C'Tan ja miten tappaa niitä...
On se, mutta The Deceiver on A) taktisesti parempi, B) minun taktiikkaani sopivampi (vaikken pelaa Necroneilla; viittaan siihen että olen juonitteleva perkele), ja C) fluffisesti paljon parempi!karandas kirjoitti:night bringer osaa vaan tappaa ja on oikeastaan ihan hyvä siinä 8)
Siis, Nightbringer tappaa. Se tuo kuolemaa mihin vain se menee (ilmankos se "viitta-ja-viikate"-image?
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Councilhan on ihan paras, senku käräyttää sen c'tanin aivot parilla Mindwaril... C'tan on muutenkin vaaraton, sillä sitä ampuu kaikki, eikä se sitä kauan kestä...Siis, Council on juuri epäterveellisimmällään (helvettiin Suomenkieli ja sen tuplakirjaimet!) C'Tania vastaan, koska niiden Jumalaiset Voimat ignoraavat kaikki armour-, force field- ja Rune-savet!
Hope is a serum that never heals
Ööh... kuka ei ole lukenut Codex: Eldaria? Jos heität vaikkapa (Ld 10 ja) 5, ja vastustaja heittää (Ld 10 ja) 3; vastustajalla on kaksi vähemmän, eli siltä putoaa kaksi woundia matkasta, NoQA, No Inva Savetus, No Nothing.jamopower kirjoitti:se mind war teurastus tulee olemaan aika hidasta vaan. kuitenkin pitää heittää isompi kuin vastustaja ja sittenkin se saa vielä 4+ invin, ja näitä woundeja pitäis tehä viel 5, et melko hidasta.
Joten, jos sattuu säkä, niin kaksi-kolme Mind Waria, ja C'Tan kuolee. :twisted:
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Olin lukevinani jossain hyvin uudessa GW-hommassa, ettei Mind Waria vastaan voi saveata. Siis, mitäs vaikkapa Terminator armour auttaa psyykistä voimaa vastaan? :?jamopower kirjoitti:siihen saa inva saven check out the qa, siellä sanotaan että jokaiseen woundiin saa erikseen invulnerable saven, joo mut carnifexejä on tullu pari kertaa paukuteltua täysiltä woundeilta hengiltä, ja kyllä kaveri tykkäsi hyvää.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Terminaattorihaarniska sisältää pienen palan Keisarin haarniskasta. Kaikki mihin Keisari on koskenut on pyhää ja suojelee noituuksilta.Aacheron kirjoitti: Olin lukevinani jossain hyvin uudessa GW-hommassa, ettei Mind Waria vastaan voi saveata. Siis, mitäs vaikkapa Terminator armour auttaa psyykistä voimaa vastaan? :?
Innocense proves nothing
Mä kutsun itseäni fluff-naziksi, enkä muista edes sitä pientä detailia... :? Noh, tuosta voin olla samaa mieltä. Keisari on 'bad'. 8)fysope kirjoitti:Terminaattorihaarniska sisältää pienen palan Keisarin haarniskasta. Kaikki mihin Keisari on koskenut on pyhää ja suojelee noituuksilta.Aacheron kirjoitti: Olin lukevinani jossain hyvin uudessa GW-hommassa, ettei Mind Waria vastaan voi saveata. Siis, mitäs vaikkapa Terminator armour auttaa psyykistä voimaa vastaan? :?
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
-
Warped Creme
Juu, mennään ison pahan jumalan päähän, jesh. Voitetaan varmasti!Aacheron kirjoitti:
Ööh... kuka ei ole lukenut Codex: Eldaria? Jos heität vaikkapa (Ld 10 ja) 5, ja vastustaja heittää (Ld 10 ja) 3; vastustajalla on kaksi vähemmän, eli siltä putoaa kaksi woundia matkasta, NoQA, No Inva Savetus, No Nothing.
No, tämähän on GW peli, niin Matti leipuri pystyy tappamaan demoneeja ja jumalia kauhallaan.
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
Warped Creme kirjoitti:Juu, mennään ison pahan jumalan päähän, jesh. Voitetaan varmasti!Aacheron kirjoitti:
Ööh... kuka ei ole lukenut Codex: Eldaria? Jos heität vaikkapa (Ld 10 ja) 5, ja vastustaja heittää (Ld 10 ja) 3; vastustajalla on kaksi vähemmän, eli siltä putoaa kaksi woundia matkasta, NoQA, No Inva Savetus, No Nothing.
No, tämähän on GW peli, niin Matti leipuri pystyy tappamaan demoneeja ja jumalia kauhallaan.
:lol: :lol: Aika paha! :lol: :lol:
"Fear Me Mortals For I Am The Anointed Favoured Son Of Chaos.."
Pariahit kun vaan eivät ole necroneita IIRC, eli niiden käyttö laskee phase outtiin tarvittavien kuolleiden necronien määrää aika paljon. Itse ottaisin immortaleja paljon mieluummin kuin noita.Mikke kirjoitti:Immortalit on surkeita! Sama ostaa Pariaheita, jotka on vaan vähän kalliimpia ja tosi pelottava yksikkö!
And they wonder how he dealt with stress so well..
Juu, ja tuosta seuraa tietty myös se, että Pariahit eivät tule takaisin jos niitä sattuu. Niitten huono Initiative on kanssa vähän ikävä, jos/kun tulee Powerweaponia vastaan...VJ kirjoitti:Pariahit kun vaan eivät ole necroneita IIRC, eli niiden käyttö laskee phase outtiin tarvittavien kuolleiden necronien määrää aika paljon.
"Kyllähän mä ton olisin voittanut, jos olisin osannut pelata." Kootut Selitykset, Osa I
-
InitiateCyrel
Mun mielestä vähän mautonta tää koko C´tan-hössötys...typerää tuoda jotain jumalia tämmöseen peliin, mis pitäis voittaa strategisen voiton tarkkaan suunitellulla ja monipuolisella armeijalla.
Ei sillä onhan noihin kyllä pistetty ihan asiallinen hinta, mut silti...alkaa pikkuhiljaa olla vähän verrattavissa johonkin titaaneihin tämmönen pelleily.
Armeijoiden kovimmat äijät olis pitäny jättää noitten tyranid-mömmöjen tasolle IMHO.
Kohta varmaan pitää tehä joka armeijalle joku oma isomömmö:
Eldareille herää oikee Khaine henkiin.
Örkeille tulee Gork ja Mork apuun :twisted:
Imperial ja SM saa Emperorin vähän jelppimään.
Ja tietysti Horus nousee ylös mistä lie kaaossyövereistä...
Ei sillä onhan noihin kyllä pistetty ihan asiallinen hinta, mut silti...alkaa pikkuhiljaa olla vähän verrattavissa johonkin titaaneihin tämmönen pelleily.
Armeijoiden kovimmat äijät olis pitäny jättää noitten tyranid-mömmöjen tasolle IMHO.
Kohta varmaan pitää tehä joka armeijalle joku oma isomömmö:
Eldareille herää oikee Khaine henkiin.
Örkeille tulee Gork ja Mork apuun :twisted:
Imperial ja SM saa Emperorin vähän jelppimään.
Ja tietysti Horus nousee ylös mistä lie kaaossyövereistä...