Eli näköjään tästäkin asiasta on vaikutusvaltaisten henkilöiden keskuudessa eri tulkintoja:
Saako tankilla tehdä tank shockin lähitaistelussa olevaa yksikköä vastaan? Oletetaan, että tarkoitus on vain clipata kivenheittäjiä tms., jolloin omiin modeleihin ei osu, ja tällä ovelalla kikalla saada vastustajat fall backaamaan pois taistelusta, joka olisi käymässä omille kohtalokkaaksi.
Jos saa, saavatko ukot valita Death or Gloryn ja ampua ja kuolla karmealla tavalla ollessaan lähitaistelussa?
Onko tästä virallisia tulkintoja FAQ:ssa tms., kun sääntökirja vaikenee.
Tank shock lähitaisteluun
- The Captain
- Valvoja
Tank shock lähitaisteluun
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Online official faq:
Vehicles
1. In the commentary on Tank Shock, in the Ultimate Secrets section, it says that a tank cannot try to shock models in close combat. If a squad has any members in close combat then the entire squad is taken to be in combat and therefore cannot be the target of Tank Shock.
Mikäli asia on muuttunut TVR / TAR kohdilta, yllä oleva ei ole enää voimassa, mutta se oli viimeinen minkä itse olen faq:sta huomannut.
EDITADDON: Katsoin TVR:n lävitse, se ei ota kantaa siihen vaikuttaako close combat tank shokin toimintaan mitenkään. Eli tuosta voi sitten debatoida onko nykyinen faq kohta voimassa uudempien TVR sääntöjen kera.
Vehicles
1. In the commentary on Tank Shock, in the Ultimate Secrets section, it says that a tank cannot try to shock models in close combat. If a squad has any members in close combat then the entire squad is taken to be in combat and therefore cannot be the target of Tank Shock.
Mikäli asia on muuttunut TVR / TAR kohdilta, yllä oleva ei ole enää voimassa, mutta se oli viimeinen minkä itse olen faq:sta huomannut.
EDITADDON: Katsoin TVR:n lävitse, se ei ota kantaa siihen vaikuttaako close combat tank shokin toimintaan mitenkään. Eli tuosta voi sitten debatoida onko nykyinen faq kohta voimassa uudempien TVR sääntöjen kera.
- Henri Ketonen