Miika on lahtelainen maalaaja ja figupelaaja. Lahden veteraaniporukan yksi kulmakivistä. Hän on erittäin tuttu kaikille, jotka ovat koskaan osallistuneet Puolenkuun Pelien tai Lahden veteraaniporukan figuturnauksiin, sillä Miikan tekemät maastot ovat herättäneet varsin paljon huomiota. Uskallan kyllä ilman mitään itsekkyyttä sanoa niiden olevan lajissaan Suomen parhaita.Teurastaja kirjoitti:Hyvä Miika!!
Hetkinen... kukas hän muuten on? Nimi ei sano mitään. Näin moni ihminen tuntee hänet, mutta en minä. Sivistäkää minua pikaisesti.

Tuossa vähän esimerkkejä Miikan tekemistä vesiefekteistä. Jos katsot Puolenkuun Pelien turnauskuvia, niin lähes kaikki maastot ovat Miikan käsialaa. Ainakin kaikki hienoimmat.
Myös kahden edellisen Ropeconin yleisön suosikki -äänestyksen voittanut figu on ollut Miikan käsialaa (tänä vuonna se iso dioraama, jossa haudanryöstäjät tunkeutuivat Ravenloft-tyyliseen linnaan ja viime vuonna Forge Worldin iso hirmunen rölli). Mies on siis ehdotonta Suomen figumaalaajien eliittiä. Yksittäisten figujen suhteen toki löytyy monta niin täydellistä miestä jo sotavasarassa, että niitä on vaikea laittaa järjestykseen. Metalli-imitaation käytöllään Warren nappasi minusta täysin oikeutetusti parhaan maalaajan tittelin Ropeconissa. Maddogin sarjakuvamainen tyyli on luonnossa nähtynä aivan mielettömän upeaa. Huippuja on paljon: VJ, Migsula, Crono ja paljon muita... Itse asiassa voisin luetella melkoisen litannian pelkkiä lahtelaisiakin. Tuolla saralla Miika on lienee samaa kastia muiden suurien kanssa.
Miikan taito on kuitenkin hänen monilahjaisuutensa konffaajana, maalaajana, maastojen rakentajana, modellaajana ja ruiskumaalaajana. Miikan erityisalana voikin pitää ajoneuvoja ja maastoja, joiden tekijänä hän tuntuisi tällä haavaa olevan aika vahvalla jalustalla.
Tässä on linkki Miikan galleriaan, jossa on muutamia hänen töitään.