"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Poista

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Figujen osto ei nolota, mut arvatkaas mikä nolottaa?
-pienoismallien osto!

joskus sitä innostuu tekemmään ihan perinteistä pienoismallia, ja menee kauppaan etsimään sopivaa modellia. ja kyllä siinä leluhyllyn luona seistessä alkaa aikuista miestä nolottaa! Ja kassalla vielä enemmän, kun myyjäneiti katsoo nenäänsä pitkin...
Arkint

Viesti Kirjoittaja Arkint »

Minä ainakin olen ylpeä figuharrastuksesta.
Wolffer

Viesti Kirjoittaja Wolffer »

olen ylpeä mutta en minäkään kailota sitä kaikille no mitä 'vähän' innostun kertomaan muiden kyllästymiseen asti ja en tiedä miten tytöt suhtautuu seiska luokalla mutta kylhän se ois kiva jos niitäkin kiinnostaa
no pitää esitellä kuvis tunnilla :?

PS. täysi OT kuvia (ehkä) tulossa kun kaveri joka ei harrasta miniatyyrejä hankkii digikameran
John-Gary

Viesti Kirjoittaja John-Gary »

Lyhyesti ja ytimekkäästi:

Ei nolota!

Mutta joskus tulee ajateltua, että mitäköhän mieltä nuokin ois tämmöisestä harrastuksesta. Joskus koulussa satun katsomaan mitä joku hommaa tietokoneella ja kattelee justiinsa GW:n sivuja ja sit tajuaa että "Jaha, on niitä muitakin" :)
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

maddog kirjoitti:Figujen osto ei nolota, mut arvatkaas mikä nolottaa?
-pienoismallien osto!

joskus sitä innostuu tekemmään ihan perinteistä pienoismallia, ja menee kauppaan etsimään sopivaa modellia. ja kyllä siinä leluhyllyn luona seistessä alkaa aikuista miestä nolottaa! Ja kassalla vielä enemmän, kun myyjäneiti katsoo nenäänsä pitkin...
Sano, että ostat lapsellesi. Meillä 15-vuotiailla ei ole kauheasti saumaa vedota tuhon seikkaan :roll:
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Vlad

Viesti Kirjoittaja Vlad »

zakug_the:insane kirjoitti:Sano, että ostat lapsellesi. Meillä 15-vuotiailla ei ole kauheasti saumaa vedota tuhon seikkaan :roll:
Vetoa pois, eiköhän myyjän ilme ole sen arvoinen :wink:
maddog

Vlad kirjoitti:
zakug_the:insane kirjoitti:Sano, että ostat lapsellesi. Meillä 15-vuotiailla ei ole kauheasti saumaa vedota tuhon seikkaan :roll:
Äs ei se toimisi. Naisilla on yliluonnollinen kyky tunnistaa niinsanotut 'sinkkuluuserit'. :)
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

No ainahan voi sanoa ostavansa veljenpojalleen tms. toisaalta miehekkäämpää ois ehkä todeta myyjän katseeseen "Kivoja nää pienoismallit, onneksi meidän miesten ei koskaan tarvi kasvaa aikuisiksi" tms. ;)
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
maddog

Joo, taikka sitten pistää kehariesitys päälle DiCaprio tyyliin :wink:

Mut jos analysoidaan kunnolla niin eihän se tunne toisista ihmisistä johdu vaan itsestä. Kun itsekin ajattelee sisimmässään että eihän se tämmöinen ole oikein: Tässä iässä pitäisi etsiä elämänkumppania, perustaa perhettä ja niin edelleen... Eikä suinkaan pitää hauskaa ja sikailla 'huonosti käyttäytyvät miehet' -tyylillä.

Olettekos ajatelleet mitä fantsun naismyyjät ajattelevat meistä aikuisista pelaajista. Siitä kun ihan ekstaasissa katselemme uusia blistereitä jne jne... Mahtaa Ninnunkin silmät pyöriä :)
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

maddog kirjoitti:Olettekos ajatelleet mitä fantsun naismyyjät ajattelevat meistä aikuisista pelaajista. Siitä kun ihan ekstaasissa katselemme uusia blistereitä jne jne... Mahtaa Ninnunkin silmät pyöriä :)
:-D Ninnun silmät pyörii vaan hiplatessa uusia figuja...

