"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

vanhemmat ja figupelit

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Noh, laskettiin tuossa eilien vähän tupakan poltto jne kustannuksia.
Jos olettaa että poltta yhden askin/2pvä ja dokaa n. 30€ per viikonloppu, joka on aikavähän jos on alan harrastaja(en lukeudu siihen joukkoon)..
Eli sitten on kuukausi kustannus n. 180 Ekii. Eli tuolla hinnalla saa n. armeijan/ 2 kk. Ja hassua on että on helppoa pistää 100€ haisee yhtenä viikonloppuna, + jos polttaa joka päviä, joka on aika tavallista röökajilla, niin kustannukset ovat todella suuret.
Aski päivässä on 120€ kuukaudessa.
Ja figut muka kalliita? Hah.
Itse en polta ja harvemmin juon, (pari kertaa vuodessa), joten figu harrastus on aika halpa ajan viete...
Moi
Hope is a serum that never heals
Tasoittaja

Viesti Kirjoittaja Tasoittaja »

alkuun ne valitti hintoja mut ei enää sanoin vaan et voinhan mä niillä rahoilla röökii ja viinaa ostaa... siihen loppuu keskustelu. sit kun teen itse maastoni niin siit vanhemmat on "iloisia". ja muutenkin kun saan kuukausirahat (50€) niin joka tapauksessa niin ne on käytetty viikossa. ai niin ja sehän on aina hyvä, että oppii englantia kun lukee sääntöjä
You wouldn't like me when I'm angry.
Taarne

Viesti Kirjoittaja Taarne »

Aika neutraalisti, jos nyt minulle rahaa luovutetaan, niin siinä vaiheessa teen niillä sitten ihan mitä itse haluan.

..Ja kun on rahat aina loppu, ei ole varaa viinaankaan :p
zaruman89

Viesti Kirjoittaja zaruman89 »

En oo muuten ikinä oikein jutellu asiasta vanhempien kaa.
Ei ainakaan isäntä hinnoista tykkää ja se niitä protestoidakseen ei edes astu liikkeeseen saatika anna rahaa warhammereiden ostoon. :l

Emäntä taasen välillä jopa ostelee niitä mulle ku käyään liikkeessä.
Se kai tajuaapi sen juoma ja poltto hinnan verrattuna warhammeriin.

Ite en ees saa rahaa kuukausittain (ku vanhemmat taitaa olla pihejä).
Ja siksi en 'tuhlaa' paljoa rahaa harrastukseen. Ja saankin siis suunnilleen kaikki figut lahjoina, lahjotuksina tai sitten ostan synttärien jälkeen (ja neki on vaan kerran vuodessa :( ).

No eiköhän tässä selvitä...
Mechanized Eldar since 01/08/07
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
sarathain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sarathain »

maalamattomat muoviukkoni kaapissa askarruttuivat heitä kyllä (varsinkin kun niillä tuli pelattua turhankin usein...)

Nykyään kun he sitten näkevät (kauniisti) maalatun figun, avartuu aivan uusi näkökanta! (he pitävät sitä nykyään melkein taiteena). Paremman puutteessa vertaan itsekin tietokoneella pelaamiseen, vaikken sitä kuitenkaan pelaisi (johtuen koneestani ja mielenkiinnostani muihin peleihin)

Eli ei meillä päin mitään "tätä" vastaan ole, kai.... :)
Kaikki mielipiteet ovat hyviä, toiset ovat vaan parempia.
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

"...taasko sä oot ostanu noita 'tina-sotilaita'..."

Joo, mutta eivätpähän ole pistäneet vielä kuin n. 20€ minun harrastukseeni...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

no kauhistelee hintoja mutta isä sponssaa ain joskus :D
Cleanse and purify!
Joe Grimm

Viesti Kirjoittaja Joe Grimm »

Kukaan ei sponsaa, jos sit ostan ees yhen blisterin niin sit on hirvee sota kotona pystyssä... Mä muistan aina sen kun olin salaa ostanut Bloodthirsterin ja sit kun olin maalannu niin heitin hinnan ihan pokkana...
Ukkosleka

Joe Grimm kirjoitti:Kukaan ei sponsaa, jos sit ostan ees yhen blisterin niin sit on hirvee sota kotona pystyssä...
otan osaa :wink: :(
Cleanse and purify!
hawauk

Viesti Kirjoittaja hawauk »

Mun vanhempien mielestä tää on hyvä ja kehittävä homma.
Grotsky

Viesti Kirjoittaja Grotsky »

Ei ne mitään sano jos läksyt tekee ja kokeist tulee vähintään kasi, mutta rahaa ei tipu (paitti kuukausraha 20€). Suurimman osan figuista mä rahotankin pulloilla...

