"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tzeenchin chariotit

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
DerAlte

Tzeenchin chariotit

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Eli olen tässä ideoimassa chariotteja tzeenchin lentoklubilleni... Koska kaikki muut yksikköni ovat lentäviä (4 charrua disceillä, furieseja ja screamereitä), haluaisin 4:jästä chariotistani lentävät. Vetojuhtina käytän screamereitä, mutta itse chariotti olisi hakusessa. Sen pitäisi olla jokin lentävä systeemi, mutta kun en keksi itse juuri mitään, pyydän apuanne!
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

disc raiderin disciin fiksaat jostain vähän reunoja ja vähän piikkejä tai jotain. sitten vaan joku mega ukkeli sinne kyytiin ja eiku pelaamaan ... :? ...
Järjenkäyttö sallittu!
DerAlte

FallenOne kirjoitti:disc raiderin disciin fiksaat jostain vähän reunoja ja vähän piikkejä tai jotain. sitten vaan joku mega ukkeli sinne kyytiin ja eiku pelaamaan ... :? ...
Ei muuten yhtään hullumpi idea... Screamerin kiinnittäis vetämään disciä, jossa on vähän reunoja...

Se disci taitaa olla niin snadi, ettei siihen mene kahta veteraani dark angelia (eli ne mapet joilla on kaapu)?

Lisää ideoita otetaan vastaan!
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

jos et ole vielä kattonu näitä niin tosa olis varmaan vähän vihjettä:

http://www.cs.tut.fi/~hurmalaa/vasara/aspiring.jpg

http://www.cs.tut.fi/~hurmalaa/vasara/s ... ariots.jpg
Järjenkäyttö sallittu!
DerAlte

Joo, kyl olen nähnyt noi. Tosta ton screamer-juhdan ideoinkin. Nyt onkin hakusessa siis itse "kärry" jonka pitäisi olla lentävää mallia... Disci-idea on ihan jees, kunhan sitä vähän muokkaa. Lisää ehdotuksia otetaan vastaa!
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Pistät kärrylle lohikäätmeen siivet?
DerAlte

Riio-Kola kirjoitti:Pistät kärrylle lohikäätmeen siivet?
Mielestäni se ei ihan tavoita tzeentchin "teemaa" (siis leijuvia systeemejä)... Yksi vaihtoehto tuon disci kärryn lisäksi olisi semmoinen iso screameri (eli mega-rausku)... Se olisi erittäin siisti, sillä esim. charrujeni discit on tehty screamereistä ja furiesit vanhoista necromunda ripper jackeistä (idea kopioitu toisesta tämän osion topicista)... Kun vielä saisi jostain jättiläis screamereitä niin johan olisi asiallista. Kuulutan siis seuraavaa: tietääkö kukaan joltain toiselta figu valmistajalta jotain rauskun näköisiä systeemejä, vai joudunko ruveta itse väsäämään semmoisia?
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Tämä on aika kiva. Osallistui Los Angelesin GD:hen tänä vuonna.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
DerAlte

Day kirjoitti:Tämä on aika kiva. Osallistui Los Angelesin GD:hen tänä vuonna.
Joo, jotain ton tyyppistä on hakusessa. "Chariottini" tulee olemaan "elävä" eli siinhen ei tule mitään puu tms. osia. Teen chariotin rungon joko discin ympärille, tai sitten pakerran jostain jättiläis screamerin... Lisää vain ehdotuksia / kuvia jos vain löytyy!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”