Millä armeijalla aloitan...
Millä armeijalla aloitan...
Elikkä olen pitkään puntaroinut että minkä armiejan aloitan ja vaihtoehdoiksi tulivat nämä: Taut, Eldarit, DEldarit, Necrons ja Blood angelssit (Hyvin pienellä toden näköisyydellä Space Wolvesit) mutta kun en tiedä niistä mitään (valitsin vaihtoehdot figujen hienoudesta)
Että voisitteko kertoa plussat ja miinukset. Armeijan pitäisi olla mielellään nopea ja kestävä (Nopeus pääasiassa tuolla kestävyydellä ei ole niin paljoa merkitystä) Kiitos!
Että voisitteko kertoa plussat ja miinukset. Armeijan pitäisi olla mielellään nopea ja kestävä (Nopeus pääasiassa tuolla kestävyydellä ei ole niin paljoa merkitystä) Kiitos!
Re: Millä armeijalla aloitan...
*huokaus* tämäkin on varmaan neljäs kerta kuukauden sisään kun joku kysyy sen- ja sen armeijan plussat ja miinukset... Saa käyttää sitä hakua! :?
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
-
|Agarwaen|
- Viesti:
Re: Millä armeijalla aloitan...
hmm no se ehkä johtuu siitä että monet ihmisiet aloittavat juuri 40 koota.Abu kirjoitti:*huokaus* tämäkin on varmaan neljäs kerta kuukauden sisään kun joku kysyy sen- ja sen armeijan plussat ja miinukset... Saa käyttää sitä hakua! :?
ja jos on liian ylpee vastaamaan tälläsiin kysymyksiin niin älä sit vastaa
-
Oberon
ite aloitin Necroneilla: Ne on vähän hitaita ja ampuu kivasti,. WBB on periaatteessa HUIPPU mutta ainakin mulla se alle 4 tulee usein... jos haet "massa-armeijaa" niin necronit ei välttämättä ole hyvä idis. jos noita sun ehdotus armneijoita pelauttaisi vastakkain niin tämänhetkisellä kokemuksella Necronit voittais eldarin(ja kuulemma taun) mutta marineita vastaan pulassa oot
Necroneista saa helpolla hienon näköisen armeijan(mun alhaisella skaalalla ainakin) kestävyydessä marinet ja necronit=samalla tasolla plus N:N WBB heitto. eldarit ja taun nää kyllä voittaa tässä.
jotkut väittää näitä vaikeeksi/tylsäksi armeijaksi mut emmä tiiä...
Necroneista saa helpolla hienon näköisen armeijan(mun alhaisella skaalalla ainakin) kestävyydessä marinet ja necronit=samalla tasolla plus N:N WBB heitto. eldarit ja taun nää kyllä voittaa tässä.
jotkut väittää näitä vaikeeksi/tylsäksi armeijaksi mut emmä tiiä...
Älkää nyt ihmiset ymmärtäkö väärin, uudet pelaajat ovat hyvä asia!
Noh, laskeudunpa täältä Suuren Eliittitornini huipulta tavallisten kuolevaisten joukkoon
Elikkäs... Itse pelaan Eldareilla ja aloittelen Chaosta. Eldarit ovat pahuksen tulivoimaisia ja hyviä assault-yksiköitäkin löytyy. Vastapainona jalkaväki ei kestä paljoakaan tulta, sen sijaan tankeilla on jo ihan nieltävät armourit, ja niistä kyllä saa ihan kestäviäkin.
Dark Eldareilla on taas vielä hitusen vaikeampaa pelata, koska niillä on jalkaväen lisäksi myös tankit paperia (tai siis ei tankit vaan mystiset lento-alukset). Toisaalta DE on ehkä vielä tulivoimaisempi BS neljän ansiosta.
Mutta jos ulkonäön perusteella katsotaan, niin kyllähän Dark Eldarit voiton vievät.
