M. Salava kirjoitti:Ghe'dahlgin hahmo oli ihan hauska tai ainakin special rulet, vaikkakaan ehken nyt sitä siltikään pelikentälle suostuisi ottamaan vastaani.
Mikäs siinä nyt semmoista on ?? :?
No siis... jos tommonen tulee vastaan, on vastassa 95% varmasti tykkijuna ja tuo vain tehostaa sitä ilkeällä tavalla.Ghe'dahlg kirjoitti:M. Salava kirjoitti:Ghe'dahlgin hahmo oli ihan hauska tai ainakin special rulet, vaikkakaan ehken nyt sitä siltikään pelikentälle suostuisi ottamaan vastaani.
Mikäs siinä nyt semmoista on ?? :?
Tiedän oikein hyvin, ettei se ole todellakaan ylivoimainen tai se ei edes välttämättä ole kovin paha, jos vain pitäisi pään kylmänä ja pelaisi taktisesti oikein. Tietämyksestä huolimatta, moinen vastus hermostuttaa kuitenkin. Kyllä tykkijunalla mun mielestä saa pelata ihan hyvin, kuitenkaan en näe tarvetta sen vahvistamiselle.Ghe'dahlg kirjoitti:M. Salava: No jaa... Eipä tykkijuna nyt NIIN hyvä ole... Trust me, olen pelannut sitä jo pari vuotta muodossa tai toisessa...
No se oli hyvä, mutta tarkoitin tuolla FB charactereita.AnlaShok kirjoitti:Entäs minun spessuni?Ithirion kirjoitti:Äh.. Eikö kukaan tosiaankaan tee aivan omia hahmoja? Nämä näyttäisivät kaikki olevan ainoastaan muunnelmia alkuperäisistä lordeista ja heroista, ei suinkaan varsinaisia special charactereja kuten Tyrion, Malus Darkblade, ja mitä niitä nyt ikinä onkaan.
Panehan tuolle nyt pari sataa pistettä lisähintaa ja sääntö, että vie ylimääräisen hero slotin. Eihän tuo hinta tällä hetkellä ole korkeampi kuin highbornin täysillä magic itemeillä ja Manticoren yhteensä, ja ukolla on lisäksi melko julmat erikoissäännöt, ja pelkästään tuo panssari olisi varmaan 100 pisteen arvoinen. Lisäksi Abyss of Souls poistaa sen ainoan rajoituksen, joka pitää isot monsterit kurissa eli 90° näkökentän.Ithirion kirjoitti:Ja tässä on sitten oma charruni:
Barakhis the Ancient
Voittamaton character se ei todellakaan ole. Suhtkoht pieni armour save, characteriin osumista helpottava tekijä ja ward save vasta toisen kuoleman jälkeen ovat sinänsä jo ikäviä heikkouksia, mutta pienellä taktikoinnilla tehdään kärpäsestä härkänen, jotenka tiputtaisin tällaisen hahmon vaikka rammalla kääpiöllä.The Captain kirjoitti:Eihän tuo mikään voittamaton character ole, mutta kuitenkin reipas askel kohti vanhaa hero-hammeria.