PS: Hawkeye, olen yhtä pahoillaan kuin sinä, jos tämä kiilaa WE:n edelle...
Ogreja, onko heitä?
Ogreja, onko heitä?
Siis pientä kysymysmerkkiä nostatti aihe ogre-armeijasta... eli siis sellainen on tosissaan tulossa? mistä löytäisi juttua, niin en vaivaisia teitä niin paljoa... ja jos toiseen kysymykseen ei löydä vastaajaa, niin onko tietoa koska tälläinen on tulossa?
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
- I.C. Wiener
- Viesti:
Juuh, PIKKAISEN liian hätäisesti pistin tämän topicin tulemaan... :? Noh, tuossa linkissäsi kyllä jutellaan paljon muustakin, joten yritän vielä todistella itselleni ettei tämä ollut ihan susi vedos...
Ogre King, jolla on tykki kädessään ja kasapäin jotain puol-gobboja... *sigh* Onko mitään muuta "virallisempaa" tekstiä missään?
Ogre King, jolla on tykki kädessään ja kasapäin jotain puol-gobboja... *sigh* Onko mitään muuta "virallisempaa" tekstiä missään?
Noh, jos ne kuvittelet WE:n Raving (or what so ever!) Hordes versio on mukiin menevä sinällään ja haluavat enemmän valinnan varaa tai jotain... *shrug* Ei voi tietää... mutta mukava olisi saada WE takaisin...
Ja ogret sisältäen tykkejä sidottuina käsiin on huono idea... isoja kavereita, isoilla aseilla ja mahtava kestävyys on taas in... *g*
Ja ogret sisältäen tykkejä sidottuina käsiin on huono idea... isoja kavereita, isoilla aseilla ja mahtava kestävyys on taas in... *g*
What can ya say... *shrug* But hope remains, as long as the fello... siis tuohan on vasta suunnitellu vaiheilla... saa nähä mikä senkin kohtalo on... ja mä en ainakaan ala ostella ogreja, jotka käyttelee tykkiä lähitaistelussa... *sigh*
samaa mieltä... grrrr..... sitäpaitsi tuo on jo toistamista... siis siinä on ogreja (mikä on ogre??? mmm...) ja sitten jotain gobboa....
we kestää varmaan aika kauan kun ne yrittää tehä siitä omanlaisen ilman että se ois ärsyttävä mutta eivät tiedä miten...(hmmm... miten tämä tähän liittyi)
we kestää varmaan aika kauan kun ne yrittää tehä siitä omanlaisen ilman että se ois ärsyttävä mutta eivät tiedä miten...(hmmm... miten tämä tähän liittyi)
niin... tänäänkin...
No niin no, tarkoittaako tuo canon sitten tykkiä.. Siinähän sanotaan että:Deceased kirjoitti:ja mä en ainakaan ala ostella ogreja, jotka käyttelee tykkiä lähitaistelussa... *sigh*
Flail? Eikös se ole sellainen ikävännäköinen laite mitä empiren flagellantit heiluttelevat?Phil told us that he was thinking about allowing the Ogre to use the canon in combat, so that the ogre could use it like a massive flail
Kuullostaisi todella kornilta että joku iso heppu käärisi tykin kätensä ympärille. Ja nyt seuraa kysymys: "Miten niin kääriä kätensä päälle?"
No siten niinHe showed us one model which was a Ogre king, who had wrapped a large canon around his arm.
Viimeksi muokannut JarLoz, Ma 08.09.2003 19:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nooh, niin noh... tuskinpa se sillä ketään ampuu lähitaistelussa...
Voisi olla vähän turhankin älyvapaa fiilis sen jälkeen... *kaikki olisi kuolleita katsos*
Mutta eikö nyt sustakin ogre, kuka kantaa kädessään tykkiä ole pikkaisen tyylitön jo? :?
Mutta eikö nyt sustakin ogre, kuka kantaa kädessään tykkiä ole pikkaisen tyylitön jo? :?
siis se ois pikkosen jo överiä.... siis se ois niinkuin joku kantais sinkoa... mutta ei se sillee ketään varmaan häiritse.... tehköön mitä tekevät.. minä en niitä osta! siis pelkkä se ogre... SIIS OGRE kohta tulee jättiläis warbandeja ja dragon army jossa on flaming shootty joukkoja ja isoja kombat dragoneja ja sitten pienempiä rykmentti dragoneja....
niin... tänäänkin...
Itseasiassa Ogre armeija oli sinällään korrekti, että niitä kuitenkin löytyy maailmasta hieman tukevammin kuin lohikäärmeitä, jotka ovat aikalailla sukupuuttoon kuolemassa... *grinn* no jooh, tiedän kyllä mitä tarkoitit ja olen isekin vähän huolestunut... odotan silti paljon tältä ogre-armeijalta jostain syystä... ne isot mörrikät herättävät sympatiaa... 
Aaaaaivan varmasti... *erikoissäännöt "We big - you small" & "'ere we go like ogres!"* *huokailee vaan* Mutta pelkään enemmän niiden ryssivän tekemällä jotain "Ogre Shaman" heppuja tai vastaavaa... ogret isoja ja lyövät, tekevät siihen teemaan sopivat erikoissäännöt tai jotain... *shrug*
Kieltämättä muuten vaikeaa tuon taikomisen kanssa... saa nähä mitä tulee... :?
Kieltämättä muuten vaikeaa tuon taikomisen kanssa... saa nähä mitä tulee... :?
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Niin on, mutta miten ne taikovat? Miten ne estäisivät taiat, jos eivät taio? Tekevätkö ne mitään muuta kuin juoksevat päin vielä pahemmin, kuin Kaaos?
Itse en ainakaan halua mistään puol-gobbo shamaaneista riippuvaista ogre-armeijaa.... ENKÄ kyllä mistään pienestä tai vihreästä riippuvaista ogre-armeijaa... eikä kiitos mitään Ogre shamaaneja... mutta jotain tuollaista kuitenkin tulee ja sitten minä luovun leikistä... *nyyhkys*
Itse en ainakaan halua mistään puol-gobbo shamaaneista riippuvaista ogre-armeijaa.... ENKÄ kyllä mistään pienestä tai vihreästä riippuvaista ogre-armeijaa... eikä kiitos mitään Ogre shamaaneja... mutta jotain tuollaista kuitenkin tulee ja sitten minä luovun leikistä... *nyyhkys*
hmm.... mielestäni fb menee LIIKAA isojen mörköjen suuntaan....
ideana pitäisi olla liikkuminen ja joukkojen asettelu mutta nykyään idea on magic item combo (ei tässä mitään vikaa) mutta nämä steem-tankit ja archaonit alkaa häiritsee....
siitä taikomisesta ei pitäisi kyllä tulla mitään yli vahvaa... ehkä joku oma lore jossa jotain huonoja taikoja ja jotain tappelevia wissuja ja jotain sellasta khemri tyylistä magiaa... äh toi oli huono...
ideana pitäisi olla liikkuminen ja joukkojen asettelu mutta nykyään idea on magic item combo (ei tässä mitään vikaa) mutta nämä steem-tankit ja archaonit alkaa häiritsee....
siitä taikomisesta ei pitäisi kyllä tulla mitään yli vahvaa... ehkä joku oma lore jossa jotain huonoja taikoja ja jotain tappelevia wissuja ja jotain sellasta khemri tyylistä magiaa... äh toi oli huono...
niin... tänäänkin...