"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

GW Helsinki

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
mv40k2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mv40k2 »

Simpi kirjoitti:Suunnittelin tässä että voisin mennä avajaispäivänä (tai piakkoin avaamisen jälkeen) paikalle pelaamaan Squatti figuilla. Jos jotakuta kiinnostaa niin voisin lainata myös Fimireitäni toimittamaan jonkun ison möllin virkaa esim. Beastman tai DoW armeijassa:)

Katson kuinka nopeasti yrittävät kärrätä minua pihalle....
Off-topic:
Njaa, voisin osallistua hiljaiseen mielenosoitukseen tuomalla mukaan Eldar Ghostwarrioreita, IG Landspeederin & Robotit & Biket, IG Beastmanit ja Humanbombit, Khorne Bloodslaughtererin, Marine Jet-Cyclet & Lizard Riderit, Space Zoatteja, jne, jne, jne. Luultavasti saisi palkkioksi 5-vuotisen lähestymiskiellon putiikkiin ja heidän sponssaamiin tapahtumiin :)

-mv40k2
Simpi

Viesti Kirjoittaja Simpi »

Tybraal kirjoitti:Simpi pelasitkos muten RopeConissa Eye of Terror Megabattlessa Mechanised Squateilla?

-Keisarillinen huppuhyyppä ison lipun kanssa
Pelasinhan mä.....

Mv40k2: Eikun mukaan vaan. Tässähän on tietysti se että suomalainen henkilökunta ei reagoisi asiaan mitenkään (jos reagoisi niin aika väärin olisin heitä arvioinut*) ja ainoa jota voisi ärsyttää on englantilainen myymäläpäällikkö.

Tee joku armeija jossa vanhat figut 'larppaa' jotain uudempaa joukkoa niin kaikkihanon ihan hyvin. Itse käytän vanhoja robotteja sentineleinä.

*Kyllähän eräät pässinpäät (ei, ei beastmanit) sanoivat minua mustassa sudessa natsiksi sen vuoksi että käytän mustaa nahkarotsia ja huudahdan joskus 'Scheisse' pelatessani. Noilla samoilla kriteereillä Joonas Rynökin taitaa liittyä seuraani.

Pitäisi varmaan katkaista välit ao. ihmisiin jotka noin sanoivat, sillä ottihan tuo päähän aika paljon. Anteeksi en ajatellut antaa sillä se ei ole jumalaista.
"Malja kansainväliselle kommunistis-kapitalistiselle salaliitolle, johon olen aina halunnut kuulua."

Moh Kohn: Tähtijaosto (kirj. Ken MacLeod)
Walloittaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walloittaja »

Mihinkäs aikaan se GW avataan?
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Toivottavasti ei hirveän aikaiseen, minun kun pitäisi keretä etuilemaan ensimmäisten joukkoon... :D
Walloittaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walloittaja »

Niin ja 12 alkaa sudessa turnaus.. sitä ennen pitäisi käydä :P
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Onko se varma tuo 13. päivä? Kun ajattelin mennä veljen luokse tuoksi kyseiseksi viikonlopuksi, ja ajattelin varmistaa ettei tule turhaa reissua. Ja onko siellä heti avauduttuaan yhtä laaja valikoima kuin fantsussa? Vai tuleeko tavaraa pikkuhiljaa?
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
johannes
Valvoja

Viesti Kirjoittaja johannes »

Luulisin että sielä on koko hoito heti aluks hyllyssä, onhan se sentään games workshop!! Eihän siinä oo mitää järkee jos vaikka puuttus uutuudet kokonaa...
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

sinnevaa!! wunderbraa!!
...nii joo ..tuota ...minne?
ei joku vois kertoo osotetta kun oon vähän pihalla? :D
Järjenkäyttö sallittu!
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Etsi vanhoista topiceista se osote.. Se taitaa olla Simokatu 5, jos en väärin muista. Simonkatu kuitenkin. Niin voisiko joku vastata että onko 13. päivä varma?? Jos ei niin heittääkö se enintään päivällä vai viikolla?
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
Kvaldur
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kvaldur »

verLoren kirjoitti:Etsi vanhoista topiceista se osote.. Se taitaa olla Simokatu 5, jos en väärin muista. Simonkatu kuitenkin. Niin voisiko joku vastata että onko 13. päivä varma?? Jos ei niin heittääkö se enintään päivällä vai viikolla?
Kuten itse sanoit, niin "Etsi vanhoista topiceista".
Hypsi oli sitä mieltä ja niin oli Deankin, en tiedä
missä tilassa nuo kaupan tilat ovat, mutta edellisten
tänne postattujen kuvien perusteella aika vaiheessa.
Tosin kuvista on jo hetki aikaa ja jotkut vaan
on nopeita.

