No niin, kuten lähes kaikki varmaan jo tietävät, WD:ssä 285 julkaistiin Border Patrol- säännöt, eli sääntöjä Warhammer FB:n pelaamiseen 500pst. porukoilla. Eli: toimivatko nämä säännöt? Onko Warhammer hyvä peli pelata noin pienillä sakeilla? Vai pitäisikö tämä kyseinen WD haudata lantakasaan ja sylkäistä päälle?
En minä vaan tiedä. Siispä kysyn teiltä.
Kokemuksia Border Patrolista?
- Amazing Slug
Viime lauantaina oli Mustassa Sudessa border patrol turnaus, jossa minäkin rotillani piipahdin. Näytti siltä, että horde armeijat jyräsivät. 75:n gobon armeija taisi voittaa pelipisteet. Minun 51 rottaani taisivat tulla toiseksi. Ratling gun oli tavallista tappavampi.
Pelit olivat (tietysti) melko nopeita. Olihan tämä tavallaan hyvä, sillä siinä ehti kohdata useampia vastustajia ja erilaisia armeijoita. Luulisin että undeadit ovat hieman alakynnessä, sillä niiden kenraali ei saa kunnon puolustusta. Eikä outnumberiin oikein riitä pisteitä.
-J
Pelit olivat (tietysti) melko nopeita. Olihan tämä tavallaan hyvä, sillä siinä ehti kohdata useampia vastustajia ja erilaisia armeijoita. Luulisin että undeadit ovat hieman alakynnessä, sillä niiden kenraali ei saa kunnon puolustusta. Eikä outnumberiin oikein riitä pisteitä.
-J
- I.C. Wiener
- Viesti:
Ihan hyvin toimi, ja oli hauskaa... Ite käytin Sudessa skinkki hoordia, joka toimi erittäin hyvin (pelipisteiden mukaan taisin olla toisena, maalaus jäi vähän puuttuu). Kyl siin vähän huomas et hoordi armeijoil oli etunsa, mut mun mielest se oli kyl melko tasast. Se 18" väli tuotti joitain heikkouksia, kuten se, et mun skink chieffi lentoviital pysty aina hyökkää ekal vuorol sotakoneiden kimppuun. Tais olla vähän ongelmii niillä, jotka joutuivat ottamaan joko vaan yhden ison ryhmän jalkaväkee, tai useamman pienen (ei täyttä rankkia) ryhmän, kuten oli HE:llä ja Empirellä ainaki tapana. Hoordi armeijat ei paljon muuttunu tässä suhtees, sillä ne silti sai ne täydet rankit ja monta yksikköö.
- Amazing Slug
Humie, paljonko sinulla oli pelipisteitä lopussa? En ole ihan varma, mutta luullakseni vain yksi oli minun edelläni lopussa... joku jolla oli 84 pistettä. Minulla oli 80. Tai sitten katsoin väärin.
Se oli muuten tiukka matsi. Jos et olisi epäonnistunut viimeisessä rallituksessa, olisit voittanut minor victoryllä.
-J
Se oli muuten tiukka matsi. Jos et olisi epäonnistunut viimeisessä rallituksessa, olisit voittanut minor victoryllä.
-J
Näinhän tämä on... mullaki oli (kai) 80 pts... hetkonen... Massacre voitto x 2, Minor Victory, Solid Victory & Tasapeli... elikä 80? No mut, sun rotat pisti kovasti Sotekin mahtia vastaan. Seuraavat rotat kaatuki leikiten (ei casualteja ja kaikki teurastettu kolmannel vuorol), ku skinkki chieffi veti w lighting cannonin chargel pois, ja ratling gun räjähti. Sen jälkeen Kroxit hoiti homman. Noi oli kyl aika kivoja ja kiinnostavia matseja kaikki, jos oli paljon manööverejä.Amazing Slug kirjoitti:Humie, paljonko sinulla oli pelipisteitä lopussa? En ole ihan varma, mutta luullakseni vain yksi oli minun edelläni lopussa... joku jolla oli 84 pistettä. Minulla oli 80. Tai sitten katsoin väärin.
-J
Turnauksen voittajan Samin voitin täpärästi ku Kroxit meni gobboist ja örkki bossist läpi chieffin tuel. Täs vaihees 20/30 mun skinkeist oli jo vainaa, ja kaikki fanaatikot oli käytetty. Se oli kyl tukala tappelu (kuten monet noist muistaki).