dwarfien keräiliät tänne juttelemaan!
-
black dwarf
dwarfien keräiliät tänne juttelemaan!
Ketkäs kerää dwarfei? Lähetäkkää mulle yksityis viestei jos viittitte kiitos.
Oon keräily warhammerei vast vähän aikaa enkä oo pelannu yhtään pelii.
Oon keräily warhammerei vast vähän aikaa enkä oo pelannu yhtään pelii.
-
Vieras
- The Captain
- Valvoja
Pikkuhiljaahan tuo omakin kääpiöarmeija kasvaa (enemmän tosin taidan olla kasvattanut Grondin armeijaa...). Toivoisin kuitenkin, että tämä threadi sisältäisi myös keskustelua kääpiöistä eikä vain "mäkin kerään kääpiöitä!" -tyylisiä huudahduksia.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Kyllä kirves tekee kääpiön (Riimusepät saa ainoastaan käyttää vasaraa)
Kuinka moni teistä on "fiksaillu" kääpiöitään. Mun mielestä se on vähän vaikeaa. Mun parilla warriorilla on kaaos kädet ja lipunkantajalla ja soittajalla on örkkien kädet. Thanella on iso kaaos kirves ja itsensä kokoinen NL tähti selässä olevassa tikussa. Tykissä on sarvet puskureina.
Orgussa on kolme uutta piikkiä. Kaikilla Raudanrikkojilla joilla oli vasara otin pihdeillä ne pois ja pistin kirveen terät niiden tilalle.
No pistetään niitä Cabun pyytämiä "juttuja" nyssi tänne
Kuinka moni teistä on "fiksaillu" kääpiöitään. Mun mielestä se on vähän vaikeaa. Mun parilla warriorilla on kaaos kädet ja lipunkantajalla ja soittajalla on örkkien kädet. Thanella on iso kaaos kirves ja itsensä kokoinen NL tähti selässä olevassa tikussa. Tykissä on sarvet puskureina.
Orgussa on kolme uutta piikkiä. Kaikilla Raudanrikkojilla joilla oli vasara otin pihdeillä ne pois ja pistin kirveen terät niiden tilalle.
No pistetään niitä Cabun pyytämiä "juttuja" nyssi tänne
-
High king Godric
Joo mäkin haksahdin kääpiöihin kun ensimmäisen kerran joskus kauan sitten pelasin Heroquestia ja otin hazardilla käteen käppänän. Ja siitä lähtien olen sitten kääpiöillä enemmän tai vähemmän loistokkaasti pelannut. Jokaisen pelini olen hävinnyt, mutta se ei haittaa kun kääpiöiden kanssa häviäminenkin on niin pahuksen hauskaa. Vai mitä mieltä olette esim. kokonaisesta kääpiöarmeijasta, joka pelin ajaksi unohti vihaavansa vihernahkoja?

There is no "Overkill", there is only "Open fire" and "I need to reload".
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
- Amazing Slug
M3 on huono myös aloittelijoita vastaan, jos vastustajalla on kunnon heavy-magic-light-brains-shoota armeija, kuten minullaZarathustrian kirjoitti:Kääpiöillä tullut itsekin kohtalaisen paljon pelaitua. Tosin nykyään tuo armeija on lähinnä kerännyt pölyä hyllyllä. Kääpiöt ovat armiejana kohtalaisen helppo aloittelijalle, mutta kokeneempaa pelaajaa vastaan M3 on vähän turhan iso tasoitus.
-J
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
juu tunnustetaan nyt sitten. pari kolme vuotta takana... Kuvia löytyy http://www.pbase.com/kaapiokuningas kaikki siellä ovat vanhaa tuotantoa.
kyllä kääpiöillä on ilo pelata. varsinkin juicy-riimuitemeitä on kiva rakennella.
kyllä kääpiöillä on ilo pelata. varsinkin juicy-riimuitemeitä on kiva rakennella.
niih.
Niistä puheen ollen kiva combo on rune of might+rune of flight! Isoja ököjä vastaan iha käypää kamaa. Eipä tietty mitään turnaus kamaa mut kaveri peleihin!
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
black dwarf
rune yhdistelmii kitos
viittiteks pistää hyviä rune yhdistelmii joko sähköpostina tai yksityis viestinä tai sit tohon perään vaan mut mieluiten sähköpostilla
Re: rune yhdistelmii kitos
Hyviä runecomboja? Tsekkaa: http://www.bugmansbrewery.com sieltä pitäisi muutenkin löytyä paljon matskua kääpiöille. (eikä ainoastaan FB:hen!)black dwarf kirjoitti:viittiteks pistää hyviä rune yhdistelmii joko sähköpostina tai yksityis viestinä tai sit tohon perään vaan mut mieluiten sähköpostilla
Hyvä paikka (http://www.bugmansbrewery.com). Itse löysin kaikkea nannaa sieltä. Paras kääpiösivu ikinä, ainakin sisällöltään.
niih.