"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Figujen ostaminen näön perusteella

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Kellokoneisto

Figujen ostaminen näön perusteella

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Niin, osteleeko kukaan muu figuja pelkän näön perusteella, ja maalaa niitä parhaansa, mukaan... Itse ajattelin ostella silloin tällöin joitan FB:n figuja, lähinnä Beastmenejä (mielestäni hienoja) ja, vaikka ruveta pelaamaan niillä, kun niitä tarpeeksi on kasaantunut... No, ostellaanko figuja pelkän näön perusteella?! :roll:
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Um.. joo. Harvemmin tulee valittua figua minkään muun kriteerin mukaan kuin ulkonäön, kun ei oikein tule pelailtua enää (sopivasti aikido harkat osui maanantaiksi ja keskiviikoksi, eli molempien turussa pyörivien liigojen päälle).
And they wonder how he dealt with stress so well..
Wolffer

Viesti Kirjoittaja Wolffer »

Minä ainakin ( en pelaa ne on pöydällä ja siinä niiden pitää näyttää hyvältä ) ( maalaan niin hyvin kuin osaan ja kehityn ajan mittaa) nyt kerään vain nelkyttonnista mutta tomb kingsit näyttää makeilta pakko saada rahaa pakko saada hautojen kuninkaita :)
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Ostan usein fb figuja vaikken fb:tä pelaa :D hienoja figuja on kiva maalata.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Sisters of Battle squadi on ostettu ja puoliksi maalattu ihan vain taiteellisten mieltymysten takia. Hive Tyrantia ja Tau sotilaiden hankkimista on myös harkittu vastaavista syistä.
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Olisin ehkä hankkinut Deldareita Taun sijaan mutta niitten eliitit ovat niin vammaisen näköisiä (no offense, deldar players)
Ruutiukko

Viesti Kirjoittaja Ruutiukko »

Joitain Rackhamin ja Reaperin tuotoksia olen ostanut ja maalaillut omaksi ilokseni, tuskin niille löytyy pelikäyttöä lähiaikoina.
"Istun kivellä ja nauran makeasti, veihän naapurinkin viljan halla."
ThoRa

Viesti Kirjoittaja ThoRa »

On tullut ostettua yksi Inquisitor paketti ,kun ne oli niin siistin näköisiä. Mutta nyt meinaan ruveta pelaamaan DH:ta ja mariineita kimpassa...
U fail.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Rupesin pelaamaan Daemonhuntereilla, ei minkään muun takia kuin että ovat niin hienoja. Mutta nyt huomaan että ovat myös ihan hyviäkin.. =)
"If it bleeds, we can kill it."
Densetsu

Viesti Kirjoittaja Densetsu »

Itse asiassa ostan melkeinpä kaikki figuni niiden ulkonäön perusteella, syy tähän on simppelisti se, että en figuillani juurikaan pelaa. Harrastukseni rajoittuu pitkälti pelkästään maalaamiseen, tosin nyt viime aikoina on herännyt kiinostusta taas ihan "oikeaan" pelaamiseen.
Nyt, kun rupeaa miettimään kaikkia "heräte" ostoksiaan niitähän kerääntyy armoton lista :oops: Varsinkin ensimmäiset figuni olivat aivan puhtaasti ulkonäöllisten seikkojen perusteella ostettuja, kuten on luultavasti monen muunkin... (meni jo melkeinpä vähän offin puolelle)
"relax, we understand j00"
http://www.megatokyo.com/
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Noh tota olen aina valinnut noi sen perusteella paitti joskus iät ajat sitte :D.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Mmm... En. En ole koskaan ostanut mitään yksittäistä figua vain sen takia että se näyttää hienolta. Tarkoitan semmoista figua mitä en pystyisi jollain muotoa käyttämään jossain sen hetkisessä armeijassa.

Syy? Raha. :? Ennemmin ostan sen hetkiselle armeijalle jotain järkevää.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Weekender kirjoitti:Syy? Raha. :? Ennemmin ostan sen hetkiselle armeijalle jotain järkevää.
Heh, tämä ärsyttää itseäni vaikka armeijaa pitäisi kasvattaa niin tekee mieli vain ostaa hienoja figuja vaikka se olisi kokonaan eri pelistä ja sillä en mitään tekisi :D
del Rey

Viesti Kirjoittaja del Rey »

Olen kyllä suunnitellut muutamien FB figujen ostoa ihan pelkästään ulkonäön perusteella ja tehdä ne mahdollisimman hyvin hyllyä koristamaan (kerään/pelaan vain 40k:ta).
Chapter Master of the Ambassadors Space Marine Chapter.
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

tuleehan noita heräteostoksia sillointällöin.. yleensä varsinkin silloin, kun kyseessä on alennus figu, tai jonkun muun valmistajan, kuin GW:n figu (johtuu varmaan siitä, että noita ihan figukaupoissa ei kovin usein tule vastaan). Yleensä en jaksa maalaamiseen niin armottomasti panostaa, mutta jos maalaamaan alan niin yleensä teen sen kuitenkin omien taitojen mukaan hyvin.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

En koskaan. Minua ei voi asettaa syytteeseen minkäänlaisesta estetiikan tajusta.

-J
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Maalaaja kun olen (en pelaa) niin ostan figuja VAIN näön perusteella.
UDoWs

Viesti Kirjoittaja UDoWs »

Ostan figuurini aina fluffini ja figuurin ulkonäön mukaan, mutta mielestäni rumaa figuuria en kuunaan osta Esim. exhalted/daemon/prince sopisi fluffiini kuin nenä niskaan, mutta fb:n version figuuri on liian avuttoman(?) näköinen. Tosin tarkemmin ajatellen 40k:n daemon prince on aika komia, taidampa hankkia sellaisen.
It comes from the Gigashadow...
EskoMorko

Viesti Kirjoittaja EskoMorko »

onhan hienoja figuja kiva maalata.. Itse maalaan figuja niiden ulkonäön perusteella kun en kerkeä enää sen kummemmin pelaamaan...
Zerath

Viesti Kirjoittaja Zerath »

No niin no, mä melkein valitsen armeijan millä alan pelaamaan niin ulkonäön perusteella. Se mikä näyttää hienoimmalta niin sillä alan pelaamaan. Mutta on kyllä välillä käynyt mielessä ostaa jotain ihan vain maalauksen vuoksi, en ole kyllä vielä näin tehnyt. Ehkäpä joskus sen teenkin.
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”