Noh, laskeudunpa täältä Suuren Eliittitornini huipulta tavallisten kuolevaisten joukkoon
Elikkäs... Itse pelaan Eldareilla ja aloittelen Chaosta. Eldarit ovat pahuksen tulivoimaisia ja hyviä assault-yksiköitäkin löytyy. Vastapainona jalkaväki ei kestä paljoakaan tulta, sen sijaan tankeilla on jo ihan nieltävät armourit, ja niistä kyllä saa ihan kestäviäkin.
Dark Eldareilla on taas vielä hitusen vaikeampaa pelata, koska niillä on jalkaväen lisäksi myös tankit paperia (tai siis ei tankit vaan mystiset lento-alukset). Toisaalta DE on ehkä vielä tulivoimaisempi BS neljän ansiosta.
Mutta jos ulkonäön perusteella katsotaan, niin kyllähän Dark Eldarit voiton vievät.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
No ainakin codexi (pakko ostos kuitenkin) ja hq (eldareista en tiedä mikä) ja tuo battleforce voisi olla hyvä vaikka siinä on jetbikejä (ne on hienoja)Winner kirjoitti:Joo olen miettinyt ja taidan ostaa Eldareita koska pidän niitten tankeista ja Swoopparit on tosi hienoja ja... Ne kaikki on nyt vaan hienon näkösiä.Muuten mitä kannattais ostaa aluksi? ajattelin ostaa sen battleforcen vaikka siinä tulee niitä niin paljon haukuttuja jetbikejä...
Kuten sanottua kannattaa ostaa se Codexi(ja Craftworlds: Eldar)...
HQ:na on kaksi valintaa, joko Avatari(aka the bargain) tai Farseer(pelin paras psyykikko).
Farseer voisi olla näin aluksi parempi vaihtoehto.
Troopeiksi yksi Ranger ryhmä(4-6 tyyppiä) ja yksi Guardian ryhmä(tai Dire Avengereita)...
Se Battle Force taitaa olla ihan pätevä aloitus... Eikä ne Biket ole ihan huonoja ainakaan jos olette vasta aloittelijoita.Jos opit käyttämään niitä hyvin, niin ne kannattaa jättää armeijaan, jos ei luonnistu(n.4-10 pelin jälkeen) siirry staatisempaan pelityyliin...
HQ:na on kaksi valintaa, joko Avatari(aka the bargain) tai Farseer(pelin paras psyykikko).
Farseer voisi olla näin aluksi parempi vaihtoehto.
Troopeiksi yksi Ranger ryhmä(4-6 tyyppiä) ja yksi Guardian ryhmä(tai Dire Avengereita)...
Se Battle Force taitaa olla ihan pätevä aloitus... Eikä ne Biket ole ihan huonoja ainakaan jos olette vasta aloittelijoita.Jos opit käyttämään niitä hyvin, niin ne kannattaa jättää armeijaan, jos ei luonnistu(n.4-10 pelin jälkeen) siirry staatisempaan pelityyliin...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Hmm....eldareilla(ja etenkin Biel-tanilla) voi tulla lieviä ongelmia uusien TVR mukaan.Lähinä se että,eliitistä ei löydy enää-ehkä fire dragoneja-lukuun ottamatta mitään kovin käyttö kelpoista.Deldareita tämä ei haittaa,kun kaikki ajoneuvot ovat open-toppedejä.
Deldareille saa kunnon HQn,mahtavia trooppeja,joita ostaa sen takia että niillä tekee jotain eikä sen takia että ne ovat pakollisia.Fast attackit ovat hyviä jos osaa käyttää,ja jokainen ottaa mielellään ne kolme heaw-support slottia.Eliittiin saa niitä ihania wychejä,jotta syövät khorne berserkkejä,necroneita,ja mariineita aamiaiseksi...
Deldareille saa kunnon HQn,mahtavia trooppeja,joita ostaa sen takia että niillä tekee jotain eikä sen takia että ne ovat pakollisia.Fast attackit ovat hyviä jos osaa käyttää,ja jokainen ottaa mielellään ne kolme heaw-support slottia.Eliittiin saa niitä ihania wychejä,jotta syövät khorne berserkkejä,necroneita,ja mariineita aamiaiseksi...
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti: