Mun Ultra Mariini taktiikka
-
The Holy One
Mun Ultra Mariini taktiikka
Eli yleensä teen näin:
Jos missionis on Infiltrators ni sitte infilttaan mun Vindicare assassinin johonki korkeelee josta näkee suurimman osan pelialueesta, näin assassin pitää pahat miehet piilossa, kun samalla tankin takana siirretään jalkaväki taistelualueelle.
Toisella vuorolla Deep Strikataan terminaattorit ja Jump Packit Vihollisen selustaan ja toiselle sivustalle ja yritetään saada vihollinen Crosfireen.
Viimeiset eloonjääneet listitään HQ:lla lähitaistelussa.
Näin on voitettu ainakin Wuffet, Eldarit ja Salamanderit...
Eli näin toimii mun Ultra Mariinit...
Jos missionis on Infiltrators ni sitte infilttaan mun Vindicare assassinin johonki korkeelee josta näkee suurimman osan pelialueesta, näin assassin pitää pahat miehet piilossa, kun samalla tankin takana siirretään jalkaväki taistelualueelle.
Toisella vuorolla Deep Strikataan terminaattorit ja Jump Packit Vihollisen selustaan ja toiselle sivustalle ja yritetään saada vihollinen Crosfireen.
Viimeiset eloonjääneet listitään HQ:lla lähitaistelussa.
Näin on voitettu ainakin Wuffet, Eldarit ja Salamanderit...
Eli näin toimii mun Ultra Mariinit...
The ends always justify the means.
-
The Holy One
Pari kertaa on käyny sillee et menee suoraa vihujen pääle ja sit ne teurastaa ne....Weekender kirjoitti:Hmm.. voipi tuo ihan jees toimiakkin, MIKÄLI ei menetä kaikkia niitä diip straikkaavia warppiin tai vihun päälleSe oliskin kivaa se...
Mutta riskejä pitää ottaa!
No mut RISKEJÄ PITÄÄ OTTAA.... :lol:
-
The Holy One
Jep tai sit ne ampuu ne palasiks...Aacheron kirjoitti:Siis, jos DSataan yhden tuuman sisään vihulais-figuista, niin kuolee, NoQA...The holy One kirjoitti:Pari kertaa on käyny sillee et menee suoraa vihujen pääle ja sit ne teurastaa ne....
...vai tarkoititko tätä?
-
Da Crux
Ei siinä mun mielestä mitään vikaa oo. Pitää necroneidenkin nyt vähän kattoa mihin Veilaa. Niin ja jos on pieni DS squadi, niin on aika epätodennäköistä että se kosahtais tuolla tavalla (ainakaan kokonaan).da crux kirjoitti:mä oon iha house rulena poistanu ton "DS 1" päähä vihollisest ni kuolet" säännön. mu mielest se on nii tyhmä ja älytön.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Ei tuo sääntö ole älytön. Se estää sen, että vastustaja ei voi (riskittä) tehdä DS-jekkua suoraan vastustajan viereen. Aika pahaksi menee jos voi tehdä DS:n vastustajan armeijan keskelle. (Hei, mähän saan ampua tota IC:tä, kun olen ihan sen vieressä, jee! No okei, tuossa ei saa unitin arvoa takasin, mutta kyllä niitä jekkuja voi lisää keksiä)da crux kirjoitti:mä oon iha house rulena poistanu ton "DS 1" päähä vihollisest ni kuolet" säännön. mu mielest se on nii tyhmä ja älytön.
Niin. Se olisi porsaanreikä jolla pahimmat whine-playerit potkisivat meitä tavallisia sukankuluttajia turpaan... :evil:Garoth kirjoitti:Ei tuo sääntö ole älytön. Se estää sen, että vastustaja ei voi (riskittä) tehdä DS-jekkua suoraan vastustajan viereen. Aika pahaksi menee jos voi tehdä DS:n vastustajan armeijan keskelle. (Hei, mähän saan ampua tota IC:tä, kun olen ihan sen vieressä, jee! No okei, tuossa ei saa unitin arvoa takasin, mutta kyllä niitä jekkuja voi lisää keksiä)da crux kirjoitti:mä oon iha house rulena poistanu ton "DS 1" päähä vihollisest ni kuolet" säännön. mu mielest se on nii tyhmä ja älytön.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Seuraa linkkiä http://www.newwavegames.com/gw/eventsco ... es/155.jpg
Siinä pitäisi olla kuva Grey Knighteista, jotka mun silmään näyttäis tulevan isoilla alustoilla, tosin on näissä asioissa ennenkin mokailtu.
Siinä pitäisi olla kuva Grey Knighteista, jotka mun silmään näyttäis tulevan isoilla alustoilla, tosin on näissä asioissa ennenkin mokailtu.