Gw:n In market Training onko kukaan käynyt
Gw:n In market Training onko kukaan käynyt
Pistin tänne kun muukaan alue ei sopinut kohdalle.
Minä olen käynyt tuon homman.
Onko kukaan muu?
Onko kukaan muu?
-
Tuhatkauno
Re: Gw:n In market Training onko kukaan käynyt
Sama juttu.Realsanta kirjoitti:Pistin tänne kun muukaan alue ei sopinut kohdalle.
Onko kukaan muu?
Mitä mielessä? Vai muutenko vain kyselit
Tuhatkauno
"If Slaanesh is the God/Goddess of Lust, Why Tzeentch has Thousand Sons?"
-
Tuhatkauno
-
Tuhatkauno
Tuo on ilkeän impeeriumin indoktrinaatiokoulutus minkä tarkoituksena on myydä JUURI SINULLE paljon GW-tavaraa...Muahahahahaaa
Eikun siis... Tuon koulutuksen avulla saamme vietyä paremmin ja pyyteettömästi tätä jaloa harrastusta eteenpäin, niin ettei kukaan jää paitsi miniatyyrien loistavasta maailmasta.
Totuus on tietenkin jossain välimaastossa, eli se on koulutusohjelma, jonka Käsittääkseni GW:n koko myyntihenkilökunta on käynyt läpi, ja aika moni Eliittiliikkeidenkin henkilökunnasta. Siinä on aika paljon perusjuttuja myyntityöstä ja parisen hyvää ideaa, jota ei olisi itse tullut ajateltua. Ei siitä paljon muuta voi oikeastaan kommentoida.
Kuitenkin taitaa olla turhaa laittaa kokonaista topiccia aiheesta. Itse ainakin pitäisin tätä aika tylsänä threadina jos en olisi koulutusta käynyt läpi. Jos joku haluaa kysellä jotain asiallista aiheesta, niin minulle ainakin voi lähettää yksityisviestiä.
Eikun siis... Tuon koulutuksen avulla saamme vietyä paremmin ja pyyteettömästi tätä jaloa harrastusta eteenpäin, niin ettei kukaan jää paitsi miniatyyrien loistavasta maailmasta.
Totuus on tietenkin jossain välimaastossa, eli se on koulutusohjelma, jonka Käsittääkseni GW:n koko myyntihenkilökunta on käynyt läpi, ja aika moni Eliittiliikkeidenkin henkilökunnasta. Siinä on aika paljon perusjuttuja myyntityöstä ja parisen hyvää ideaa, jota ei olisi itse tullut ajateltua. Ei siitä paljon muuta voi oikeastaan kommentoida.
Kuitenkin taitaa olla turhaa laittaa kokonaista topiccia aiheesta. Itse ainakin pitäisin tätä aika tylsänä threadina jos en olisi koulutusta käynyt läpi. Jos joku haluaa kysellä jotain asiallista aiheesta, niin minulle ainakin voi lähettää yksityisviestiä.
Tuhatkauno
Oltiinko muuten samalla reissulla? Saithansä muutakin kuin monisteita. Me kurssin käyneet myyjäthän olemme nyt virallisesti Strorm Troopereita.Tuhatkauno kirjoitti:En saanut, kasan monisteita vain. Niin ja ilmaisen englanninreissun
Realsanta:
Ilmeisesti ei! Elite tulee jos kauppa on mukana Partnership-ohjelmassa ja suorittaa tarpeeksi vaadittuja asioita jotka vaaditaan elitestatukseen.Niin jos joskus vaihdan firmaan niin tuleeko siintä uudestä putiikista "elite" shop jos ole siellä palkka listoilla? ja muuta asiat kunnossa.
Ilmeisesti kyllä?
http://www.puolenkuunpelit.com - verkkokauppa ja peliportaali
Liikkeet Lahdessa, Kouvolassa ja Tampereella
Liikkeet Lahdessa, Kouvolassa ja Tampereella
-
Tuhatkauno
Oltiinko muuten samalla reissulla? Saithansä muutakin kuin monisteita. Me kurssin käyneet myyjäthän olemme nyt virallisesti Strorm Troopereita.Munter kirjoitti:Tuhatkauno kirjoitti:En saanut, kasan monisteita vain. Niin ja ilmaisen englanninreissun
Samalla reissulla oltiin. Niin ja kaikkea kivaa saatiin kyllä... Hellgun taisi unohtua, mutta sen raahaaminen lentokoneessa Suomeen olisi voinut olla aika ongelmallista...
Tuhatkauno