Elffien ihonmaalaus?
-
baretul
-
Musta Setä
Se olikin ehdotus että keevyt crybrushi ja vähän vetisellä maalilla...ja onko jokaisella tuntemallasi haltialla tasainen iho *silmääiskevä hymiö*? Ei siitä itse asiassa kovin rosoista tule, ainakin ihmisen ihoon onnistuu todella hyvin. Haltioihin en kyllä ole kokeillutkaan.
Ja muuten, käyttääkö kukaan muu tätä minun käyttämääni keinoa eli kun on maalannut ihon muuten valmiiksi tekee vielä -laimean- sen inkin jota olet käyttänyt washauksen? Itse tätä teen ja mielestäni tekee ihosta realistisemman näköisen kun blendaa värejä toisiinsa. Tämä myös antaa käyttää aika selviä highlighteja, ettei tarvitse vinvinvinguttaa...
Ja muuten, käyttääkö kukaan muu tätä minun käyttämääni keinoa eli kun on maalannut ihon muuten valmiiksi tekee vielä -laimean- sen inkin jota olet käyttänyt washauksen? Itse tätä teen ja mielestäni tekee ihosta realistisemman näköisen kun blendaa värejä toisiinsa. Tämä myös antaa käyttää aika selviä highlighteja, ettei tarvitse vinvinvinguttaa...
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Kuuromykkä sekä sokea
-
baretul
Jep eli tota "laimean inkin" levitystä kutsutaan galzetamiseksi tai kuultomaalauseksi, itse teen tällästä aina silloin tällöinMusta Setä kirjoitti:Se olikin ehdotus että keevyt crybrushi ja vähän vetisellä maalilla...ja onko jokaisella tuntemallasi haltialla tasainen iho *silmääiskevä hymiö*? Ei siitä itse asiassa kovin rosoista tule, ainakin ihmisen ihoon onnistuu todella hyvin. Haltioihin en kyllä ole kokeillutkaan.
-
baretul
Kyllä laimeilla maaleilla voi drybrushata. Silloin harvoin kun alan drybrushaamaan kunnon figua, laimennan maalit melkein washeiksi. Täytyy vaan olla todella huolellinen sen maalin pois pyyhkimisen kanssa, koska muuten homma ei tule toimimaan.baretul kirjoitti: Jep eli tota "laimean inkin" levitystä kutsutaan galzetamiseksi tai kuultomaalauseksi, itse teen tällästä aina silloin tällöin, Niin joo eli vetisellä maalilla ei pahemmi drybrushata sellasella paksuudella mitä tulee gw:een purkeissa ku ne on uusia voi vielä jonkin verran brushailla ja tätäkin metodia tietääkseni kutustaan overbrushaamiseksi. No jooh eli siis kaikilla tietysti omat keinonsa näissä, ja varamsti saa eriteknikoilla hyvää jälkeä, eli en voi tuota sinun metodiasi mitenkään tuomita
.
-
baretul
Jooh mutta se ei nyt mun mielestä ole mikään kovin kätevä metodi jos tekee showcasea, ite en ole tässä koskaan kyllä onnistunu
, joku aivan käsittämätön idea tai jotain. Olis kyllä mukava nähdä joku onnistunut figu jossa on jossain kohassa käytetty tätä metodia, no joo samapa se koska ei se teko tapa vaan se jälki merkkaa
.