"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Fluffin keruu

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Kezerk
Viesti:

Fluffin keruu

Viesti Kirjoittaja Kezerk »

Ajatetlin kokeilla kerätä koko-hela WH40k-fluffin yhteen sijaintiin, mutta omat rahat ja tilaisuudet eivät riitä kaikkien 2nd editionin Codexien hankintaan. Nyt on hankinnassa WD:t, joten jotain niistäkin löytyy.
Ajattelin lähinnä kysyä, oliskos listalaisilla mahdollisuutta/halua lainata omaa kirjallisuuttaan, jotta niistä saisi jotain kasattua.
Ajattelin ihan aikajanan laittaa, mitä tapahtui millekin rodulle/yksikölle missäpäin ja mihin aikaan.

Itselläni löytyy SoB:n 2nd ed. Codex ja joitain läpystköjä 2nd editionista. Hyllyssä on ainakin se WD, jossa on Eldareiden ensiesittely (Rogue Traderin ajoilta), joten sieltäkin fluffia saa. Suurin osa Index Astartes -WD:istäkin löytyy, mutta lisämatskua saa toimittaa...

Kez.
Viimeksi muokannut Kezerk, Pe 07.02.2003 11:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Life is hard, and then you reincarnate.

On olemassa 10:nlaisia ihmisiä: ne, jotka ymmärtävät binaaria, ja ne, jotka eivät.
ovv
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ovv »

aika paljon saat kaivella että kaiken fluffin saat.. muista että sitä on myös ajalta ennen kakkos edikkaa. niitten kirjojen lainaaminen/ostaminen onkin sitten hiukka vaikeampaa, vaikka kaikki 2nd ed codexit onnistuisitkin saamaan.
gaming since '92
Swrd

Viesti Kirjoittaja Swrd »

Hae esim. kazaalla 40k fluff bible niin säästyt isolta urakalta
Cuchulainn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cuchulainn »

Iteltä löytyy kakkosed. Space Wolves, Ultramarines ja Angels of Death codexit, ja muistaakseni jossain pitäis olla Chaoksen ja Eldareitten codexit lojumassa... SW:n codex on muistaakseni kyllä vähän heikossa hapessa, mutta...
Count the bodies like sheep, to the rhythm of the war drums...
Lay your head down, sleep, to the rhythm of the war drums...
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Minulla olisi 2. laitoksen sääntökirjat ja kaikki codexit paitsi tuota SoB:ta. Et millään myisi sitä? (Voisin sitten vaikka korvaukseksi lainata muuta kirjallisuuttani.)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Kezerk
Viesti:

The Captain kirjoitti:Minulla olisi 2. laitoksen sääntökirjat ja kaikki codexit paitsi tuota SoB:ta. Et millään myisi sitä? (Voisin sitten vaikka korvaukseksi lainata muuta kirjallisuuttani.)
Juu, en luovu, mutta lainaamaan olen kiinnostunut. Pitää kysellä siellä opiskelevia tuttuja joskus tuomaan tullessaan =:)

Ei tuo kauan sitten ollut, kun fantsussa oli muutama SoB Codex hyllyssä... harkitsin jo parin ylimääräisenkin ostamista, kun eBayssä näyttivät menevän aika kivalla hinnalla.

Kez.

On olemassa 10:nlaisia ihmisiä: ne, jotka ymmärtävät binaaria, ja ne, jotka eivät.
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Aikia hyvin saattaa GW ottaa herneen nokkaan kun se tekijän oikeus roska... :roll:
(HUOM jos laitat nettiin tai yleiseen tilaan)
Viimeksi muokannut mr.tp, To 13.02.2003 13:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Minulla on se niin sanottu Fluff Bible, joka on fanien kokoon laittama .doc tiedosto, minne on yritetty laittaa kaikki fluffi joka on löytynyt. En laita tätä tiedostoa nettiin, muuta kysyä saa... :wink:
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

mr.tp kirjoitti:Aikia hyvin saattaa GW ottaa herneen nokkaan kun se tekijän oikeus roska... :roll:
(HUOM jos laitat nettiin tai yleiseen tilaan)
Ikävä kyllä GW ei ota hernettä, kun ei edes näe hernesoppaa... Olen törmännyt useisiin sivustoihin jotka ovat koonneet GWn fluffia, eikä yhdellekään ole tehty mitään (ainakaan minun tietääkseni). Mutta, se on sitten moraaliasia; seuratako lakia, vai tehdäkö laittomuus jota luultavasti ei edes huomata?

