"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

dwarfien keräiliät tänne juttelemaan!

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Averren kirjoitti:Niistä puheen ollen kiva combo on rune of might+rune of flight! Isoja ököjä vastaan iha käypää kamaa. Eipä tietty mitään turnaus kamaa mut kaveri peleihin!
Tappaa pitkällä aikavälillä lohhareita eikä haittaa vaikka jos menisit closikseen, voit silti heittää sitä ja osuu vielä automaagisesti!
niih.
SanHosee

Viesti Kirjoittaja SanHosee »

Itselläni taitaa olla vuosi ja kolme peliä (joista yhden jopa voitin) Kääpiöillä takana ja ovathan ne mukavia. Ainut ongelmani on Organ gunin saaminen kokoon. (pitää hankkia viila) Sitten onkin 2000p army koossa ja turkkusen fantsun liigaan tulee yksi kääpiöposse lisää :)
Fjalar teki vuoden tauon jälkeen comebackin, nikki vaan vaihtui!
[koko foorumi huutaa tuskasta ^_^]
SanHosee

Viesti Kirjoittaja SanHosee »

Rune itemeistä sen verran, että kun olin lueskellut dwarffikirjaa liian mota kertaa läpi ja tartuin jälleen tylsänä päivänä örkkeihini (joita en muuten kerää btw) kauhistuin aluksi kun satuin osumaan magic itemien kohdalle. :)
Fjalar teki vuoden tauon jälkeen comebackin, nikki vaan vaihtui!
[koko foorumi huutaa tuskasta ^_^]
Snogo

Viesti Kirjoittaja Snogo »

armor runeihin ei ehkä kannata panostaa niin paljoo.
koska combatit ratkastaan aika pitkälti rankkien ja muiden juttujen kesken. ja se vihollinen ei todellakaan ala hakkaa sitä sun hero hahmoos ku voi saada combat resoo tavallisista
Nippe

Viesti Kirjoittaja Nippe »

Mihin sitten sormi panaan kun Kenraali kuolee ja special ukot lähtee lipettiin?

Ja toi army kirjan lukeminen on tuttua juttua. Tuli luettua sitä pari (kymmentä) kertaa kun armeijaa ei ollut vielä. Ja sitten yht äkkiä osasin sen paremmin kuin mua huomattavasti pitempään harrastanut hemmo.

Katapultin Ups! temput on hauskoja (jos joku tajuu). "Nää plokkaa ton katapultin näkökentän! Hahaa! Jätkä ampu mun koirien yli ...... suoraan mun kaaos knithien päälle tappaen 2/3!!! Mikään ei ole parempaa kuin Look out Sir! epäonnistuminen ja 6w heti ekalla vuorolla (piristää kummasti)
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Aloitin tässä äsken kääpiöt petomiesten rinnalle, tulee vähän vaihtelua maalaamiseen. Moi.
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Stone Fist

Viesti Kirjoittaja Stone Fist »

Joo minäkin oon keränny nyt 1 vuoden dwarfeja. Armeijan koko on
noin 3000pts.
-Put your trust in stone and iron - stone and iron have always been true friends of the Dwarfs.
Beastroars

Viesti Kirjoittaja Beastroars »

Bansku kirjoitti:Aloitin tässä äsken kääpiöt petomiesten rinnalle, tulee vähän vaihtelua maalaamiseen. Moi.
Minä aloitin beastmanit kääpiöiden rinnalle :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”