"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Nimi Armeijalle

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Miun Sons of deceit (ettei vaa olis 40k kaaos kyseessä) armeijan johtaja on deminprinssi Sargon. keksin nimen raamatusta. Armeijan nimi, joka lyhentyy hienosti SoD, oli pitkän miettimisen tulos kun en muistanu mikä petos on englanniks ;D
Grotsky

Viesti Kirjoittaja Grotsky »

Mun örkkiarmeijan nimi on ysinkertaisesti Ironfist orcs (kenraali Grotsky Ironfist, jolta mun nickikin on pöllitty) ja kaamos warbandin (shlaanes) nimi on Pleasers of shlaanes...

-My 50 cents
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Omien sankareitteni nimet tulevat usein vanhoista rope hahmoistani yms. vekkuleista. Osa taas on väännöksiä power sanasta.
Yleensä keksin nimet miettimällä muunnoksia jostain normaalista sanasta.
Colimar
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Colimar »

Oman IG armeijani nimi "SS - Dirlewanger Brigade", Armeijan komentaja on Prikaatinkenraali Oskar Dirlewanger. Nimet siis poimittu toisen maailman sodan ajalta.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

En mä nyt oikeen noista itenimetyistä jutuista perusta, mutta kun tein Night Lords listoja, niin ne oli nimeltään Night Terrors (muistaakseni), ja nyt tyrkkylistat on Dark Horrors nimisiä (koska väritys tulee olemaan tumma, ja ohan noi varmaan 1:1 kokosina oikeesti sitte varmaan aika horroreita).
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Olen lähtenyt sille linjalle että: "fluffi ensin, nimi sitten"

Mieti jotain suuntaa-antavaa fluffia, ja päätä nimi sen perusteella. Tai, ne jotka pelaavat kääpiöillä, vaivat vain pistää että: "Dwarf throng of *kenraalin nimi*" Omani on sellainen sekalainen kääpiöpalkka-armeija, ja nimi on jotain tyyliin: "Brokki's sturdy, tough and reliable army- Hire today!" :wink:
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Kun liskoilla satuin pelaan niin Armeijan komealta kalskahtava nimi oli Viidakon Valtiaat! HE:llä kenraalina kulkee haltia nimeltä Averren!Necromundassa Gangleaderina on kulkenut Errorin kuoltua Thor.Ja Thorin aseen nimi on Thor´s Hammer!
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Minä aina keksin kaikenlaisia nimiä päässäni. Voitte kysyä multa privana ihan minkä vain nimen minkä voin antaa jollekin kersantille kapteenille tai jollekkin. Nimittäin en yhdistele tavuja vaan keksin nimen vaan päästä. Jos haluatte siis nimen kenraalille niin voin keksii.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Spyrer. Lord of Slaanesh

Viesti Kirjoittaja Spyrer. Lord of Slaanesh »

mun Slaanesh daemon prinssessani nimi on Rixenda du Lac

Rixenda poimisin ihan vaan keskiakaisten nimien luettelosta, se on alun perin Bretonniasta joten halusin jonkun ranskalaisen nimen sille sukunimeksi. Du Lac on yhdessä ropekampanjassa jossa pelaan ranskan keisarisuvun nimi joten aattelin käyttää sitä.

Mistä mun Sorceressini on saanut nimen Babyspice en kyllä muista :twisted:

Muuten muut armeijani nimet ovat ranskalaisia ja sukunimi Du Lac (kultti demoniprinsessan ympäri ottaa sen sukunimen) ja sitten yleensä kantaa jotain titteliä (Gaston du Lac, carrier of the pole of pleasure on battle standardini)
Duct Tape is much like the force, it has a light side and a dark side,and it holds the universe together
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

oma high elf armeijani kulkee nimellä Noredalion's travellers.
Icingdeath

Viesti Kirjoittaja Icingdeath »

Tzeentch kaaos armeijani tottelee nimeä Servants of Change ja sen urheana, joskin hieman epävakaana johtajana toimii Sage Sieluntuli (tarpeen mukaan engl. Soulfire) ...

