Poista
-
zakug_the_insane
kyllä pidän harrastuksestani ja en todellakaan sitä häpeä. Mitä järkeä siinä olisi. Jos joku laittaisi minulle selkään (tai vaikka otsaan) lapun jossa lukee harrastan figupelejä. En ottaisi sitä pois. Kaikki tutut/sukulaiset ei oikeastaan ole erityisemmin ihmetelleet, mutta se ihmetytti kun eräs sukulaiseni tutki delffi spearmania ja sanoi että se on komea, niin tulipa sanottua, että on niitä paljon hienompiakin, kuten charrut ja muuta metalliset. "Aijaa..."
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Ai että häpeänkö? Kysytte vielä! Eihän sitä voi edes ulos mennä ilman että tulee mädästä tomaatista! Figupelaaminen on kuin leima otsassa, se näkyy kauas eikä lähde pois! Sosiaaliset suhteeni ovat retuperällä, koska kaikki lähtevät kirkuen karkuun saadessaan tietää että olen figupelaaja...
Noh, ei kun oikeasti, ei tätä oikein voi häpeillä. Lähes kaikki koulussani tietävät että "leikin pikku-ukoilla", eikä siitä enää tule mitään kommenttia, mitä nyt vähän pudistelevät päätään. Eikä aluksikaan tullut muuta negatiivista palautetta kuin: "Mitä järkeä tossa on?"
Noh, ei kun oikeasti, ei tätä oikein voi häpeillä. Lähes kaikki koulussani tietävät että "leikin pikku-ukoilla", eikä siitä enää tule mitään kommenttia, mitä nyt vähän pudistelevät päätään. Eikä aluksikaan tullut muuta negatiivista palautetta kuin: "Mitä järkeä tossa on?"
Juuh, niin tosiaan, eipä ole koskaa tullut siitä mitään erikoisempaa paulautetta, jos pelaan/malaan (no maalaan pääasiallisesti) figuja, tosin enpä ole sitä mitenkään erityisemmin kenellekään mainostanut
Sitä paitsi ystäväpiirissäni lähes jokaisella on ns. "vähän poikkeavampi" harrastus osa on figu ihmisiä jotkut *harrastavat animea jne... (* siis. tarkoitan nyt katsomista, foorumeilla pyörimistä etc.)
Ja mitä rahapuoleen tulee saataa olla ettei wh ole aivan halvimmasta päästä, mutta eivät ne muutkaan harrastukset mitään ilmaisia ole...
Ja mitä rahapuoleen tulee saataa olla ettei wh ole aivan halvimmasta päästä, mutta eivät ne muutkaan harrastukset mitään ilmaisia ole...
"relax, we understand j00"
http://www.megatokyo.com/
http://www.megatokyo.com/
-
TranssiApina
-
Dean Andersson
Miksi? Ai, halusit vain erota joukosta.Amazing Slug kirjoitti:Minä häpeän.
-J
Itse en todellakaan häpeä.. jos häpeäisin niin en varmaan tekisi tätä. Melkein kaikki kaveritkin pelaa, niin eihän siinä mitään. Kyllä tietysti pitää vieraille selittää ja sukulaisille.. mutta sehän on vaan kiva sepittää armeijansa fluffista jollekkin kuka ei tajua puheistasi hölkäsen pöläystä, mutta näyttää silti kiinnostuneelta vaikkakin hölmistynyt ilme naamalla
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
-
Tasoittaja
en sinällään häpeä ihan hyvä harrastushan tämä on mutta en mee sitä kuitenkaan kouluun sanomaan: "hei minä kerään warhammereita ne on sellaisia pikku ukkoja" ja jos muija tulee himaan niin se on varma et eka asia mitä se näkee mun huonees ei ole pikku ukot sitten ajan myötä se ne saa nähä
You wouldn't like me when I'm angry.
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
en häpeä (paitsi sillon jos pitää esitellä harrastus vastakaiselle sukupuolelle)
onhan meidän luokal ollu pari mua päätä lyhyempää känksterii jotka ei muuta osaa ku sanoo et "vähä spede jätkä ku tommosii lastenlelui kerää nii ja ne säännötki o nii helpot" mut sit mä ystävällisesti pyysin toisen noista tyypeistä meille kylään ja opetin hänelle miten pelataan ja ohhoh hänkin alkoi keräämään.
(pitäis mun alkaa opetella käyttään . ja ,)
onhan meidän luokal ollu pari mua päätä lyhyempää känksterii jotka ei muuta osaa ku sanoo et "vähä spede jätkä ku tommosii lastenlelui kerää nii ja ne säännötki o nii helpot" mut sit mä ystävällisesti pyysin toisen noista tyypeistä meille kylään ja opetin hänelle miten pelataan ja ohhoh hänkin alkoi keräämään.
