"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

dwarfien keräiliät tänne juttelemaan!

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
black dwarf

dwarfien keräiliät tänne juttelemaan!

Viesti Kirjoittaja black dwarf »

Ketkäs kerää dwarfei? Lähetäkkää mulle yksityis viestei jos viittitte kiitos.
Oon keräily warhammerei vast vähän aikaa enkä oo pelannu yhtään pelii.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Mä kerään!
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Hmm, mistä nyt haluat keskustella? Kymmenisen kääpiövuotta takana, mutta aina aiheesta keskustelen mielelläni :). Eli tähän jatkoa, privaa, tai tuohon allaolevaan sähköpostia.
Nippe

Viesti Kirjoittaja Nippe »

Joo mäkin oon Kääpiö pelaaja (jos joku ei vielä tiennyt)
Snogo

Viesti Kirjoittaja Snogo »

kai munkin täytyy tunnustaa :)
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

ja mäkin. oottekste huomannu, et ku käytte "kääpiösivuilla", nii siel on aina samat keskusteliat...
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Pikkuhiljaahan tuo omakin kääpiöarmeija kasvaa (enemmän tosin taidan olla kasvattanut Grondin armeijaa...). Toivoisin kuitenkin, että tämä threadi sisältäisi myös keskustelua kääpiöistä eikä vain "mäkin kerään kääpiöitä!" -tyylisiä huudahduksia.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
hawkeye

Viesti Kirjoittaja hawkeye »

minä aloitin juuri kääpiöt, enkä ole yhtään peliä ehtinyt pelata, mutta niissä on sitä jotain kun pienet paksut karvanaamat kantaa jätti kirveitä.
niin... tänäänkin...
Nippe

Viesti Kirjoittaja Nippe »

Kyllä kirves tekee kääpiön (Riimusepät saa ainoastaan käyttää vasaraa)

Kuinka moni teistä on "fiksaillu" kääpiöitään. Mun mielestä se on vähän vaikeaa. Mun parilla warriorilla on kaaos kädet ja lipunkantajalla ja soittajalla on örkkien kädet. Thanella on iso kaaos kirves ja itsensä kokoinen NL tähti selässä olevassa tikussa. Tykissä on sarvet puskureina.
Orgussa on kolme uutta piikkiä. Kaikilla Raudanrikkojilla joilla oli vasara otin pihdeillä ne pois ja pistin kirveen terät niiden tilalle.

No pistetään niitä Cabun pyytämiä "juttuja" nyssi tänne
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

Kerään myös kääpiöitä.

kyllä kääpiö saa vasaraa kantaa!!!

IMHO noi sun käävät kuulostaa aika lailla kaamoskäävien näkösiltä...
Cleanse and purify!
High king Godric

Viesti Kirjoittaja High king Godric »

Joo mäkin haksahdin kääpiöihin kun ensimmäisen kerran joskus kauan sitten pelasin Heroquestia ja otin hazardilla käteen käppänän. Ja siitä lähtien olen sitten kääpiöillä enemmän tai vähemmän loistokkaasti pelannut. Jokaisen pelini olen hävinnyt, mutta se ei haittaa kun kääpiöiden kanssa häviäminenkin on niin pahuksen hauskaa. Vai mitä mieltä olette esim. kokonaisesta kääpiöarmeijasta, joka pelin ajaksi unohti vihaavansa vihernahkoja?
:)
There is no "Overkill", there is only "Open fire" and "I need to reload".
hawkeye

Viesti Kirjoittaja hawkeye »

heh...
kyllä normaalitkin kääpiöt saa vasaraa kantaa mutta kun kahta aselajia yhdistetään tulos ei ole niin vaikuttava
niin... tänäänkin...
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Kääpiöillä tullut itsekin kohtalaisen paljon pelaitua. Tosin nykyään tuo armeija on lähinnä kerännyt pölyä hyllyllä. Kääpiöt ovat armiejana kohtalaisen helppo aloittelijalle, mutta kokeneempaa pelaajaa vastaan M3 on vähän turhan iso tasoitus.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Zarathustrian kirjoitti:Kääpiöillä tullut itsekin kohtalaisen paljon pelaitua. Tosin nykyään tuo armeija on lähinnä kerännyt pölyä hyllyllä. Kääpiöt ovat armiejana kohtalaisen helppo aloittelijalle, mutta kokeneempaa pelaajaa vastaan M3 on vähän turhan iso tasoitus.
M3 on huono myös aloittelijoita vastaan, jos vastustajalla on kunnon heavy-magic-light-brains-shoota armeija, kuten minulla ;) .

-J
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

No jooh, M3 on houno kaikkia vastaan. Mutta aloittelijoita vastaan köpöillä voi jopa saada voittoja. Kokeneempaa peluria vastaan tasuritkin on työn alla.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

juu tunnustetaan nyt sitten. pari kolme vuotta takana... Kuvia löytyy http://www.pbase.com/kaapiokuningas kaikki siellä ovat vanhaa tuotantoa.
kyllä kääpiöillä on ilo pelata. varsinkin juicy-riimuitemeitä on kiva rakennella.
niih.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Niistä puheen ollen kiva combo on rune of might+rune of flight! Isoja ököjä vastaan iha käypää kamaa. Eipä tietty mitään turnaus kamaa mut kaveri peleihin!
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
black dwarf

rune yhdistelmii kitos

Viesti Kirjoittaja black dwarf »

viittiteks pistää hyviä rune yhdistelmii joko sähköpostina tai yksityis viestinä tai sit tohon perään vaan mut mieluiten sähköpostilla
JarLoz
Viesti:

Re: rune yhdistelmii kitos

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

black dwarf kirjoitti:viittiteks pistää hyviä rune yhdistelmii joko sähköpostina tai yksityis viestinä tai sit tohon perään vaan mut mieluiten sähköpostilla
Hyviä runecomboja? Tsekkaa: http://www.bugmansbrewery.com sieltä pitäisi muutenkin löytyä paljon matskua kääpiöille. (eikä ainoastaan FB:hen!)
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Hyvä paikka (http://www.bugmansbrewery.com). Itse löysin kaikkea nannaa sieltä. Paras kääpiösivu ikinä, ainakin sisällöltään.
niih.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”