Ja mun eka armeija oli Harle/Eldar armeija! Joo. Mä oikeesti haluan hearlekiineja. Ne on ihania. Mun unelma-armeija. :-)Yuri kirjoitti:Joo ton voin uskoa.Ninnu kirjoitti:Jetbikejä oli. *sniff* Mä haluun harleja!Harlet on tosiaan vaativan maalaajan unelma. Kaikki ne pellepuvut & muut yksityiskohdat... aaaaaahhhh.
Harlekiinien fluffista
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Entäs jos teenkin niistä Dark Harlequineja :twisted: ? En ikinä luovu mun omista pahiksistani, on ne sen verran monta kertaa antanut Emperorin mahtisoltuille turpaan. Taidan kuitenkin vielä odottaa tuota uutta kodeksia, mutta sulla siis on harlequini figuja? Voisin sitten tulevaisuudessa ehkä ostaa ne sulta pois...Tsarizard kirjoitti:Voi kaakkuri miten sä ny sun deldarit oot vaihtamassa hyviksiin ? Harlekiinit siis ovat hyviksiä, eldareiden kamuja 8O
Joo mut harlekiinit on ihan mielenkiintoset, mul ois niitten armeijan tekoon kaikki tarvittava mut ei oikein mitään muuta :?
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
Grrr OT ja kaiken lisäksi viet multa harlekiinien myyjät! No ei vaan 8) . Monta figua sun Harelquin armeijassa on?Daroc kirjoitti:Mulle vaan kaikki harlekiini figut. Tarviin vielä 6 (joista 1 on venomi) ni saan 1500p armeijan.:twisted:
Those who advance blind find trouble
Harlekiineistä oli iso juttu ekas editionissa... fluffilla ja muulla sälällä höystettynä. Nekin sai kaikenlaista ajoneuvoo kuten Land Raiderin
joka vuoro piti kumminkin tarkistaa hajosko se kun ei ne ne viittinyt huoltohommissa liata sukkiksii.
Silloin niiden holofield auttoi ampuma aseita vastaan ja ne ampui hallucination grenadei... ja sehän tarkoitti et guardit sekos ja saattoi ampua omiaan mikäli muistan oikein
kakoses niitä ei ainaskaan liiemmälti eldareiden codexis ollu.
Ai joo!
Rogue traderis oli Eldar adventurers ja sit Eldar Pirates (dark Eldar)erikseen ja sit tokas olikin piraatit eldareitten allyja... sit piti saada uusi rotu kehiin niin annettiin WHFB:n dark elffeille teknologiaa :twisted:
Milloinkohan tulee wood elffit eli feral Eldarit... niistäkin oli aikoinaan juttua ja niil oli epicissä Knighttei
Silloin niiden holofield auttoi ampuma aseita vastaan ja ne ampui hallucination grenadei... ja sehän tarkoitti et guardit sekos ja saattoi ampua omiaan mikäli muistan oikein
kakoses niitä ei ainaskaan liiemmälti eldareiden codexis ollu.
Ai joo!
Rogue traderis oli Eldar adventurers ja sit Eldar Pirates (dark Eldar)erikseen ja sit tokas olikin piraatit eldareitten allyja... sit piti saada uusi rotu kehiin niin annettiin WHFB:n dark elffeille teknologiaa :twisted:
Milloinkohan tulee wood elffit eli feral Eldarit... niistäkin oli aikoinaan juttua ja niil oli epicissä Knighttei
Ei perhana, niistä oli sit niin paljon juttuu :lol: nykyään säästetään kaikes ja ensimmäisenä kärsii armeijan fluffi... ja sitten häviää kaikki suuremmat tarinat. Harlekiinit sai kanssa tosi hyvän fluffin ja tarinat Traderis.
Traderiskin oli kolme tai neljä sivuu armylistii Guardille mut fluffia oli ihan tolkuttomasti ja tarinoitakin riitti (silloinhan ei ollut kuin yksi uniformu tyyli joka oisi edelleen hyvä)
Traderiskin oli kolme tai neljä sivuu armylistii Guardille mut fluffia oli ihan tolkuttomasti ja tarinoitakin riitti (silloinhan ei ollut kuin yksi uniformu tyyli joka oisi edelleen hyvä)
Kyllä eldarien kuoleman jumalakin selvisi se on vaan päikkäreillä jossain takapajulassa.Yuri kirjoitti:Aika harvassa niille sitä fluffia on, mutta muistelisin että 2.ed Eltsu codexissa tais olla niistä jonkun näköstä stooria. Ainakin ite tiiän niistä aika paljon mutta en muista mistä oon sen tiedon hankkinu... Taitaa just olla se codexi.
Siis harlekiinit on Eltsujen kierteleviä "mustalaisia". Ne on vähän pelottavia muitten eltsujen mielestä ja niitä kunnioitetaan todella paljon niitten näytelmien takia. Harlekiinijumala eli the Laughing God oli ainoa eltsujen jumala joka selvis Slaaneshin synnystä. Ja harlekiinit on ainoat joilla on vapaa sisäänpäässy Black Libararyyn siellä jossain Web Wayssä.