"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mordheim leaderit.

jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Swamphead kirjoitti:onko tuo Rat ogre täsmälleen sama kuin Warhammerissa vai onko sille tehty erikseen Mordheimiin blisteri?
Mordheimiin on tehty kaksi omaakin rat ogrea (en oo varma onko toista julkaistu), mutta tämä ei tarkoita etteikö fantsun rat ogreja voisi käyttää mortissa tai toisinpäin.

Skaven warphunterboxista (tai fantsun clanrateista) tekisin perusrotat ja night runnerit, ehkä myös black skavenit, mutta muista heroista en saisi välttämättä tarpeeksi 'näköisiä'.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Eerie

Viesti Kirjoittaja Eerie »

mut hei mistä noita Mordin Rat ogreja saa? en muista nähneeni niitä Gw:n storessa ja siellä muuten myytiin kokonaisena Skaven warbandinä just tota warphunterboksia joten eikö se vähän tarkoita et siitä on tarkoitettu tehä se warbandi?
minä olen swamphead
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Swamphead kirjoitti:mut hei mistä noita Mordin Rat ogreja saa? en muista nähneeni niitä Gw:n storessa
Mordheim skaven rat ogre lakkautettiin viimeistään silloin, kun uudet whfb rat ogret ilmestyivät. Mortin rat ogre oli nimittäin halvempi. Jenkkien On-line storessa oli tässä taannoin Clan Skryre (sp?) rat ogre kaupan, mutta UK online storeen se ei ole ilmestynyt lainkaan.
Swamphead kirjoitti:ja siellä muuten myytiin kokonaisena Skaven warbandinä just tota warphunterboksia joten eikö se vähän tarkoita et siitä on tarkoitettu tehä se warbandi?
Skaven Warphunters on skavenien "aloitusboxi" mordheimiin, mutta kokonaista warbandiä siitä on vaikea saada (figut on muuten samoja kuin whfb skaven nightrunners regimentissä). Skavenien ja ihmisten aloitusboxi eroaa muista siinä, että niissä ei ole metallifiguja ollenkaan.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Eerie

Viesti Kirjoittaja Eerie »

Aivan oke no sittenhän on pakko käyttää Warhammerin rat ogreja eikö?
minä olen swamphead
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mordheim”