Jos vielä joku lähde tuon 13. päivän varmistamiseksi
pitää mainita, niin se on Tämä
-"I can see dead people..."
-"Where are you?"
-"At graveyard..."
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Viime viikon maanantaina tuli GWn kirje kotiin, jossa informoitiin uuden liikkeen avautumisesta 13.09 Simonkentälle.
Nysse

Viesti Kirjoittaja Nysse »

Gw on nyt virallisesti sanonut että aukeaa 13.9, itse en kyllä ole siitä kovin varma ku tossa pari päivää sit kävin kattoon niin paikan päällä ei ollut mitään valmiina. Vain lautapinoja lattialla. Ja työntekijät vetivät vain pizzaa ja pelasivat heroquest =)

Sitten siellä taidetaan järjestää 20.9 maalauskisa. Tai ainakin parissa kaupassa olen jo nähnyt GW järjestämän maalauskisan mainokset tuolle päivälle.
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho

Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Hyvä jos maalauskisoja järjestettäisiin GW:n liikkeen myötä useammin. Olisi myös kivaa, jos liikkeeseen saataisiin monien muiden GW:den tapaan vitriinii, johon halukkaat voisivat tuoda hienoja showcase-figujaan.

Noh, kai pitää käydä katsomassa lauantaina kuinka liike ei ole kaikesta huolimatta kerennyt saada liiketilojaan valmiiksi. ;)
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Olisikohan joku klo 9-10 aamulla realistinen aukaisuaika, vai mitä luulette? Jos näin on, niin pitää kai herätä aikaisin aamulla :x jotta kerkeää junaan. Ja juna on tietysti täynnä, koska ihmiset menevät töihin...
AAAARGH!
Miksei tuo liike voi aueta järkevään aikaan, kuten klo 5 iltapäivällä? :wink:
mv40k2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mv40k2 »

Day kirjoitti:Noh, kai pitää käydä katsomassa lauantaina kuinka liike ei ole kaikesta huolimatta kerennyt saada liiketilojaan valmiiksi. ;)
IMHO ei ole kelvollinen ratkaisu. Nyt joku GW:n henkilöstöä tunteva voisi välittää sinne viestin että ilmoittavat ihmisille lopullisen avajaispäivän ja -kellonajan jotta arvailu loppuu.

Jos joudun menemään paikan päälle turhaan vielä toisen kerran, kolmatta käyntikertaa ei tule... (näin ainakin omasta puolestani)

-mv40k2
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Mikäli GW virallisen tiedottamisen jälkeen ryssi homman, niin ihmettelen suuresti. Nyt on tiistai eli tässä on vielä kolme työpäivää ennen avajaisia ja GW kaupoissa, nyt hirveästi ole kalusteita. Hyllyt seinään ja pari pöytää keskelle. Kamat hyllyyn. Luulisen kolmen päivän riittävän.

Tiedotteessa on jopa vuosi 2003 oikein...
tube
Chaosboyz Crew
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tube »

Kävelin eilen mestasta ohi, ja aika autiota oli. Toisaalta britanniaa vääntäviä remonttireiskoja vissiin kuusi, jopa työn touhussa, joten eiköhän se lauantaina aukea.

Pitänee käydä vilkaisemassa olisko avajaistarjouksia. Kun tulee samana päivän 30 v täyteenkin, niin voisi vaikka lahjoa itseään jollain turhalla.

Ja jos joku ei tiedä paikkaa, niin se on Kampin dösäaseman vieressä olevan uudehkon Scandic-hotellin pohjakerroksessa.

/tube
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
hypsilurus

Viesti Kirjoittaja hypsilurus »

GW rakentaa kaikki kauppansa konsolipohjalta.
Saavat muuten tuon kaupan kepeesti kasaan ennen lauantaita.
Itse olen ollut todistamassa pubiremonttia jossa koko baari laitettiin uusiksi 24 tunnissa!!! Ei voinut uskoa samaksi paikaksi.

Gw'n kaupassa oli maalaustyöt tehty, matot asennettu....eli hyllyt ja lelut enää uupuivat. Kauanko luulette että alan ammattilaisilla kestää nuo seinille heittää???

Niin...avajaiset on muuten lauantaina...ei luulis kauheesti olevan työpaikkaliikennettä aamutuimaan.

Eikö tää arpajaismeininki jo vois loppua.
Jos GW on lähettänyt kaikille suomalaisille MO asiakkailleen laput joissa lukee 13.09.2003 ja myymäläpäällikkö sanoo samaa...kauppa on vartin vajaa valmis.............miksi IHMEESSÄ suurin osa porukasta täällä näkee sen mahdottomana että ko. puoti aukeaa ilmoitettuna ajankohtana.
Paranoidia populaa......

Älkää ihmeessä menkö sinne lauantaina niin saan ainakin rauhassa rellestää avajaistarjousten parissa.......

Muistattehan että vaikka koulussa sanotaan että maa on pyöreä niin se ei todennäköisesti pidä paikkaansa....ei vaikka kuviakin on nähty.....litteä se on kuitenkin...PERKELE!!!

M "Tikkari kehiin"
"Kaulaparta huohottaja"
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Kyllä tässä täytynee alkaa uskoa, että se kauppa tulee myös Helsinkiin. Kävin tänä maanataina katsomassa paikkaa ja "Games Workshop" tarrat olivat jo ikkunoissa. Tästä voisi tehdä vahvan johtopäätöksen, että se tosiaankin avataaan.

Silti uskon kun näen. Täytyy pyörähtää paikalla lauantaina.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Hoh. Alkaa minunkin kantani jo epäilyttämään. Kaipa se sittenkin tulee sinne.

Mutta avajaistarjouksia? Ovatko nämä vain villiä spekulaatiota, vai onko jollain kokemuksia tällaisen tapahtumisesta?

-J
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”