"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mihin on GW:n liike kätketty?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Mihin on GW:n liike kätketty?

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Katuosoitteen mä kyllä tiedän mutta siitä ei ole pahemmin mitään hyötyä kun tuskin tulee käytyä stadissa vähään aikaan mutta se sijaan jotain muita yhteystietoja olisin tässä kaivannut ja vähän muutakin infoa tosta kaupasta kun mä en ainakaan GW:n sivuilta löytäny mitään mainintaa koko liikkeestä. Eli se on vaan tullut helsinkiin mutta miten sieltä vois esimerkiksi tilata ja miten se pitää maksaa? Forge world tavaraa varten pitää olla luottokortti mutta mitenkäs muut tavarat.
Dr.Pepper

Viesti Kirjoittaja Dr.Pepper »

Se on Scandic hotellin alakerrassa, rakennustyömaan puolella. Tosin sinne kyllä pääsee molemmilta puolilta sisään....
"Now is the Time. This is the Place. Dr Pepper, This is the Taste."
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Liikkessä ei ole vielä mail order toiminnassa. Sanoivat perjantaina, että noin 3 viikkoa menee, että tuotteita voi alkaa tilailemaan. TIlaaminen toiminee jotenkin niin, että rahat tiskille ja sitten hakemaan tavarat liikkeestä jonkin ajan kuluttua. Myös kotiin voi tavarat toimituttaa, mutta se maksaa lisää.

http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=13610
Tuosta threadista löytyy lisäinfoa.
Gorkiporki

Niin no tuolta mun mielestä lähinnä selviää että manageri on kiva tyyppi muuta muuta ei oikein selvinnyt ja keskustelu kääntyi vähän ehkä harhateille. Ja sitä mä just haluaisin tietää että miten ne tavarat voi tilata kotiin puhelimen tai netin kautta kun en asu lähelläkään helsinkiä.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Malboro

Viesti Kirjoittaja Malboro »

VonCarstein kirjoitti:Myös kotiin voi tavarat toimituttaa, mutta se maksaa lisää.
Miten toi homma toimii. pitääko mun tilatane liikkeestä vai onko niillä joku nettiosote mistä voitilata tai vastaavaa?
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Sinne paikan päälle tulee tietokone, josta voit tilata sinne liikkeeseen tai kotiin, mutta se kotiintilaus on 10 euroa lisää.
raastin raastaa ja ryystää
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Orion kirjoitti:Sinne paikan päälle tulee tietokone, josta voit tilata sinne liikkeeseen tai kotiin, mutta se kotiintilaus on 10 euroa lisää.
Maksaako tuo liikkeeseen tilaaminen sitten mitään ekstraa? Vai maksanko vain tuotteen hinnan?
GW Staff
Games Workshop - Helsinki

Viesti Kirjoittaja GW Staff »

JarLoz kirjoitti:
Orion kirjoitti:Sinne paikan päälle tulee tietokone, josta voit tilata sinne liikkeeseen tai kotiin, mutta se kotiintilaus on 10 euroa lisää.
Maksaako tuo liikkeeseen tilaaminen sitten mitään ekstraa? Vai maksanko vain tuotteen hinnan?
kauppaan tilttuna maksaa n.1€ ekstraa.
Milkman

Viesti Kirjoittaja Milkman »

kävin eilen kysyyn sitä tilaus hommaa, niin se myyja odotti sitä homma yhtäpaljon kun meikä eikä sit kyllä tiennytkään siitä sen enempää. =( mut pitäs olla kunnos tällä viikolla. =D
I'm not crazy, the voices told me so.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Ei vielä tällä viikolla. Viimeisin tieto (tänään) oli, että ensi viikolla.

Ja kauppaan tilattuna hinta ei ole n.1€, vaan tasan 1€ riippumatta tilauksen koosta jne.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Onko liikkeesen itseensä tulossa mitään inquisitor yms. tuotteita ettei tarvitse tilata koska helsinkiin niin harvoin kuitenkin pääsen (jos kenelläkään on tieto olisin kiitollinen)
Soulbeard
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Soulbeard »

Niin voisiko joku vielä kertoa minulle paralle mikä kaupan osoite on? kiinnostais lähtee kattoon mikäs kauppa se on olevinaan...
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Suoraan sotavasaran etusivulta, Osoite on Simonkatu 9, Scandic Hotellin alakerrassa, linja-auto aseman
puolella.
Gorkiporki

Tiedätkö toimittaako ne sen tilauksen postiennakolla vai miten se maksaminen tehdään?
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Maksetaan kassalle tilausta tehdessä.
Gorkiporki

VonCarstein kirjoitti:Maksetaan kassalle tilausta tehdessä.
Siis ennakkoon niiden tilille vai? Katsos mä en ole menossa lähellekään koko liikettä tai sen kassaa.

Siis siksi mä tota postiennakkojuttua kyselen kun en stadissa asu.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

simonkatu 9. muistan sen, koska se "may the emperor guide your dice" -kuitti jää aina mieleen... :wink:
GW Staff
Games Workshop - Helsinki

Viesti Kirjoittaja GW Staff »

Gorkiporki kirjoitti:
VonCarstein kirjoitti:Maksetaan kassalle tilausta tehdessä.
Siis ennakkoon niiden tilille vai? Katsos mä en ole menossa lähellekään koko liikettä tai sen kassaa.

Siis siksi mä tota postiennakkojuttua kyselen kun en stadissa asu.

mail-order tilaus tehdään paikan päällä ja maksetaan kassalle.
Than

Viesti Kirjoittaja Than »

Mikäköhän se katuosote on? :roll:
Kvaldur
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kvaldur »

archibald kirjoitti:simonkatu 9. muistan sen, koska se "may the emperor guide your dice" -kuitti jää aina mieleen... :wink:
ugh2 kirjoitti:Mikäköhän se katuosote on? :roll:

huoh...
-"I can see dead people..."
-"Where are you?"
-"At graveyard..."
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”