Allekirjoittaisin Bartulin lsitan. Jos haluatte ihan oikeasti boikotoida voin kertoa ainoan tehokkaan tavan. Lakatkaa ostamasta uusia GW:n figuj! Ai ettekö ala? Oma häpeä. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Viva la resistance! Jos selaatte vähän vanhempia aiheita niin huomaatte mun oman aiheeni tästä. Tai siis liittyy aiheeseen. Ihan schaissee kun hinnat nousee.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Ainiin ainahan on mahdollisuus että kirppu pääsee liekinheitin tyypin kimppuun ja sit sitä tyyppii kutittaa niin pirkuleesti. Sit se joutuu tekemään sopimuksen kirpun kanssa.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Minä en ole niiden hintoja suvainnut pitkiin aikoihin, ainoa mitä on tullut täysihintaisena ostettua on WD. Regiment boxit 30€, aivan naurettavaa! Kenellä tätä on enää varaa pelata, ihmettelen vaan? Ei enää uusia armeijoita minulle, vanhoja on jo tarpeeksi ja niissä on työtä vielä pitkän aikaa.
Andromedus kirjoitti:Ainiin ainahan on mahdollisuus että kirppu pääsee liekinheitin tyypin kimppuun ja sit sitä tyyppii kutittaa niin pirkuleesti. Sit se joutuu tekemään sopimuksen kirpun kanssa.
heh heh. noita nimiä pitäisi keretä ihan ältsysti jotta ne edes vilkaisee koko asiaa. Tuo Ninnun ehdotus olisi paras.