Huomautan vielä, että on olemassa monta väitettä jälkimmäiselle, mutta harvat ovat hyviä. "Kaikki muut tekevät samoin, ja minä olen vain pikkukivi valtameressä" on yleinen, mutta tekopyhä. Näin ajattelevat useat, joten vaikka yhden yksilön tekemiset eivät periaatteessa vaikuta, niin et ole mitenkään parempi kuin loput. Olet osa sitä syöpää mitä muutkin...

Saanen vielä painottaa, että minun silmissäni olet sontaa, et minkään arvoinen, mikäli harrastat piratismia tai vastaavaa tekijänoikeuslain rikkomista.

Moraalikeskustelua voi jatkaa sähköpostitse, jos jotakuta kiinnostaa: [email protected].
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

mä luulen että fluffi hommat ei ole se asia mistä GW riemastuu, uskoisin että se oikea peli materiaali on asia mistä pidetään kontrollia.

Onhan jokaisella pelaajalla jolla on armeija pikkasen GW fluffia sivuillaan.. ei niinkään sääntöjä
Kezerk
Viesti:

Juu, ei mulla ole tarkoituskaan copy-pasteta koko fluffia sivuille.
Teen niistä vain referaatin viitteineen, mikä ei riko tekijänoikeuslakeja (muussa tapauksessa aika moni esitelmä / väitöskirja yms olisi laiton).
Nyt vain ei ole ehtinyt asiaa työntää eteenpäin, kun on talon siirto, työt ja pari muuta peliä työn alla.....
Teen parastaikaa omistamistani WD-lehdistä sisällysluetteloyhteenvetoa. Jos joku haluaa joskus etsiä tiettyä artikkelia, löytää missä lehdessä se oli, mutta tähänkin palanee jokunen viikko vielä. (Menossa lehdessä 174)
Kez.

Baldur

Viesti Kirjoittaja Baldur »

Kezerk kirjoitti:Teen parastaikaa omistamistani WD-lehdistä sisällysluetteloyhteenvetoa. Jos joku haluaa joskus etsiä tiettyä artikkelia, löytää missä lehdessä se oli, mutta tähänkin palanee jokunen viikko vielä. (Menossa lehdessä 174)
Kez.
Sellainen vaan taitaa olla jo GW:n WD sivuilla eli täällä.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Pointtihan noissa fluffibibleissä sun muissa on se, että suurta osaa 40k:n rikkaasta taustasta ei enää saa mistään.

-VJ,
arvotonta sontaa
And they wonder how he dealt with stress so well..
Ezrael
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ezrael »

Niin, no

kyllähän sitä vanhaa stuffia löytää, jos haluaa löytää. Sitä on yllättävän paljon ripoteltu sinne tänne nettiä.. Ja löytyyhän kaikilta veteraaneilta rogue traderit, 2nd edi kirjat, realm of chaokset jne.

Hmm, Space Hulk 1st ed on aika hyvä source, varsinkin genestaelereihin. Varsinkin deathwing lisäosa on aika neat. Siinä on pitkä tarina deathwing osion synnystä. Löytyy myös fluff biblestä, mikä on aika hyvä startti.
manmangler
Viesti:

Viesti Kirjoittaja manmangler »

Samsson kirjoitti:Minulla on se niin sanottu Fluff Bible, joka on fanien kokoon laittama .doc tiedosto, minne on yritetty laittaa kaikki fluffi joka on löytynyt. En laita tätä tiedostoa nettiin, muuta kysyä saa... :wink:
Onkohan se tämä "THE WH40K FLUFF BIBLE" 202 sivua ja Zippinä tollaset 399 Kt.
Waagh Whuuz teer
C'mon taste my Rot
Peltimarsu

Viesti Kirjoittaja Peltimarsu »

212 sivua minulla outoja nämä painokset :D
Tuska hälvenee, mutta hulluus on ikuista. "Myös sotavasarassa"

Käyttäjä #602 ja ylpeä siitä.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Omani on jo kasvanut lähes 400 sivuiseksi... Riippuu mistä olet saannut ja miten paljon edellinen omistaja on itse kirjoittanut lisää...kai?!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”