PS: Fluffia on tulossa
Enemy of my enemy is my friend
Dr.Pepper

Viesti Kirjoittaja Dr.Pepper »

Orkeille en ole vielä nimeä keksinyt. Marinerit kulkevat nimellä Desert Corps, en viitsinyt ihan Africa Corpsia laittaa kun ei kerran olla lähelläkään Afrikkaa sotimassa, mutta aavikko baseja olen niille koittanut väsätä. Ja Desert Corpseja johtaa tietenkin Librarian Paffe Haraldirous.
"Now is the Time. This is the Place. Dr Pepper, This is the Taste."
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

No nyt olen saanut jo joitain nimiä aikaiseksi Nurglea varten. (tämä ei ole vielä ihan lopullinen päätös nimien eikä armeijaan tulevien unittien määrästä/koostumuksesta)

Charrut:
Pluto (Kenraali)
Okklo'kk (Nurgle Sorcerer)
Lempo (Exalted/Aspiring Champion)
Mo'Rmor (Bray Shaman)

Spawnit:
Nibbler (Beast of Nurgle)
Saurus (Beast of Nurgle)

Unitit:
Lucky Seven (Nurgle Knights)
Trö'Gor (Pestigor Herd)
Fa'Tbuds (Chosen Warriors of Nurgle)
Pässit ja Wähä-Pässit (Beast Herd)
Nuljaskat (Nurgling Swarm)
Möröttimet ja Kummivatit (Plaguebearers)

Yritän rueta kirjoittamaan fluffia heti kun olen saanut Skaven-armeijani valmiiksi.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
JarLoz
Viesti:

Hieman erilaiset nimet kääpiöuniteilla by jarloz:

Pomo:

Brokki Da Warboss (Lord)
Da 'lil Boss (Runesmith)
Da Clevver Boss (Runesmith)

Unitit:
Big Az Boyz (Warruja GW:llä)
'Ard Boyz (Warruja h-weaponilla)
Stikka Boyz (X-bow menejä)
Shoota Boyz (Thunderereja)
'Eavy Boyz (Ironbreakereita)

Lobba (Stone Thrower)
Big Shoota (Cannon)

Jaa että miksikö näin? Noh, Brokki kärsii örkkikielen pakkokäytöstä, eli Gorrinssonin Syndroomasta. Brokki ei käytännössä voi puhua normaalisti, vaan hän tahattomasti jättää pois konsonantteja sanojen edestä, käyttää sanaa 'Da' ja laittaa monikkoihin perään kirjaimen z. Surullista, eikö totta?
Sipulih

Viesti Kirjoittaja Sipulih »

Viggo Mortiis - Tossa ois yks hieno nimi VC / TK armeijalle, muistaakseni Latinaa ja tarkoittaa herätettyä kuollutta tjsp.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Joo, kaikki noi Evildestroyersofyourworstdreamscometoeatyourwfeandkidsfordinnerafterwehaveshavedyourbuttwithglassshards nimet ovat hiukan hupaisia ajan myötä...
Uusimman IronWarrior Greatcompany alajaoston nimeksi tulee yksinkertaisesti "FaithBrakers"...
En kuitenkaan paheksu mitään Deathheads tai vastaavia, olen itsekin käyttänyt niitä, alkaa vaan mennä paita vähän käytetyn näköseks IMO. :)
Moi
Hope is a serum that never heals
factordunk

Viesti Kirjoittaja factordunk »

ai pitäiskö ton FateBrakers(kohtalon jarruttajat) olla FateBreakers(kohtalon rikkojat)
Edit: Liian hidas
Nippe

Viesti Kirjoittaja Nippe »

Keksin nimen armeijalleni lukiessani kääpiöitten kirjaa ja olin pitkästynyt.
Sitten keksin ottaa kaikki hassut nímet muistiin ja venklasin jotenkin nimen Kazad Chuf.
Fluffia on tullut kirjotettua jonkun verran (tähän en kirjota mutta jos kiinnostaa niin käy kattoon tarina puolelta)
JarLoz
Viesti:

Chuf... Eikös se ole pieni palanen juustoa, jota kääpiömainarit pitävät hattunsa alla hätätapauksien varalta? :)

On sitä täälläkin kääpiökirjaa luettu... :wink:
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

No,oma DE-armeijani kulkee nimellä Elven Warhost of Elanthor.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”