(pitäis mun alkaa opetella käyttään . ja ,)
The small boys have come to see me hang
on se totta se pelästyttää mujat aika humasti jos ne saa selville ensi tapaamisella.(nird on) En tiedä mutta miniatyyri sana viitaa hieman epä sosiaaliseen tietokineisiin kinnostuneeseen henkilön (nörtti) eikä sillä vastakkaista sukupuolta saa enemmän kuin tavata.(nird off) joten en aina häpee sitä enkä aina ole ylpeä jonkun nähdessä "se ensimmäisenfigun" erityisesti mujien.en häpeä (paitsi sillon jos pitää esitellä harrastus vastakaiselle sukupuolelle)
-
vc
totte mörkäleessä häpeän! ja ylpeänä häpeänkin! Ite nyt muuten niin normaali sälli, että yleensä jos harrastuksia kysytään, niin tokasen, että capoeira, musisointi ja sitte mä pelaan pikku-ukoilla. Ihmiset ei jostain syystä koskaan kyllä kysele aiheesta mitään 
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
hmmmm. en häpeä harrastustani vaan melkein fanaattista asennetta jolla puolustan sitä:)
koska muut harrastukseni ovat kovin fyysisesti vaativia ja joidenkin mielestä jopa aggressiivisa niin figut ovat minun rauhan tyyssija ja zen olotila:) eräs tuttavani oli katsomassa harjoituksiani ja tuli sitten käymään myöhemmin viikolla kotonani.nähtyään että jokaisella tasaisella pinnalla kodissani on läjäpäin ukkeleita hän tokaisi:eiks nää ole vähn niinku lasten juttuja.oma kommenttini oli:krhm ennen kuin saavutit olin rauhallisessa mielentilassa maalaamassa pikku snotlingejani mutta nyt alkaa zen tila ropista,jos vielä ajattelit kommentoida moisia saatikka vielä koskea ukkoihini(oli kerinnyt lääppimään jotai ukkoja katsellessaan)niin katkaisen kätesi ja heitän ulos.hetken hiljaisuuden jälkeen pahoittelin malttini menettämistä mutta kerroin kuitenkin tuttavalleni että mistään lasten harrastuksesta ei ole kyse.kaverin mielestä otin asian liian vakavasti,ku nehän on vaan leluja.kättä en katkaissut mutt ulos heitin.
koska muut harrastukseni ovat kovin fyysisesti vaativia ja joidenkin mielestä jopa aggressiivisa niin figut ovat minun rauhan tyyssija ja zen olotila:) eräs tuttavani oli katsomassa harjoituksiani ja tuli sitten käymään myöhemmin viikolla kotonani.nähtyään että jokaisella tasaisella pinnalla kodissani on läjäpäin ukkeleita hän tokaisi:eiks nää ole vähn niinku lasten juttuja.oma kommenttini oli:krhm ennen kuin saavutit olin rauhallisessa mielentilassa maalaamassa pikku snotlingejani mutta nyt alkaa zen tila ropista,jos vielä ajattelit kommentoida moisia saatikka vielä koskea ukkoihini(oli kerinnyt lääppimään jotai ukkoja katsellessaan)niin katkaisen kätesi ja heitän ulos.hetken hiljaisuuden jälkeen pahoittelin malttini menettämistä mutta kerroin kuitenkin tuttavalleni että mistään lasten harrastuksesta ei ole kyse.kaverin mielestä otin asian liian vakavasti,ku nehän on vaan leluja.kättä en katkaissut mutt ulos heitin.
only a fool knowsno fear,a hero shows no fear
-
Hellbender
- Viesti:
Mulle tää juttu kolahti sen verta myöhään, että noi aikaisemmin ilmenneet häpeäkokemukset hiukka erilaisia.
Mua hävetti lähinnä se, että olin niin "vihree" figuharrastaja. Siis ollessani alan liikeissä tai vaikkapa turnauksissa.
Taidanpa muutenkin olla aika outolintu, kolmekymppisenä harva enää alottaa tällasta harrastusta?
Lähes kaikki ihmiset on suhtautuneet harrastukseen positiivisesti, tai sitten ne eivät ole kehdanneet muuta sanoa. Vähintäänkin maalaamiseen tarvittavaa taitoa ja kärsivällisyyttä kaikki arvostavat.
Nykyään muijakin esittelee mun figut kaikille kavereilleen, ja vieläpä niin, etten ole itse edes himassa.
Mutta siis vastaus kysymykseen on, että ei hävetä.
"Oman tien kulkija"
Mua hävetti lähinnä se, että olin niin "vihree" figuharrastaja. Siis ollessani alan liikeissä tai vaikkapa turnauksissa.
Taidanpa muutenkin olla aika outolintu, kolmekymppisenä harva enää alottaa tällasta harrastusta?
