taistelu GWeen hinnannousuja vastaan
- Henri Ketonen
Tuskin tälläiset pikkuiset adressit mitään auttavat GamesWorkshopin miniatyyri imperiumia vastaan, jos ei hinnat miellytä, ei tarvitse ostaa! Se on ainoa keino jolla todella johonkin voisi vaikuttaa. Se että pienenikin voi vaikuttaa on vain Tolkienin luomaa illuusiota ja propagandaa tai jotain. 
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
- Walloittaja
- Viesti:
en minä pahemmin lotria pelaakkaan, mutta kyllä se mulle käy että assault squadit on halpoja!Gorkiporki kirjoitti:Mutta tuleeko Glorfindel paketis sekä kävelevä että ratsastava ukko? No kalliita ne kuitenkin on. Tietysti voihan sitä olla pelaamatta GW:n pelejä ja pelata... öööö no vaikka Afrikan tähteä.
-
factordunk
- Henri Ketonen
Kun en taas ole moisista megakorotuksista kuullut, kävin lukemassa tuohon adressiin tehtyjä vastauksia ja siellä vinguttiin hintoja tyyliin : ajatelkaa jos toi maksaisikin ton verran... kun vertasin niitä, nuo kauhuskenaariohinnat oli joko ne, mitkä ovat käytössä tai jopa pienemmät.
Joku oli myös huolissaan jos kyseessä on samanlainen hinnankorotus kuin pari vuotta sitten vuonna 96-97. Pitäisikö kysyä Baker Streetin pojilta Holmesilta ja Watsonilta apua, vai osaatteko vetää itse johtopäätökset?
http://www.puolenkuunpelit.com - verkkokauppa ja peliportaali
Liikkeet Lahdessa, Kouvolassa ja Tampereella
Liikkeet Lahdessa, Kouvolassa ja Tampereella
Kukaan ei ole sanonut että hinnat nousevat. Henkilökohtaisesti epäilen, että ne nousevat (vielä joskus), mutta minkäänasteista tietoa asiasta ainakaan minulla ei ole. Voi olla että tämä huhumylly alkoi kommentistani eräässä toisessa threadissa, pahoittelen jos näin on asian laita.
Jos hinnat ei miellytä niin ei ole pakko ostaa.
Jos hinnat ei miellytä niin ei ole pakko ostaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Amazing Slug
-
baretul
- Henri Ketonen