Joidenkin mielestä tämä saattaa olla todella urpo kysymys, mutta Kronikkeli 2003 sivulla 134 Questions and answer osiosso on Dark elf kysymys, joka menee näin: mikä hydran pää sylkee tulta?
Vastaus: valitse itse.
No, onko sitten mahdollista, että väännän hydran pään mulkoilemaan taakseen ja halutessani voin myös sylkeä tulta taakseni?
Hydran breath weapon
- Sotalammas
perjaatteessa on mielestäni mahdollista/laillista mutta se on kyllä mielestäni vähän sääntöjen kiertämistä ...
mutta minä kysyisin pelikavereiltani hyväksyisivätkö he tuolaisen konvertoimisen käyttämisen ja toimisin sen mukaan mihin lopputulokseen tulisimme ....
mutta minä kysyisin pelikavereiltani hyväksyisivätkö he tuolaisen konvertoimisen käyttämisen ja toimisin sen mukaan mihin lopputulokseen tulisimme ....
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Re: Hydran breath weapon
Hydralla on normaali 90 asteen LoS. Ja huhtikuun Q&A toteaa...Teurastaja kirjoitti:No, onko sitten mahdollista, että väännän hydran pään mulkoilemaan taakseen ja halutessani voin myös sylkeä tulta taakseni?
Voit toki vääntää pään mille mutkalle haluat, mutta Hydra ei silti näe taakseen.April Q&A kirjoitti: Q : Do flame template weapons such as breath weapons, blunderbusses, and the steam cannon require Line Of Sight?
A : Yes.
-J
-
Black scars
Jos haluat tuolle linjalle lähteä, niin conffaa hydralle 24" kaula. Sitten vaan höngit vihua omalta deployment zoneltasi, ilman pelkoa meleeseen joutumisesta. Vielä parempi on n. 48" kaula, silloin voit hönkiä vaikka vihun bolttereita, eivätkä ne voi ampua takaisin. Häntään vastapainoa niin figu pysyy ihan itse pystyssäkin. Eiku conffaamaan...
*Hu*