muuten joku suomalainen sotulainen, vai kenties Ramonin mukana tullut toispaikkakuntalainen maalarinero?
Olikos tämä herra Warren muuten joku suomalainen sotulainen, vai kenties Ramonin mukana tullut toispaikkakuntalainen maalarinero?
Warren on suomalainen, sotussakin nimellä Cuchulainn- vieraillut otus. Sanon otus, koska kukaan tuon tasoisia figuureita maalaava ei voi olla täysin normaali ihminen. Warrenin vanhempia (n. puoli vuotta) figuureita on ollut esillä täälläkin ja ovat myös coolminiornot-sivustoilla. Taso (joka oli hyvä jo silloin) on kyllä noussut todella paljon.
Tein salapoliisityötä ja löysin hänen kotisivunsa: http://www.geocities.com/diarmaid_warren/enter.html
Tein salapoliisityötä ja löysin hänen kotisivunsa: http://www.geocities.com/diarmaid_warren/enter.html
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
-
baretul
Jep muuten Day muistatko mitkä hahmoista olivat warrenin kisassa. Hänen näyttämät hahmot täälä olivat todella kauniita. Oli monia todella siistejä osanottaja figureita mistä kenelläkään ei näyttänyt olevan tietoa ketkä nämä olivat maalanneet (nähtävästi kaikki suomen maalaaja gurut eivät löpise netissä) No jooh tuo on kyllä sanomattakin selvää
.
/.:edDay kirjoitti: Tein salapoliisityötä ja löysin hänen kotisivunsa: http://www.geocities.com/diarmaid_warren/enter.html
Joo, itse haluan myös aloittaa kiitoksilla kaikille jotka tekivät maalauskilpailun ja Ramonin vierailun mahdolliseksi. Kaikki tämä työ poikii tulevina vuosina varmasti suomalaisia Golden Demon voittajia. Moni osallistuja on varmasti kanssani samoilla linjoilla, aidosti kiitollinen!Kaiken kaikkiaan, varsin pieneen harrastaja pohjaan suhteutettuna, voitanee todeta, että suomesta löytyy paljon erittäin lahjakkaita maalareita. Olen Englannissa käydessäni saanut ihailla useita Golden Demon voittaja figuja ihan livenä, ja uskomatonta kyllä, conin sijoittuneet entryt on aivan kilpailukykyisiä.
Oli erittäin mukava tutustua myös kanssa harrastajiin ja kuulla kommentteja/vaihtaa ajatuksia. Ainakin itselleni se oli conin kohokohta. Itse olen kokenut olevani ennen kaikkea "40k harrastaja", en niinkään "figu-maalari", mutta tunsin kyllä itseni tervetulleeksi myös maalareiden joukossa. Mitään sisäpiiri elitismiä ei ollut havaittavissa. (kuten huhut ulkomailta aina välillä kertoo)
Tänään tarttu hobbypointista mukaan myös Vallejo Smoke!
Oli erittäin mukava tutustua myös kanssa harrastajiin ja kuulla kommentteja/vaihtaa ajatuksia. Ainakin itselleni se oli conin kohokohta. Itse olen kokenut olevani ennen kaikkea "40k harrastaja", en niinkään "figu-maalari", mutta tunsin kyllä itseni tervetulleeksi myös maalareiden joukossa. Mitään sisäpiiri elitismiä ei ollut havaittavissa. (kuten huhut ulkomailta aina välillä kertoo)
Tänään tarttu hobbypointista mukaan myös Vallejo Smoke!
☠️
Warrenin figumaalauksen taso oli kyllä todella loistavaa jälkeä. Voitto meni mielestäni juuri oikeaan osoitteeseen.
http://www.puolenkuunpelit.com - verkkokauppa ja peliportaali
Liikkeet Lahdessa, Kouvolassa ja Tampereella
Liikkeet Lahdessa, Kouvolassa ja Tampereella