-Kiitos
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
Adanedhel

Viesti Kirjoittaja Adanedhel »

Hmmm. Pitäis kai opiskella??? On jäänyt viime vuodelta 3 krssia roikkumaan (Missasin 2 koetta, ja maikka hävitti yhen ET:N) Noh sanoo et käy koulu... Onhan ne antanut aina sillon tällön pikkasen rahaa, mut Kyllä ite kyl rahotan tän harrastuksen... Ja hintaakan ei kauhistella, kun vertaan polttamiseen/ juontiin/molemppi (Mitä en harrasta) Niin aijai...
Nomen Est Omen
Deceased

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Pienen poikkeuksen kerron... eli "mikä tahansa mikä pitää neljän seinänsisällä, poissa ongelmista ja tietokoneesta on hyväksi"... :D ... äiti on jopa maalipurkin ja pensseleitä ostanut mulle... faija tainnut ostaa muutaman kappaleen blisuja... :roll:

Eli pitävät harrastusta varsin hyvänä (ärsyttävää, kun faija tahtoo välillä esitellä mun miniatyyrejä kaikille, vaikka ne eivät ole edes NIIN hienoja... pitää kulkea aina WD kädessä perässä ja näyttää miltä niiden PITÄISI näyttää... :wink: ), mutta eivät tue rahallisesti...
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Pikku-Oskari

Viesti Kirjoittaja Pikku-Oskari »

Ei tykkää pätkän vertaa! Vaan mitä ne sille mahtaa mihin mie omat rahani tuhlaan.
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

No eihän ne sitä vastaan ole, kunhan en turhaan tiuhaan ostele niitä. Kyllä ne ostaa miulle jos ollaan kaupassa sitä varten. Mutta pääasiallisesti omalla rahalla(joka on ansaittu työstä vanhempien työpaikalla(tämä tietää bonusrahaa...:D)).
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
Badruk ´eadsplitta

Viesti Kirjoittaja Badruk ´eadsplitta »

Mun vanhemmat pitävät tätä harrastusta ainakin parempana kuin roikkua kylällä ryyppäämässä ja antaa rahaa jos tarvin mutta yleensä haluu itte ostaa omilla rahoilla ja kaikki figuni oon ostanut omilla rahoilla tai ainakin maksanut velat takaisin! "lyhyestä virsi kaunis"
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
EskoMorko

Viesti Kirjoittaja EskoMorko »

maddog kirjoitti:Kauhistelevat hintoja. Mut kun nykyään maalaan oikeastaan vain muille (ja vielä rahasta) niin ihmettelevät enää sitä että jollakin on vara ostaa figuja ja sitten vielä maksaa niiden maalauksesta :D
Kuulostaa jotenkin tutulta... Liian tutulta.. Ite oon rahastanu 1979 euroa figujen maalauksella. (Tarkka hinta) Joillain on varaa maksaa vielä ostettujen figujen lisäks maalauspalkkiotakin... Onneks..
Ukkosleka

luoja!
Cleanse and purify!
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Sehän on melkein 12 tuhatta markkaa... itse olen varmaan käyttänyt jotain 400 - 500 euroa..
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
EskoMorko

Viesti Kirjoittaja EskoMorko »

verLoren kirjoitti:Sehän on melkein 12 tuhatta markkaa... itse olen varmaan käyttänyt jotain 400 - 500 euroa..
No se on mun ainoa homma mistä mä saan rahaa.... Saattaahan toi kuullostaa hieman kohtuuttomalta summalta mutta sen eteen on tehty "hieman" töitä....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”