"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos Chariot

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Walloittaja
Viesti:

Chaos Chariot

Viesti Kirjoittaja Walloittaja »

Olisko kellään hyviä ideoitat Chaos Charioitin tekemiseen? Tuo "normaali" ei jotenkin innosta..
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Riippuu tietenkin minkä jumalan chariotti on kyseessä.. Avatarisi mukaan voisi ainakin tehdä mallista vähän kevyemmän ja laittaa vetojuhdiksi steed of slaaneshit.
"If it bleeds, we can kill it."
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Steed of slaanesheja tzeentch armeijaan? Pistä ennemmin screamereitä hummien tilalle, ja horroreita kuskeiksi.
Walloittaja
Viesti:

Mutta mistäs itse käyrryn runko?
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
johannes
Valvoja

Viesti Kirjoittaja johannes »

vaikka tomb kings muovikärrystä konveroitmaan?

-Johannes
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Dark elf kärryn runko sopisi ainakin slaanekselle, kun sen melkoisen hienosti muotoiltu.
Walloittaja
Viesti:

Tzeentchin kärry siitä tulee. (Niinkuin joku saattaapi Avataristani päätellä..)
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Uuh sori. Sekotan aina Slaaneshin ja Tzeentchin markit... Se Screamer juttu kuulosti ihan hyvältä
"If it bleeds, we can kill it."
makebou.

Viesti Kirjoittaja makebou. »

conissa oli ainakin yhellä petojen kärryssä screameri vetäjänä, me like me like
Sandman

Viesti Kirjoittaja Sandman »

makebou. kirjoitti:conissa oli ainakin yhellä petojen kärryssä screameri vetäjänä, me like me like
Niin se kyllä oli hiano
Walloittaja
Viesti:

Hmm.. miten laitan nuo Screamer vetäjät kiinni tähän kärryyn? :) kun tuli peiniä ongelmia :)
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Noh emt super liimalla ? :D. Itse olisin tehnyt koko chariotin green stuffista muovilevystä balsasta etc kamasta, hevoset vaikkapa chaos knighteiltä.
Walloittaja
Viesti:

Hmm.. tarkoitin vähän muuta kyllä.. katos kun se base on liian peini :o
ei mahdu 2 screameriä vierekkäin sille :|
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Jep, nämä kaksi chariotia ajelivat ympäri Conin taistelukenttiä. Toista ohjasti hämärästi tutun näköinen aspiring champion.

En ole tämän idean alkuperäinen keksijä. Olen ainakin kerran aikaisemmin nähnyt armeijan, jossa oli tungettu suoraan vaunuhevosten tilalle kaksi screameria. Tulos oli melko kankea ja ennen kaikkea ahdas. Yksi on juuri sopivasti 50 millin levyiselle baselle mahtuva ja sillä on hauskana yhteensattumana WS3 S4 A2, aivan kuin kahdella kaaoshevolla.

Liitoksia varten aisasta on napsaistu välistä pätkä pois ja vetäminen tapahtuu häntäpelillä. Kannattaa miettiä tarkkaan, mitä leikkaa, millä ja mistä kohtaa. Myös pinnaus on enemmän kuin suositeltavaa, tai konversion elinikä jää erittäin lyhyeksi. Jonkinlainen kokemus greenstuffin kanssa on myös eduksi, jos meinaa tehdä vastaavaa konversiota.

Näin meillä. Jos tahtoo välttämättä tehdä vastaavan systeemin, siitä vain. Idea ei ole patentoitu ainakaan minun puoleltani. Muutakin voi toki kokeilla, jos tahtoo ehdottoman omaperäisen ratkaisun.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Walloittaja
Viesti:

Miten tuo screameri kannattaisi kiinnittää tuohon chariottiin? (käytän Petoejan Chariottia pohjana..
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

Walloittaja kirjoitti:Miten tuo screameri kannattaisi kiinnittää tuohon chariottiin? (käytän Petoejan Chariottia pohjana..
Hmm... Pedothan eivät saa Chariotteja Mark of Tzeentchilla...
Walloittaja
Viesti:

Siis, se tulee ihan normaaliin Chaos Armeijaan, käytän vain petojen chariotin runkoa normaalin sijasta.
Finet

Laita ne Screamerit

Viesti Kirjoittaja Finet »

Walloittaja kirjoitti:Hmm.. tarkoitin vähän muuta kyllä.. katos kun se base on liian peini :o
ei mahdu 2 screameriä vierekkäin sille :|
Laita ne Screamerit eripituisten lentofigujen tikkujen päihin
Walloittaja
Viesti:

Ratkaisin ongelman laittamalal yhden screamerin siihen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”