Noh juu, fantsun myyjät luultavasti ajattelevat provikkaansa ja palkkaansa kun näkee lauman tuttuja pikku-ukkoilijoita kävelevän ovesta sisään. Ja naisilla jotka on mukana harrastuksessa on harvinaisen vähän negatiivista sanottavaa siitä lapsellisesta innostumisesta kun näkee kasan muovia/metallia. Been there, done that.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

maddog kirjoitti:
Vlad kirjoitti:
Äs ei se toimisi. Naisilla on yliluonnollinen kyky tunnistaa niinsanotut 'sinkkuluuserit'. :)
Vihjaise samalla, että kohta voisi olla lapsia...
Myyjän katse on varmasti sen arvoinen :wink:
Ja lihapala pakkasesta kotona posken päälle :wink:
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Graq

Viesti Kirjoittaja Graq »

En todellakaan häpeä, mutta en sitä kailotakkaan. Eipä täällä kukaan oikeen negatiivistä palautettakaan anna. Tehtiinpä kavereitten kaa yläasteella LOTR dioraama kouluun, ja kyl sieltä palautetta tuli "Noi ukot on hienoja" ym ym ym. Suurin piirtein kaikki tietävät että tämmösiä ukkoja kerään, ja ei mua suuremmin vieroksuta. Eihän? :wink: . Täällä ne jotka meni amikseen niin ymmärsivät kans harrastuksena tämän, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, mutta ei siitä sen enempää :D . Kyllähä iskä ja äiti aluks ihmetteli vähän tätä mutta ovat alkaneet ymmärtää, ja äiti jopa maksaisi matkan marraskuussa olevaan Thunderhawk downiin, pitää kattoa osallistunko. Yksi hyvä kaverin oli kerran ennen harkkoja käymässä Zerathin luona missä itekkin olin, niin se kyseli ja maalas yhen CSM, vihree pinkinks, oi että se on HIANO!
Zerathin pikkuvelikin on skeittari ja enpä tiedä onko itse Zera vielä skeittari mutta ei sen pikkuveli ja sen 1337 gangsta kaveritkaan tätä ole pilkannut, ainakaa päin naamaa :D .

Extreme lajeja ei sinänsä tule harrastettua, mitä nyt viimevuonna meni niska melkei poikki, harrastettiin koskenlaskua ilman venettä (pikkukoskia) ja ei niin turvallisilta paikoilta hyppeluä, siitä muistona titaania niskassa koko loppuelämän ajaks. Jalkapalloa harrastin, kunnes joukkue hajosi ja tätä nykyä harrastan tennistä, pyöräilyä ja sulkapalloa ja tietenkin hammereita
"There is nothin' as sure in the world as the glitter of gold and the treachery of Elves."
Zyder

Viesti Kirjoittaja Zyder »

Graq kirjoitti:En todellakaan häpeä, mutta en sitä kailotakkaan. Eipä täällä kukaan oikeen negatiivistä palautettakaan anna. Tehtiinpä kavereitten kaa yläasteella LOTR dioraama kouluun, ja kyl sieltä palautetta tuli "Noi ukot on hienoja" ym ym ym. Suurin piirtein kaikki tietävät että tämmösiä ukkoja kerään, ja ei mua suuremmin vieroksuta. Eihän? :wink: . Täällä ne jotka meni amikseen niin ymmärsivät kans harrastuksena tämän, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, mutta ei siitä sen enempää :D . Kyllähä iskä ja äiti aluks ihmetteli vähän tätä mutta ovat alkaneet ymmärtää, ja äiti jopa maksaisi matkan marraskuussa olevaan Thunderhawk downiin, pitää kattoa osallistunko. Yksi hyvä kaverin oli kerran ennen harkkoja käymässä Zerathin luona missä itekkin olin, niin se kyseli ja maalas yhen CSM, vihree pinkinks, oi että se on HIANO!
Zerathin pikkuvelikin on skeittari ja enpä tiedä onko itse Zera vielä skeittari mutta ei sen pikkuveli ja sen 1337 gangsta kaveritkaan tätä ole pilkannut, ainakaa päin naamaa :D .

Extreme lajeja ei sinänsä tule harrastettua, mitä nyt viimevuonna meni niska melkei poikki, harrastettiin koskenlaskua ilman venettä (pikkukoskia) ja ei niin turvallisilta paikoilta hyppeluä, siitä muistona titaania niskassa koko loppuelämän ajaks. Jalkapalloa harrastin, kunnes joukkue hajosi ja tätä nykyä harrastan tennistä, pyöräilyä ja sulkapalloa ja tietenkin hammereita
Osa tästä tekstistä olisi saattanut ennemmin kuulua Moi-topickkiin, jos sitä enää on... Toi meni vähän OT:ksi. Itse en harrastusta häpeä, mutta en kyllä kailotakkaan. Kyllä tietty aina kun kerron itsestäni mainitsen tämän yhtenä harrastuksistani. Luulen että ihmiset kaikkoaa siitä syystä että aloittelen larppausta (muutaman kerran kokeillut), joten miniatyyriharrastustani ei kammota, vaan larppausta. Ups. Moitin muita OT:sta ja harrastan sitä itse heti perään... Noloa... Missäs se "häpeää" hymiö on?
"I will not let this Republic that has stood for 1000 years be split in two. My negotiations will not fail"
Deceased

