Hmm ohhon todella siistejä figuja ja maalaukseltaa erittäin hyviä.
Peli hahmoiks noi on todella siistejä, tosin voin sen verran pistää, että kannatais todella käyttää esim washeja peli figuissa tai sitte korostaa 2-3 layerillä plus black lineillä, tollaset "naivit" valot ja varjot tuo aika siistist esille noita peli hahmoja, tosin tossa sitä on jo tehtykki ihan mukavasti

. No joo ja sitte esim paidoissa housuissa jne pinnoilla, ois voinu tehä ehkä vähä vielä kirkkaammatki hihglitit, ja sitte ois tummat kohdat näyttäny enemmä varjoilta. hmm metallin saa todella selväksi kun käyttää paljon tummempaa metallia, kuten boltgun metal, tai vaikka siihen vielä sekotettuna mustaa tai tin bitziä, ja sitte käyttää korostuksissa chainmailia ja vain todella korkeissa jne paikoissa mithriliä, tuossa saattaa olla ehkä vähän liikaa jotain chainmailia tai jotain vastaavaa kirkasta metallia. Hmm ihosta sen verra että kannatais tosiaan alottaa ehkä tummemsta, toi on nähtävästi alotettu dwarf flehsistä ? tai vastaavasta, ja siitä washattu sitte, itse alottaisin beastil brownista tai tanned fleshistä, jos ei jaksa tehä monia korostuksia, voi alottaa esim tanned flesh + dwarf flesh ja alottaa sen washaamalla sen. Itse olen käyttänyt vaateissa ihossa jne paikoissa sellasta tyyliä, että maalaan perusväriä vähän tummemman eka sitte washaan sen sen jälkee maalaan black linet ja sitte rupeen korostamaan parilla kolmella layerillä.
Perusmaalauksesta vielä sen verra, että tossa on jo osattu ohentaa todella taidokkaasti maaleja, mutta mielummin voisi ohentaa vielä enemmänkin, tai sitten vaan kuva, tai nuo inkit luo hieman väärän efektin.
Baset on todella siistit, mutta en itse pidä ihan noin yksinkertaisesta edes peli figussa, eli olisin tehnyt tohon vaikkapa hiekan ja maalannu sen ja sitte sen jälkee static grass tuppoja. Flockilla ja hiekallaki saa todella kivan efektin, niin siis jos maalaa sen flockin, tämä on vaan hieman vaikea tai oikeastaan aikaa vievä tehä peli hahmossa. Muuten kiva lisä toi snotlingi

.
No joo eli siis keep going noi on saamarin hyvin maalattuja.