FB: Conin petomies
FB: Conin petomies
http://www.pbase.com/bansku/beastmen
Elikkäs tuolta löytyy coniin ängetty Beastlord, tuon vaatteet olen ajatellut maalata uusiksi. Itse olen ajatellut tummanpunaista, mutta mitä mut sanovat? Muukin kritiikki olisi poikaa.
Elikkäs tuolta löytyy coniin ängetty Beastlord, tuon vaatteet olen ajatellut maalata uusiksi. Itse olen ajatellut tummanpunaista, mutta mitä mut sanovat? Muukin kritiikki olisi poikaa.
ur ballz r p3ndul0us & w34k
-
baretul
Oukei eli taas tulee huippu coolieja hahmoja
... todella siisti idea. Tosin tuosa voi olla joissaki paikoissa liikaa väriä, ja sittes vielä että hmm tuo nmm:ä näyttää sinäänsä siitiltä mutta ei periaateessa oo oikein
... niinku ramon sano lauantaina että viivat tekee nmm:ästä epäaidon (tosin jos joku osaa maalaa ne juuri oikeaan paikkaan niin silloin ne on correct, mutta silloinkin hahmoa voi tiirailla vain 1 kuva kulmasta, jos haluaa säilyttää nmm:än oikeana). Niin joo ja sittes tota noi layeroinnit saatais olla tollasina läikkinä tällä hetkellä, mielummi vois häivyttää toho perus väriin ne iha kokonaan niin että ne olis almost perfektoja ton värin vaihtumisen suhteen. No joops kuiteski hemmetin siisti hahmo ei siitä pääse yli eikä ali, samperin mageesti toi loppuje lopks o kyllä maalattu.
Ah, tää oli sun. Tosi hyvä figu, tosin vähän liian sateenkaarimainen IMO. Vaatteen väri ei olisi ongelma, jos olisit sävyttänyt värin muihin figun väreihin. ts. lisännyt kaikkiin väreihin esim. tipan harmaata tai beigeä. Nyt osa vaatteista näyttää vähän irrallisilta.
Mutta joo, taas yksi figuista joka tipautti leukani lattiaan kun sen näin.
Mutta joo, taas yksi figuista joka tipautti leukani lattiaan kun sen näin.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Joo-o, taidanpa maalata ainakin aseen puun ruskeaksi ja vaihtaa vaatteet
tummemmiksi. Freehändäystäkin täytyy opetella, IRL nuo kuviot näyttävät vähän sottaisilta. Ensimmäinen kerta kun käytin figussa NMM:ää. Vuosi on nyt tullut maalailtua, ens vuonna osallistun conin kaikkiin kategorioihin. Jospa silloin olisi paremmin taidot hanskassa.
tummemmiksi. Freehändäystäkin täytyy opetella, IRL nuo kuviot näyttävät vähän sottaisilta. Ensimmäinen kerta kun käytin figussa NMM:ää. Vuosi on nyt tullut maalailtua, ens vuonna osallistun conin kaikkiin kategorioihin. Jospa silloin olisi paremmin taidot hanskassa.
-
maddog
Siksi tuossa ei ole scenebeissiä, koska siitä oli tarkoitus tulla pelifigu Nurglen beasteille, mutta kun vaihdoin armeijan slaaneshille, niin tuo meni hyllyn päälle showcaseksi. Hyvä vinkki tuo viilailu. No, uusi lordi on tulossa.
Saisiko vinkkejä/kritiikkiä NMM:stä? Kiitos.
-
baretul
Joo tota tuo nmm on tällähetkellä hieman raidallista, kannataisi käyttää todella vetistä maalia perus väriä korostaessa ja varjostaessa, ja sitten nopeasti tuoda valoon osuvat kulmat valkoiseen esim fortress greyn kautta, ja muut kulmat jättää vaikkapa fortress greyks. Perusväriksi on hyvä esim codex grey, shadow grey tai vastaava harmaa.Bansku kirjoitti:Siksi tuossa ei ole scenebeissiä, koska siitä oli tarkoitus tulla pelifigu Nurglen beasteille, mutta kun vaihdoin armeijan slaaneshille, niin tuo meni hyllyn päälle showcaseksi. Hyvä vinkki tuo viilailu. No, uusi lordi on tulossa.
Nyt sinun nmm:äsi ei vältämättä ole noudatettu tuota valon tulo suuntaa mitenkään
Anteeksi vaan mutta oletko siis harjoittanut maalausta vasta vuoden?! Vai ymmärsinkö koko homman ihan väärin. Tuo betomies on kerrassaan hieno ainakin meikaläisen mielestä.Bansku kirjoitti:Vuosi on nyt tullut maalailtua, ens vuonna osallistun conin kaikkiin kategorioihin. Jospa silloin olisi paremmin taidot hanskassa.
-
maddog