"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Grand Master Petrus, =][= Eldar Ranger, Valten ja Nurgling

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Yuri

Grand Master Petrus, =][= Eldar Ranger, Valten ja Nurgling

Viesti Kirjoittaja Yuri »

Nonniin, sainpas napsittua ne kuvat ja VonCarstein on ystävällisesti laittanut kuvat omille sivuilleen. Kuvien laadussa ei ole hurraamista, mutta kyllähän niistä jotakin näkee, kuten että olen jotain maaleja sinne tänne hutkinut. :)

Grey Knightia on konvertoitu poistamalla Sternin kamala pää ja korvaamalla se Cadian Kessun naamalla, jonka jälkeen skulptasin hänelle hatun. Miekan asentoakin on hieman muutettu, jotta se näyttäisi jotakuinkin järkevältä. Figu oli myös ensimmäinen NMM kokeiluni, joka onnistui ihan hyväksyttävästi. Kokeilin myös Chronon innoittamaa valonlähde highlightausta, eli highlightit ja varjot on maalattu olettaen että valolähde on suoraan yläpuolella. Ehkä hiukan vaikeaa nähdä mustasta panssarista, mutta viitta antaa jotain osviittaa tuosta. Silmistä ei tarvitse huomauttaa mitään. Kyllä, ne ovat valkoiset ja kyllä, niitä ei ole maalattu loppuun. :) Figu on muutenkin hieman keskeneräinen, täytynee siis maalata se loppuun kun kerkiän.

Rangeriäkin on konvertoitu sen verran, että kivääriä pitelevä käsi on taivutettu pystyasentoon ja kivääristä on hioittu pois toinen käsi. Kiikaria pitelevä käsi on skulptattu vihreästä mönjästä. Tämäkin figu on hieman keskeneräinen, sillä minulle tuli pieni kiire saada kaikki figuni valmiiksi kisaan.

Valteniin en ehtinyt panostaa juuri lainkaan, muutamassa tunnissa hutaistu keskinkertainen figu. Ja nurgling oli vain päähänpisto jonka halusin ilmoittaa kisaan. :)

Kuvia.
Kuva
Kuva
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Hmm noh todella siistejä eipä voi muuta sanoa :D.
Nmm:äki todella vaikutavaa, mutta tuota värit on aika pelkistettyjä ?, tuollaisia tummia, ja blacklinejä kaipais varmaa jotkut kohat. Noi näyttää joiltaki kohilta sellasilta sotkusilta, ku niissä ei ole lineyksiä eikä dramaattisia highligtauksia, tosin jotkut pitää niistä ja jotkut ei :D. Skulptaus on todella onnistunutta.
Noh kyllä noi näyttää erittäin siistiltä, jos oppii hyväksymään tollasen "tyylin", itse pidän enemmän cartoonystä :D.
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

siis sun freehandaykset on jotain aivan uskomatonto :o
1+1=10
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Minun mielestäni nämä ovat loistavia, tuo "likainen" ja tumma look sopii mielestäni loistavasti =][= figuihin, ja miksi ei myös muihin peleihin. Olenkin jo liikaa katsellut nappeja jotka ovat kuin Väiski Vemmelsäärestä repäistyjä.
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Toi ranger kyllä on hiano Kuva. Samaa mieltä JarLozin kanssa likasuudesta. Vuosia taistelleet ja näyttävät yhä kuin tehtaalta tulleet. Taulle ja Eldareille se nyt sopii että ovat puhtosia.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
makebou.

Viesti Kirjoittaja makebou. »

voi miten huonoja kuvia :(
no nyt sanotaan miltä nou näytti livenä - uskomattomilta, ja sen demonhunterin viitassa blendit oli taivaallisia.
toi eldar oli livenä hienompi, mutta ei kummiskaan niin hieno. ehkä hiukan tummempikin kuin kuvassa, sen takia en tykännyt siitä.
nurgling oli loistavin entry koko kisassa, itse äänestin sitä yleisön suosikiksi.

ainiin se valttenin iho oli parasta mitä olen nähnyt
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Noi on siistejä. Osaat maalata tummia sävyjä erinomaisesti (Eli paremmin kuin minä :D )
Robocop

Viesti Kirjoittaja Robocop »

Siis miten poistit ton sternin pään (ja laitoit tilalle cadian kessun pään)? On muuten aika makee Terminaattori.
One Man Army.
"Eat shit and live, asshole!" -Marshal Law
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Ovat tosi komeita, varsinkin rangeri.
raastin raastaa ja ryystää
Tasoittaja

Viesti Kirjoittaja Tasoittaja »

rangeri o ihan uberleet
You wouldn't like me when I'm angry.
Houndi

Viesti Kirjoittaja Houndi »

Niin miten pääsit siitä päästä eroon? viilaamalla? :roll:
Yuri

Viesti Kirjoittaja Yuri »

Viilaamalla, veistämällä, hiomalla ja jyrsimällä. Aika ärsyttävä operaatio kaikenkaikkiaan.
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”