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Missäs se "häpeää" hymiö on?
Se häpesi tätä harrastusta ja meni piiloon... :wink:
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
DwarfLord

Viesti Kirjoittaja DwarfLord »

Ei mua Nolota vaa ärsyttää se ku muut alkaa vittuilee siit ku kerään. :?
"There is nothin' as sure in the world as the glitter of gold and the treachery of Elves."
- Old Dwarf Saying

Olen Ircissä Channulla #makkaralahti , #sotavasara QuakeNetissä
Nimellä Immuuni
EskoMorko

Viesti Kirjoittaja EskoMorko »

Äääh, ei nolota. Osa kavereista mieltää itselleen että maalaan tina ukkoja ja käpylehmiä ja osa kavereista taas sanoo "hei, sähän oot aika guru maalaamaan näitä figuja, emmä vaa osais". Mutta kaikki kaverit kuitenki pitää tätä ihan hyvänä harrastuksena joten ei tartte ainekaa hävetä tän puolesta. Oon kohta 18 ja oon sitä mieltä että ei sitä ikinä tarvi ihan kokonaan aikuistua... Isukki on nyt 41 ja pelaa fantsua (chaos 2500 pistettä) ja aloittaa nelkytäkoon (steel legion).
Viimeksi muokannut EskoMorko, To 02.10.2003 00:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Ei elämä... En todellakaan häpeile harrastustani, mutten myöskään ylpeile sillä. Jos tulee jossain yhteydessä puhetta "pikku-ukoista" niin en peittele harrastustani, mutten myöskään mainosta sitä tyyliin:"Moi. Nimeni on Lasse ja harrastan miniatyyri pelejä" (kuten en myöskään mainosta että: Moi. Nimeni on Lasse ja on jalkapalloilija)... Eli lyhyesti, ei paljoa kiinnosta...
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

DerAlte kirjoitti:Ei elämä... En todellakaan häpeile harrastustani, mutten myöskään ylpeile sillä. Jos tulee jossain yhteydessä puhetta "pikku-ukoista" niin en peittele harrastustani, mutten myöskään mainosta sitä tyyliin:"Moi. Nimeni on Lasse ja harrastan miniatyyri pelejä" (kuten en myöskään mainosta että: Moi. Nimeni on Lasse ja on jalkapalloilija)... Eli lyhyesti, ei paljoa kiinnosta...
hmm noh hyvä ettet mainosta sitä :D. Minun äitini tosin aina mainostaa että harrastan tätä, hän yleensä sanoo myös että leikin pienillä tina ukoilla ja vihreällä muovailuvahalla :D, olen siis henkisesti 6 vuotiaan tasolla :D.
Argonath

Viesti Kirjoittaja Argonath »

baretul kirjoitti: hmm noh hyvä ettet mainosta sitä :D. Minun äitini tosin aina mainostaa että harrastan tätä, hän yleensä sanoo myös että leikin pienillä tina ukoilla ja vihreällä muovailuvahalla :D, olen siis henkisesti 6 vuotiaan tasolla :D.

Minulla on sama juttu kuin baretulilla, aina kun äitini työkaverit tai muut ystävät tulet kyläilemään äiti muistaa mainostaa kuinka söpöillä pikku ukoilla minä leikin ja ne tulevat aina katsomaan "nukketaloja" ja kertoilemaan että kuinka ihania nukkekoteja niillä oli lapsena! Luulevat minua varmaan joksikin hieman jälkeen jääneeksi taikka muuten oudoksi. :?
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
Adanedhel

Viesti Kirjoittaja Adanedhel »

[quote="Argonath"][quote="baretul"]
hmm noh hyvä ettet mainosta sitä :D. Minun äitini tosin aina mainostaa että harrastan tätä, hän yleensä sanoo myös että leikin pienillä tina ukoilla ja vihreällä muovailuvahalla :D, olen siis henkisesti 6 vuotiaan tasolla :D.[/quote]
Minulla on sama juttu kuin baretulilla, aina kun äitini työkaverit tai muut ystävät tulet kyläilemään äiti muistaa mainostaa kuinka söpöillä pikku ukoilla minä leikin ja ne tulevat aina katsomaan "nukketaloja" ja kertoilemaan että kuinka ihania nukkekoteja niillä oli lapsena! Luulevat minua varmaan joksikin hieman jälkeen jääneeksi taikka muuten oudoksi. :?[/quote]

sitä on ilmassa... ;)
Nomen Est Omen
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”