"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Poista

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Tämän kyseisen masennusilmiön piilottaa ostamalla vähän ukkoja kerralla. tai jos ostaa kauheasti kerralla, vaikka alennuksien tai muiden syiden takia, piilotat figut johonkin laatikon pohjalle ja maalailet vähän kerrallaan. Näin se toimii ainakin teoriassa.
niih.
del Rey

Viesti Kirjoittaja del Rey »

Paketeissaan olevia figuja ja kasattuja figuja on tuolla hyllyllä aika läjä. Pitäis vaan käydä ostaan maaleja ja ottaa väkisin se pensseli käteen tai sitten päättää, että kyllä mä kohta aloitan maalaamaan (eli ehkä ensi vuonna).
Chapter Master of the Ambassadors Space Marine Chapter.
UDoWs

Viesti Kirjoittaja UDoWs »

Valitsen figuurini seuraavanlaisin perustein:
Ensin tutkiskelen armeijakirjaa keksien armeijalleni taustatarinaa, sitten poimin fluffiini sopivia yksiköitä. Seuraavaksi leikitelen armybuilderilla tehden muutamia vaihtoehtoisia listoja saadakseni selville sopivimmat yksikköjen koot. Sitten vain alan ostelemaan yksikköjä yksitellen, lähestulkoon aina valmistaen ne ennenkuin ostan lisää.

Näin armeija kerääntyy hitaasti, mutta varmasti, eikä masennus pääse iskemään pahemmin. Tosin minun maalaustahdillani tämä on todella hidasta: Maalauspöydälläni on majaillu yksi dragon ogre jo lähes kuukauden eikä ole vieläkään valmis. Nykisen kaaos armeijani maximipistemäärä ylittää tuon tavallisimman 2000p kirkkaasti, eikä loppua näy, kaaoskun on niin monipuolinen.
It comes from the Gigashadow...
iiro_88

LUE TÄMÄ ROMAANI!!!

Viesti Kirjoittaja iiro_88 »

Joo mullakin on hieman tollasta ongelmaa. Kaikkia sääntöjä en edes FB:stä enkä 40K:sta tiedä, mutta aina yritän maalata kaikki figut mahdollisimman hyvin. Ostin vähän yli kuukausi sitten uusia Lizardmenien Skinkkejä enkä ole saanut vielä kun kaksi figua kokonaan maalattua! Kun kaksi viikkoa sen jälkeen olin ne skinkit ostanut niin menin sitten ostamaan Tomb King Chariotteja, Kroxigorin, Lizardmen Temple Guard championin ja Saurus Cold one Riderin. Näistä en ole saanut vielä maalattua vasta kun Kroxigorin ja Yhden Chariotin! Uuden skink priestin maalaamiseenkin mulla meni aika lähelle 6 tuntia! Oli figu kuin figu niin aina yritän tehdä mahdollisimman hienon. Sitten välillä taas on pidettävä pikku tauko kun ajattelee että eihän tässä etene juuri mitään. Ja kohta haluaisin ostaa taas uusia figuja kuten Beast Of Chaosta... Mutta sitten kun on figu maalattu ja se on hienonnäköinen niin sitten on taas hyvä mieli! :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”