"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ukkojen mukana tulevat sälät

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Badruk ´eadsplitta

Ukkojen mukana tulevat sälät

Viesti Kirjoittaja Badruk ´eadsplitta »

Alotin juuri 40k ja kun kasailin sm niin tuli mieleen täällänen kymysys:
siis mitä hyötyä on liimailla niitä ukkojen mukana tulevia pikku equipmenttejä äijiin? siis jos on puukko ja sen liimaa kaverin jalkaan niin voiko se ekäyttää sitä puukkoo jossain? Ja kiitos jo etukäteen!!!!!!!!!!!!
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Ei yhtikäs mitään pelillistä hyötyä... ukoista tulee vaan hienomman näköisiä...
"If it bleeds, we can kill it."
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Noh, tuosta "hienommasta" voi olla montaa eri mieltä. Kyllä joku Auspex käteen sopii, mutta ne puukot ainakin on niin tökeröitä notta koskaan en oo niitä marineihini laittanu enkä laita! :)
Lord of Darkness

Viesti Kirjoittaja Lord of Darkness »

Sitä pientä sälää tulee nykyäänkin ihan turhan paljon jokaisen boksin mukana. :?
Mutta toisaalta näillä pienillä osilla saa lisää vaihtelevuutta omiin figuihin, mikäli ei ala konvertoimaan figuja. Niillä voi havainnollistaa jonkin figun tai sguadin olevan veteraaneja jotka kokemuksesta ottavat tarpeellista tavaraa mukaansa... Vaikka siiitä ei olisi pelilliseti mitään hyötyä, niin ainakin fluffillisesti! :)
NEVER fear to use the biggest gun. At liberum
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Kummallisia puukkoja, vähän reittä pidempiä. Mun mannemora on joku neljäsosa mun reidestä? Vaikka kaikki 40k aseistus on liian isoa, minusta nuo puukot ovat ihan typeriä.

Jos laitat ukkoihisi kaiken mitä siinä boksissa tulee, saat melko hauskan näköisiä joulukuusia.
zqmfgb
Egi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Egi »

Nintendomies kirjoitti:Kummallisia puukkoja, vähän reittä pidempiä. Mun mannemora on joku neljäsosa mun reidestä? Vaikka kaikki 40k aseistus on liian isoa, minusta nuo puukot ovat ihan typeriä.
No ehkäpä ne eivät olekaan mitään liian isoja puukkoja vaan ihan sopivan kokoisia machetteja.

Extrakamasta... Olisi ihan kiva jos niillä olisi jotain vaikutustakin peliin, nyt kun GW painottaa WYSIWYG politiikkaa. Tyyliin tällä jätkällä on lisäohjuksia kannossa missile launcheriin, tällä on kunnon tappoveitsi josta se saa bonuksia lähitaisteluun, tämä tyyppi hoitaa ryhmän auspex tiedustelun...
- Egi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”