Miten niin muka hinnat ovat nousemassa? Ja no se nyt on ihan sama, uusina ei kannata ostaa muita kuin ehkä kirjat ja tankit (tankkien käytettynä ostamisen ideaa syö kirottu posti...)
Olisikohan tuo huhu 30e maksavista (muovi)regiment bokseista tullut noista 30 euroa maksavista metallimies bokseista? Oudompiakin väärinkäsityksiä on sattunut...
Tuskin tälläiset pikkuiset adressit mitään auttavat GamesWorkshopin miniatyyri imperiumia vastaan, jos ei hinnat miellytä, ei tarvitse ostaa! Se on ainoa keino jolla todella johonkin voisi vaikuttaa. Se että pienenikin voi vaikuttaa on vain Tolkienin luomaa illuusiota ja propagandaa tai jotain.
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
ainakin fantun sivulla lukee ett glorfindel maksaa saman verran ku viiden miehen assault squad boksi tai 20 muovi urukkii. c'moon aika törkeetä! Ja Glorfindel on vielä lempihahmoni lotrista.(on aika hyväkin)
Mutta tuleeko Glorfindel paketis sekä kävelevä että ratsastava ukko? No kalliita ne kuitenkin on. Tietysti voihan sitä olla pelaamatta GW:n pelejä ja pelata... öööö no vaikka Afrikan tähteä.
Modern cars - they all look like electric shavers.
JarLoz kirjoitti:Olisikohan tuo huhu 30e maksavista (muovi)regiment bokseista tullut noista 30 euroa maksavista metallimies bokseista? Oudompiakin väärinkäsityksiä on sattunut...
Tuo taitaa olla todennäköisin syy näille huhuille, ainakaan Portent ja Dakka eivät tienneet mitään hintojen noususta.
Gorkiporki kirjoitti:Mutta tuleeko Glorfindel paketis sekä kävelevä että ratsastava ukko? No kalliita ne kuitenkin on. Tietysti voihan sitä olla pelaamatta GW:n pelejä ja pelata... öööö no vaikka Afrikan tähteä.
en minä pahemmin lotria pelaakkaan, mutta kyllä se mulle käy että assault squadit on halpoja!
Ote uusimmasta White Dwarfista s. 7 Cadian price listin alla:
Prices quoted are for products sold by Games Workshop through its own stores, catalogue or website. Independent retailers are responsible for determing their own prices.
Kun en taas ole moisista megakorotuksista kuullut, kävin lukemassa tuohon adressiin tehtyjä vastauksia ja siellä vinguttiin hintoja tyyliin : ajatelkaa jos toi maksaisikin ton verran... kun vertasin niitä, nuo kauhuskenaariohinnat oli joko ne, mitkä ovat käytössä tai jopa pienemmät. Joku oli myös huolissaan jos kyseessä on samanlainen hinnankorotus kuin pari vuotta sitten vuonna 96-97. Pitäisikö kysyä Baker Streetin pojilta Holmesilta ja Watsonilta apua, vai osaatteko vetää itse johtopäätökset?
Ei paljoo naurata. Mun figuurani aikan regiment boksin hinta on noussut 100markasta koht 30 euroon..... kuvittelis et gwllä olis rahaa ihan tapeeks näilläkin hinnoilla.
Joo eli ei gw tahallaan niitä hintoja nosta kyllä siihen joku hyvä syy on, älkää valittako jos hinnat ovat korkeita (kyllä ne omasta mielestänikin on ihan ylihintaisia ja osa gw:n puuhista haiskahtaa rahastukselta) Mutta ÄLKÄÄ nyt hyvät ihmiset siitä täällä valittako.
Kukaan ei ole sanonut että hinnat nousevat. Henkilökohtaisesti epäilen, että ne nousevat (vielä joskus), mutta minkäänasteista tietoa asiasta ainakaan minulla ei ole. Voi olla että tämä huhumylly alkoi kommentistani eräässä toisessa threadissa, pahoittelen jos näin on asian laita.
Jos hinnat ei miellytä niin ei ole pakko ostaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
GW voi rahastaa tuotteillaan niin paljon kun lystää sillä niillähän on melkein MONOPOLI. Törkeäähän tommonen rahastus on ja vielä törkeämmäks menee jos ne päättää nostaa hintoja.
En kyllä usko että ne nostaa niitä hintoja, mutta mitä tämä valitus auttaa ?, on 120 muuta valmistajaa, minkä hahmoista voi gs:ällä konvertoida esim marinen näkösiä, jos siis on rahan kanssa ongelmia, ja jos ei pidä gw:eestä voi vaikkapa ruveta pelaamaan confrotnationia tai warzonea.