"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

invasave

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
henkka

invasave

Viesti Kirjoittaja henkka »

mitä niinku se invasave on, vai olikse invu :oops:
warhammer rulez!
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Hehe... se on invunerable save :D

Eli, se on save jonka saa *aina ottaa riippumatta millä ammutaan tai lyödään.

*paitsi jos aseen erikoissäännöissä erikseen mainitaan, että ohittaa invun (esim. Necron lordin war-scythe)
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Vader
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vader »

ankara halla kirjoitti:Hehe... se on invunerable save :D
Invulnerable lukee minun säännöissäni. :) Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä. :)
Humie

Viesti Kirjoittaja Humie »

ankara halla kirjoitti:Eli, se on save jonka saa *aina ottaa riippumatta millä ammutaan tai lyödään.

*paitsi jos aseen erikoissäännöissä erikseen mainitaan, että ohittaa invun (esim. Necron lordin war-scythe)
Niin, ja sit viel eroavaisuus FB:een on se, et 40K:ssa ei voi ottaa paria savea saman vuoron aikana (paitsi joissain harvoissa tapauksissa, jotka mainitaan kyllä niiden esineiden/yksiköiden kohdalla). Esimerkiksi jos Chaplainiin osutaan boltterilla, saa hän ottaa JOKO 3+ Power Armour saven, TAI 4+ Rozarius saven.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”