Blood Bowl joukkueiden konverttaus
-
Hellbender
- Viesti:
Blood Bowl joukkueiden konverttaus
Juu, tänne vois laittaa vinkit BB-joukkueiden konvertauksesta?
Olennaista olis tietää seuraavaa:
Mistä tehty - Mistä boxista mitäkin osia, green stuff? yms.
Kuinka vaikea toteuttaa?
Minkä hintainen toteuttaa?
Olennaista olis tietää seuraavaa:
Mistä tehty - Mistä boxista mitäkin osia, green stuff? yms.
Kuinka vaikea toteuttaa?
Minkä hintainen toteuttaa?
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Vielä kun kertoisit, että mistä rodusta olisit kiinnostunut. Itse pelailen BB:tä Skaven säännöillä, muitta chaos demon figuilla. FIguina olen käyttänyt uusimman editionin metallisia ukkoja, joilta olen tylysti stripannut aseet pois (paitsi demoneteilta). linerattina taasen esiintyvät ungoret, joita saa mukavan kasan uusimmassa muiviboksissa. Niiltäkin napsin aseet pois.
-
Hellbender
- Viesti:
Ajattelin, että ihan mitä rotua kukakin on tehnyt.VonCarstein kirjoitti:Vielä kun kertoisit, että mistä rodusta olisit kiinnostunut.
Itellä tulis mieleen noi Necromancerit. Oliskohan Lost and Damned mutant boxi hyvä pohja noiden konffaamiseen?
Mutta mistä werewolf ja se Frankenstainin näkönen Flesh golem?
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
-
TranssiApina
Undeadtiimini tein periaatteessa suoraan bitzboxista.
Muumiot: toisena muumiona olen käyttänyt viime laitoksen blood dragon vampyyriä, toinen on kokeilemalla tehty lurkista ja greenstuffista. Kokeilin myös vaihtoehtoista lähestymistapaa >kuva<, mutta tuo päätynee juurikin flesh golemiksi necromantic teamiin.
Wightit tein skeletoneista (armoured body, helmet) empire knightly orders käsillä. Shoulder padiin eloa sai piikeillä.
Zombit tein yllättäen zombiregimentistä. Eloa niihin sai empire soldiers armour plateilla ja marauderien shoulder pädeillä. Esimerkki.
Ghouleina käytän konvertoidun mordheim warbandini ghouleja, jotka on myös tehty zombeista (mutta empire figujen päillä). Skeletoneja undead-joukkueessa ei pahemmin tarvita, joten niitä minulla ei ole.
--
Tällä hetkellä työn alla on kaaosjoukkue, johon olen warriorit tehnyt muovisista kaaoswarrioreista parilla mutaatiolla. Pukit tulee, yllätys yllätys, uudesta beastmän regimentistä.
--
Ihmisjoukkueen ajattelin tehdä muovisista cadianeista (ja valmentajaksi Ursarkar E. Creed
.
---
Niin ja nyt kun tuota werewolffia kysyit niin Beorg Bearstruck olisi juurikin passeli figu, mutta itse tein ihmissuden örkin bodystä ja sudenpäästä. Koska kyseessä oli sinitarralla kasattu pikaproxy (yllättävän näyttävä tosin), niin tarkempia teko-ohjeita en julkaise
Muumiot: toisena muumiona olen käyttänyt viime laitoksen blood dragon vampyyriä, toinen on kokeilemalla tehty lurkista ja greenstuffista. Kokeilin myös vaihtoehtoista lähestymistapaa >kuva<, mutta tuo päätynee juurikin flesh golemiksi necromantic teamiin.
Wightit tein skeletoneista (armoured body, helmet) empire knightly orders käsillä. Shoulder padiin eloa sai piikeillä.
Zombit tein yllättäen zombiregimentistä. Eloa niihin sai empire soldiers armour plateilla ja marauderien shoulder pädeillä. Esimerkki.
Ghouleina käytän konvertoidun mordheim warbandini ghouleja, jotka on myös tehty zombeista (mutta empire figujen päillä). Skeletoneja undead-joukkueessa ei pahemmin tarvita, joten niitä minulla ei ole.
--
Tällä hetkellä työn alla on kaaosjoukkue, johon olen warriorit tehnyt muovisista kaaoswarrioreista parilla mutaatiolla. Pukit tulee, yllätys yllätys, uudesta beastmän regimentistä.
--
Ihmisjoukkueen ajattelin tehdä muovisista cadianeista (ja valmentajaksi Ursarkar E. Creed
---
Niin ja nyt kun tuota werewolffia kysyit niin Beorg Bearstruck olisi juurikin passeli figu, mutta itse tein ihmissuden örkin bodystä ja sudenpäästä. Koska kyseessä oli sinitarralla kasattu pikaproxy (yllättävän näyttävä tosin), niin tarkempia teko-ohjeita en julkaise
Viimeksi muokannut jullevi, Pe 12.09.2003 10:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Työn alla chaos marauders boxista Norse-team. Minotaur lisukkeeksi ja muut äijät tuleekin boxista. Heittäjää joutuu hiukan konffaan, lähinnä käden heittoasentoion ja blitzereille ajattelin laittaa olkasuojat erotuksen vuoksi. Kiinniottajat ovat vielä mietinnässä, miten ne erotan muista, mutta enköhän jotain keksi.
mun kaaostiimissä on 4 chaos warrioria ja sit ostin beastman boxin (sen uuden) jossa tulee kivasti 12 goria, eli yhteensä saa 16 pelaajaa ja jää vielä 8 ungoria (ja 8 chaos warrioria jos ostaa warrulootan). Sitten vaan pojilta aseet pois puukolla ja viimeistellään homma greenstuffilla. Kaaostiimin beastmanit ei tarvi kypärää edes ja warruilla se on luonnostaan. Uudet pedot on helppo koota siten että ne on ikäänku juoksuasennoissa, ainoo työläs homma on aseiden poistaminen kämmenestä, eli puukolla piti kovertaa kämmentä vähän.