"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

vaikein maalaamasi figuuri

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Land raider. Sen kanssa sai tosiaan painia ennenkuin tuli valmista :D

Siitä tietty voi keskustella onko land raider luokiteltavissa figuksi... :wink:
d.d

Viesti Kirjoittaja d.d »

Oikeesti kaikki isot figut, koska tykkään maalata nykyään tarkasti ja vähän sen sijaan että maalaisin hutasemalla kokonaisia armeijoita. Tankeissa ja muissa isoissa figuissa on niin paljon pintoja ja yksityiskohtia että niillä on paha tapa jäädä keskeneräsinä kaappiin :(.
Ruutiukko

Viesti Kirjoittaja Ruutiukko »

2kpl kaverille lahjaksi maalattua Rackhamin jonkinlaista salamurhaajaa, aikaa meni ehkä 5h mutta jälki oli (mielestäni) varsin hyvää.
"Istun kivellä ja nauran makeasti, veihän naapurinkin viljan halla."
Grim

Viesti Kirjoittaja Grim »

Maalaamisen olen aina ottanut (liiankin) huolettomasti, mutta ennenkuin olin kuullut sellaisesta aineesta, kuin super glue, olin ehtinyt paiskaista metallisen warbossin (ja sen osat) parikin kertaa seinään. On tosiaan aikas mahdoton homma saada metalli pysymään jollain tavallisella poly cementillä.
HighPriest-

Viesti Kirjoittaja HighPriest- »

attor sanoi: Daemon Prince Azazel on ollut "jo" pari kuukautta maalamatta sen takia kun en oo uskaltanu aloittaa maalaamaan.

Voisin vaikka sanoa että maalaat ensin sen ukkos ja sitten jos ei miellytä niin joko maalaat päälle (voi olla haittoja jos tulee liian paksusti maalia) tai voit ottaa maalin pois esim. kynsilakanpoisto aineella ja maalata alusta.

Urbag: vaikein maalaama on ollu toi highelffien silverhelm champion (kuullostaa helpolta mutta ajatteleppa että sillon olin niin välkky että liimasin ensin kaikki paikalleen ja UKON HEVOSEEN ja sitten aloin maalata. Huhuh ainakin jos meinaat saaha hyvän näköstä niin ei tuu mittään. Onneksi näin kavereitten kanssa kun pelaa nin niitä ei haittaa pikkumokat ja ei ne kato onko sen ukon joka p:n kolossa maalia, jos sattuu niin että joku paikka jää huonoksi, sen voi aina korjata.
Miksi tyytyä kahteen?
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

HighPriest-, minä taasen voisin sanoa että tervetuloa foorumeille. Olet uusi näköjään ja siten olisi hyvä myös tutustua Sotavasaran sääntöihin. Hyvä keskustelualue syntyy kun kaikki ymmärtävät määrätyt säännökset, eli säännöt.
Tosin minunkin pitäisi vielä varmaan lueskella niitä kun tällä tavoin käyttäjämoderoin.
- Kynä-ääliö
Gimgor

Viesti Kirjoittaja Gimgor »

Samoin kuin ylläämpänä oli Land Raider tosin Örkkien Looteddina (tein Tyylikkäät liekit siihen kylkeen):D
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
-Albert Einstein
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

HighPriest-: Foorumilla on käytäntönä että aivan ikivanhoja keskusteluja ei kaivella jostain sivulta 20. Edellinen viesti tähänkin oli postattu yli vuosi sitten. Eli jatkossa kiinnitetään huomiota siihen että pysytään ajan hermolla.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”