Lähes kaikki ihmiset on suhtautuneet harrastukseen positiivisesti, tai sitten ne eivät ole kehdanneet muuta sanoa. Vähintäänkin maalaamiseen tarvittavaa taitoa ja kärsivällisyyttä kaikki arvostavat.
Nykyään muijakin esittelee mun figut kaikille kavereilleen, ja vieläpä niin, etten ole itse edes himassa.
Mutta siis vastaus kysymykseen on, että ei hävetä.
"Oman tien kulkija"
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Eihän tässä harrastuksessa mitään häpeämistä ole!
Toiset tuhlaa rahansa juopotteluun, toiset tupakkiin ja toiset bilettämiseen. Minä 'tuhlaan' rahani hammereihin. Eikä siinä pitäisi mitään outoa olla, onhan se paljon terveellisempääkin
.
Ja jos tytöt sanoo että harrastus on friikkiä niin ei siihen mitään muuta voi sanoa kun että 'samman laista outoilua ku meikkaus'.
eihän sitä mitä tekee voi ikinä hävetä. en ainakaan minä.
Toiset tuhlaa rahansa juopotteluun, toiset tupakkiin ja toiset bilettämiseen. Minä 'tuhlaan' rahani hammereihin. Eikä siinä pitäisi mitään outoa olla, onhan se paljon terveellisempääkin
Ja jos tytöt sanoo että harrastus on friikkiä niin ei siihen mitään muuta voi sanoa kun että 'samman laista outoilua ku meikkaus'.
eihän sitä mitä tekee voi ikinä hävetä. en ainakaan minä.
Mechanized Eldar since 01/08/07
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
-
The Swordmaster
en kyllä itse häpeä mutta kyllä joskus kaverit sanoo että !no lol miks sää jotain warhmmaereita keräät?? vie vaan rahaa ja on ihan turhii".
mutta kerran kyll' nauratti kun olin mustassa sudessa ja pelailin kaveria vastaan nii sinne tuli pari tyyppiä jotka vaan rupes v****ilemaan ja nauramamaan että ootte aika lapsellisii kun keräätte jotain tommosii mutta hauskin juttu oli että se tyyppi ite mussutteli pokomon kortteja ja oli tasku niitä täynnä
. noh ymmärsitteköhän tosta mitään?? 
mutta kerran kyll' nauratti kun olin mustassa sudessa ja pelailin kaveria vastaan nii sinne tuli pari tyyppiä jotka vaan rupes v****ilemaan ja nauramamaan että ootte aika lapsellisii kun keräätte jotain tommosii mutta hauskin juttu oli että se tyyppi ite mussutteli pokomon kortteja ja oli tasku niitä täynnä
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
-
maddog
joo, minuakin naurattaa kyllä noi korttien keräilijät.
hassua puuhaa!
Mut itseä hävettää toiset ihmiset, eli se ettei ne käsitä mitä figut on vaikka niille selittäisi pidempäänkin. Tai sitten ne alkaa verrata figujen keräämistä johonkin korkkien keräilyyn (ihan totta :oops: ) Well DOH!
Mutta mielelläni kyllä kerron ihmisille harrasteestani. Ja kun he näkevät figujani, he yleensä ihastelevat kovin, eivät suinkaan nälvi...
Mut itseä hävettää toiset ihmiset, eli se ettei ne käsitä mitä figut on vaikka niille selittäisi pidempäänkin. Tai sitten ne alkaa verrata figujen keräämistä johonkin korkkien keräilyyn (ihan totta :oops: ) Well DOH!
Mutta mielelläni kyllä kerron ihmisille harrasteestani. Ja kun he näkevät figujani, he yleensä ihastelevat kovin, eivät suinkaan nälvi...
Hmmm onko ihme että figuilijat huvittavat muita, vaikka tietäisivätkin mitä figuilu on, jos figuilijat itse omaavan näin vakavahenkisen kiinnsotumisen "ropettamisen" muita muotoja kohtaan. :-Dmaddog kirjoitti:joo, minuakin naurattaa kyllä noi korttien keräilijät.hassua puuhaa!
Meitä on moneksi sano...
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
- The Captain
- Valvoja
Hei, yksi ystävättäreni (joka ei normaalisti käytä ehosteita - eipä tarvitsekaan) joutui kerran tilanteeseen, jossa väriä naamaansa tarvitsi, ja minä kerroin sille meikkaamisen perusteet. Kun se ihmetteli asiantuntemustani, kerroin vain joutuneeni varjostamaan ja highlightaamaan sen verran monen sadan figun naamat, että tiedän, mihin tulee puuteria ja mihin poskipunaa.zaruman89 kirjoitti: Ja jos tytöt sanoo että harrastus on friikkiä niin ei siihen mitään muuta voi sanoa kun että 'samman laista outoilua ku meikkaus'.
Eli todellakin samanlaista outoilua.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.