"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hyvä tapa valmistaa Rokkit Launcha?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Grim

Hyvä tapa valmistaa Rokkit Launcha?

Viesti Kirjoittaja Grim »

Voisiko joku kokenut vihernahka (siis space ork veteraani) kertoa miten on helppo tehdä rokkaavan näköisiä rokkit launchoja footsloggereille?
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Mc donalds pilleistä, green stuffista, milliputista, fimosta, brown stuffista ... :D
Grim

Tietääkö kukaan mitään linkkiä, missä olisi ihan ohjeet, tai voiko joku kertoa? En haluaisi ostaa niitä blistereissä, ja lisäksi omatekoiset aseet on aina kuulimpia. Yhden luokkatoverini isoveli oli konvannut semmoisen shootasta, ja oli vähän siistin näkönen, mutta ei suostunut kertomaan miten oli tehnyt sen.
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

tussinpätkä + greenstuff = rokkit launcha!!! kokemusta on :wink:
Järjenkäyttö sallittu!
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Itte duunailin noita rokkit launchoja juuri shootista: riippuen halusinko pitkän rokkit launchan vai lyhyen, napsautin piippua vähän lyhyemmäksi (siis jos halusin lyhyen). Piipun alta laitoin tulemaan n. 1cm pituisen muovin levyn (suunnilleen piipun levyinen) joka toimi "laukaisualustana." Itse raketin tein pyöreästä muovista (suunnilleen yhtä leveä kuin aseen piippu) jonka pään muotoilin green stuffilla kapenevaksi. Lopuksi lisäsin "siivekkeet" rakettiin muovista (semmoiset snadit).

Rokkit launchani ovat siis melkein samanlaisia kuin codexin bad moon tyypeillä... Erittäin helppo, nopea ja halpa tapa saada rokkit launchoja (joita ei ole ikinä liikaa)...
Grim

Öhm... olen kyllä kuullut paljon green stuffista ja jopa nähnytkin sellaista mutta voisiko joku kertoa tarkalleen mitä se on ja kuinka/mihin sitä käytetään?
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Green stuff on semmosta ns. muovailuvahaa. Pakkauksessa on puolet ja puolet sinistä ja keltasta stuffia. Niitä sekoitetaan toisiinsa (saman verran) ja dadaa, sulla on green stuffia. Sitä käytetään konvertointiin, figujen saumojen paikkauksiin, vaikka mihin... Eri hyödyllistä kamaa...
Grim

Kovettuuko se sitten myöhemmin, kuinka nopeasti?
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

kovettuuhan se aika nopeasti, yleensä 24h riittää että se on täysin kovettunutta. siitä tulee aikas joustavaa kamaa... olen huomannut.
niih.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Jos en nyt ihan väärin muista, niin toinen osa Green Stuffista on kovetin ja toinen itse putty, ja kovettimen määrää vähentämällä voi pidentää kuivumisaikaa... Ei ole juurikaan omakohtaista kokemusta. Kovetin on Green Stuffissa kai se sininen osa, korjatkaa jos olen väärässä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”