Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
eh...sun ois pitänyt pistää tänne rotuja eikä armeijoita. esimerkiks vampire countsithan on kuolleita ihmisiä,eikä erillinen rotu.
oisit pistänyt ihmiset,kääpiöt,örkit,elffit....jne.
Paras rotu on aika monipuolinen kysymys, mutta jos haluat tietää mikä on "kovin" armeija niin mielestäni Vampire Counts vetää ykkös sijaa (nostetaan ja tanssitaan), Orcs+Goblins hyvänä kakkosena(gobbot on halpoja tappokoneita) Empiren(Mortarit, need I say more?) kanssa, kolmossijasta taistelevat skavenit ja uudet liskot. "Huonoimpia" eli vaikeasti pelattavia ja voittavia armeijoita ovat High Elfs, Dark Elves(Hintavia ja kampaukset menee liian helposti sekaisin, taktisesti ehkä haastavimmat armeijat) ja pahnan pohjimmaisena tietysti Kääpiöraukat(Se nopeuden puute, kova hinta ja mainitsinko jo sen nopeuden).
El kirjoitti:Paras rotu on aika monipuolinen kysymys, mutta jos haluat tietää mikä on "kovin" armeija niin mielestäni Vampire Counts vetää ykkös sijaa (nostetaan ja tanssitaan), Orcs+Goblins hyvänä kakkosena(gobbot on halpoja tappokoneita) Empiren(Mortarit, need I say more?) kanssa, kolmossijasta taistelevat skavenit ja uudet liskot. "Huonoimpia" eli vaikeasti pelattavia ja voittavia armeijoita ovat High Elfs, Dark Elves(Hintavia ja kampaukset menee liian helposti sekaisin, taktisesti ehkä haastavimmat armeijat) ja pahnan pohjimmaisena tietysti Kääpiöraukat(Se nopeuden puute, kova hinta ja mainitsinko jo sen nopeuden).
Sullei siis selvästi oo mitää hajua tiimien tasoista. :lol:
El kirjoitti:Paras rotu on aika monipuolinen kysymys, mutta jos haluat tietää mikä on "kovin" armeija niin mielestäni Vampire Counts vetää ykkös sijaa (nostetaan ja tanssitaan), Orcs+Goblins hyvänä kakkosena(gobbot on halpoja tappokoneita) Empiren(Mortarit, need I say more?) kanssa, kolmossijasta taistelevat skavenit ja uudet liskot. "Huonoimpia" eli vaikeasti pelattavia ja voittavia armeijoita ovat High Elfs, Dark Elves(Hintavia ja kampaukset menee liian helposti sekaisin, taktisesti ehkä haastavimmat armeijat) ja pahnan pohjimmaisena tietysti Kääpiöraukat(Se nopeuden puute, kova hinta ja mainitsinko jo sen nopeuden).
Sullei siis selvästi oo mitää hajua tiimien tasoista. :lol:
No jos joku teistä sanoisi jotain muutakin kommenttia kun tyyliin "Ei" niin tästä voisi tulla keskustelukin, mutta jos te kaksi kuukautta pelanneet "ammattilaiset" ette perustele kommenttejanne niin jätän threadin omaan arvoonsa.
Eiku, ihan tosi: olen hulluna Elveseihin. Ja Wood Elvesit kolahtavat parhaiten. Jos joku on pelanut Warcraft III:sta, niin vertaappa Night Elveseihin. Ja arvaatkaas suosikki-rotuni Warcraft III:ssa...
No jos joku teistä sanoisi jotain muutakin kommenttia kun tyyliin "Ei" niin tästä voisi tulla keskustelukin, mutta jos te kaksi kuukautta pelanneet "ammattilaiset" ette perustele kommenttejanne niin jätän threadin omaan arvoonsa.
Oikein, jos haukutte toisen arvostelua niin perustelkaa edes. Mielestäni El on oikeassa arvostelunsa suhteen. Itse perustan mielipiteeni siihen että olen kaikilla paitsi pimiö haltioilla itse pelannut ja kaikkia vastaan olen pelannut.
No en tiedä juuri tason parhaudesta mutta ainakin vc on musta mukavin pelattavuudeltaan ja ukot on pirun(tää ei oo kiro sana) hienoja.
Taitaapi olla ainoa bretonnian kaa jolla on kauniit figut!
Eli kuten arvasin ei rakentavaa kritiikkiä tule. Asiasta seinään, Vampire Counttien raiskattu army list on Todella kova. Nostatus armeija pelkillä perusskeluilla ja ghouleilla tuettuna on mielestäni kovin VC armeija jonka olen nähnyt (myös ehkä kovimpia armeijoita uudessa edikassa). Ja vielä Orcs+Goblins listassa fiksuimmat ehkä tajusivat että tarkoitin ylihalpoja chariotteja ja spear chuckia, fanaticeja ja shamaneeja yms. halpoja goblin aseita, jotka ovat helposti vähänkin oikein käytettynä suunnattoman ärsyttäviä ja voimakkaita.