Dark Angels vs Tau
no jaa.naamaninhan saa johtamaan scout squadia vain 750pojon otteluihin.sitten jos haluat siihen vielä yli 200pojon termis joukon niin voi tehdä tiukkaa muu armeijan osalta.......naaman kannattaa ottaa vain johonkin erikois sabotage missioniin kun sillä on ne erikois säännötkin...mene ja tiedä 
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
Aika yksinkertasta jos armeijassas on vaan pari perusmarine squadia ja scoutteja ja sitten viel aika iso jengi termiksii... käytä deep strikee, hommaa niille teleport homer nii ei scatteroi, sitte assault ja lyöt niillä power fisteillä battlesuitit ja tankit yms hajalle. Jos siinä viel jää joku henkiin nii ammu plasmacannonilla. Scouteista en tiiä, mun mielest aika turhii.
"You are doomed, DOOMED i tell you!
For tonight we will feast on your very souls..."
For tonight we will feast on your very souls..."
vindicaattori!John-Gary kirjoitti:aah nyt lähti vielä whirlwindikin kokoonpanostaD petskules.. mitä mun kannattaisi seuraavaksi hankkia?
Ok.. Minusta deep strike on epävarma. Jos tiputat termikset Tau linjojen taakse ja pumppaat kaiken lyijyn vaikkapa broadsideihin. Niin minkäs teet kun kaikki kantamansisällä olevat tyypit kääntävät iloiset pienet aseensa termjoa kohti jaa päättävät ihan vaan huvin vuoksi tehdä kyseenomaiselle kohdalle joksenkin syvän kraaterin
. Oelmen kyseli taun close combat statseja. Tähän sanon: Surkuhupaisia. ws2 S2-3? Ja joku kirjoitti powerfisteillä Häckkenslässhiä suitteja vastaan. Jos tuota yrittää termiksillä, niin minä sanon: ei onnistu. Suitit pomppii liian lujaa karkuun.
- Oikolukuhirvi
- Viesti: