Tappiot
Ite en ole pelannut omalla IG armeijalla vielä kuin vasta yhden kunnon pelin 'nidejä vastaan ja senkin voitin. Muuten olen harjoitellut pienellä necron armylla kaverin tyranideja vastaan.
Pelejä yhteensä:7
Voittoja IG:1
Voittoja Necron:2
Tasapelejä Necron:1
Häviöitä:3
Pelejä yhteensä:7
Voittoja IG:1
Voittoja Necron:2
Tasapelejä Necron:1
Häviöitä:3
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Skaven(minä) vs. Bretonnia(kaverin pikkuveli) peli oli 2000pts.
Skaven Vp. = 0
Bretonnia Vp. = 2600+
pistäkää tuosta paremmaksi...
muuten on tullut aivan järkyttävästi voittoja...örkkejä vastaan tuli kerran minor defeat, muita häviöitä en muistakkaan
Skaven Vp. = 0
Bretonnia Vp. = 2600+
pistäkää tuosta paremmaksi...
muuten on tullut aivan järkyttävästi voittoja...örkkejä vastaan tuli kerran minor defeat, muita häviöitä en muistakkaan
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Re: Tappiot
Huuh? Pitäisikö tässä kaikkien pelien tulokset muistaa? Jaah, kaipa ne ovat menneet suunnilleen puolet ja puolet, pari tasapeliä mahtuu myös mukaan.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
-
Hellbender
- Viesti:
Re: Tappiot
Kokonaan maalamaton ns. kolmos-FB-armeijani (DoW) on aiheuttanut päänvaivaa. Olen vasta muutaman kerran sillä pelaillut ja en nyt muista olenko voittanut vielä kertaakaan. Ehkä olen yhden tasapelin saanut noin 5-6:sta 2000-4000 pisteen pelistäni. Lieneekö tämä syynä, että olen viimeksi pelannut DoW:eillani joskus viime talvena?
Tosin syy on kyllä tappioihinin selvillä. Käytän liikaa RoR-pikeyksikköjä ja niitä kahta RoR-jättiläistä. Jättiläiset syövät 2000 pisteen pelissä aivan liikaa pisteitä ja ovat muutenkin aika heikkoja verrattuna esim. O&G-veljiinsä.
Harmittaa se tappioputki silti...
- Dru Perim
Tosin syy on kyllä tappioihinin selvillä. Käytän liikaa RoR-pikeyksikköjä ja niitä kahta RoR-jättiläistä. Jättiläiset syövät 2000 pisteen pelissä aivan liikaa pisteitä ja ovat muutenkin aika heikkoja verrattuna esim. O&G-veljiinsä.
Harmittaa se tappioputki silti...
- Dru Perim
tarkkaa pelien määrää en muista , mutta tämänkin kesän aikana niitä on kertynyt joku 20-30. (hui!
) ja kaksi häviötä muistan ja muutaman tasurin....
chaaoksella en hävinnyt yhtään. ja eldareilla ne mitä hävisinkin. (ja yllätys, yllätys, turnauksessa tietysti! :?)
välillä vois ottaa turpiin oikein kunnolla niin tippuis "maan pinnalle"
chaaoksella en hävinnyt yhtään. ja eldareilla ne mitä hävisinkin. (ja yllätys, yllätys, turnauksessa tietysti! :?)
välillä vois ottaa turpiin oikein kunnolla niin tippuis "maan pinnalle"
Kaikki mielipiteet ovat hyviä, toiset ovat vaan parempia.
-
Musta Setä
Itselläni on Daemonhunttereilla, joihin olen kylläkin vähän kyllästynyt nyt, 9 peliä ja 7 voittoa...1 tasapeli ja 1 häviö (eka peli niillä)...ja kaikki voitot samalla taktiikalla. Mutta liika voittaminen kyllästyttää ja armeija onkin lähdössä...ei oikein iskenyt jostain syystä.
FaBan puolella taas olen ottanut HEllä onnellisesti turpaan. Tappiputki. Tulihan se sieltä. Nekin lähtevät lentämään. Omituista kyllä testipeleissä Skaveneilla olen voittanut kolme ottelua kolmesta...taidan olla hordepelaajia...
BFGssä Eldarini ovat onnistuneet uskomattoman hyvin nyt kesällä, 8 ottelua ja 6 voittoa, ja kaikki voitot vielä pienin tappioin. Häviötkin tulivat Necroneita vastaan, joihin en ollut varautunut yhtään, ja kartalla jossa oli kaksi dust cloudia ja ei mitään muuta imperiumin 60cm tykkipattereita vastaan...
FaBan puolella taas olen ottanut HEllä onnellisesti turpaan. Tappiputki. Tulihan se sieltä. Nekin lähtevät lentämään. Omituista kyllä testipeleissä Skaveneilla olen voittanut kolme ottelua kolmesta...taidan olla hordepelaajia...
BFGssä Eldarini ovat onnistuneet uskomattoman hyvin nyt kesällä, 8 ottelua ja 6 voittoa, ja kaikki voitot vielä pienin tappioin. Häviötkin tulivat Necroneita vastaan, joihin en ollut varautunut yhtään, ja kartalla jossa oli kaksi dust cloudia ja ei mitään muuta imperiumin 60cm tykkipattereita vastaan...
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Kuuromykkä sekä sokea
Tänä kesänä onkin ollut minun DE:lläni kunnon pile-putki;
kahden kuukauden pelit:
De vs tau,voitin
De vs tau,uudestaan,voitin,paljon orjia
De vs necrons,voitto
De vs dark angels,tiukka voitto
De vs kaaos,murska voitto,paljon orjia
De vs dark angels vs tyranids vs ultra marines vs necrons,kukaan ei jaksanut pelata loppuun...
Saa nähdä miten käy kun kyseiset pelaajat oppivat käyttämään armeioitaan...
kahden kuukauden pelit:
De vs tau,voitin
De vs tau,uudestaan,voitin,paljon orjia
De vs necrons,voitto
De vs dark angels,tiukka voitto
De vs kaaos,murska voitto,paljon orjia
De vs dark angels vs tyranids vs ultra marines vs necrons,kukaan ei jaksanut pelata loppuun...
Saa nähdä miten käy kun kyseiset pelaajat oppivat käyttämään armeioitaan...
Viimeksi muokannut Mikki N, Ke 27.08.2003 10:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...