Nimi Armeijalle
Olen lähtenyt sille linjalle että: "fluffi ensin, nimi sitten"
Mieti jotain suuntaa-antavaa fluffia, ja päätä nimi sen perusteella. Tai, ne jotka pelaavat kääpiöillä, vaivat vain pistää että: "Dwarf throng of *kenraalin nimi*" Omani on sellainen sekalainen kääpiöpalkka-armeija, ja nimi on jotain tyyliin: "Brokki's sturdy, tough and reliable army- Hire today!"
Mieti jotain suuntaa-antavaa fluffia, ja päätä nimi sen perusteella. Tai, ne jotka pelaavat kääpiöillä, vaivat vain pistää että: "Dwarf throng of *kenraalin nimi*" Omani on sellainen sekalainen kääpiöpalkka-armeija, ja nimi on jotain tyyliin: "Brokki's sturdy, tough and reliable army- Hire today!"
Kun liskoilla satuin pelaan niin Armeijan komealta kalskahtava nimi oli Viidakon Valtiaat! HE:llä kenraalina kulkee haltia nimeltä Averren!Necromundassa Gangleaderina on kulkenut Errorin kuoltua Thor.Ja Thorin aseen nimi on Thor´s Hammer!
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
Andromedus
Minä aina keksin kaikenlaisia nimiä päässäni. Voitte kysyä multa privana ihan minkä vain nimen minkä voin antaa jollekin kersantille kapteenille tai jollekkin. Nimittäin en yhdistele tavuja vaan keksin nimen vaan päästä. Jos haluatte siis nimen kenraalille niin voin keksii.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
-
Spyrer. Lord of Slaanesh
mun Slaanesh daemon prinssessani nimi on Rixenda du Lac
Rixenda poimisin ihan vaan keskiakaisten nimien luettelosta, se on alun perin Bretonniasta joten halusin jonkun ranskalaisen nimen sille sukunimeksi. Du Lac on yhdessä ropekampanjassa jossa pelaan ranskan keisarisuvun nimi joten aattelin käyttää sitä.
Mistä mun Sorceressini on saanut nimen Babyspice en kyllä muista :twisted:
Muuten muut armeijani nimet ovat ranskalaisia ja sukunimi Du Lac (kultti demoniprinsessan ympäri ottaa sen sukunimen) ja sitten yleensä kantaa jotain titteliä (Gaston du Lac, carrier of the pole of pleasure on battle standardini)
Rixenda poimisin ihan vaan keskiakaisten nimien luettelosta, se on alun perin Bretonniasta joten halusin jonkun ranskalaisen nimen sille sukunimeksi. Du Lac on yhdessä ropekampanjassa jossa pelaan ranskan keisarisuvun nimi joten aattelin käyttää sitä.
Mistä mun Sorceressini on saanut nimen Babyspice en kyllä muista :twisted:
Muuten muut armeijani nimet ovat ranskalaisia ja sukunimi Du Lac (kultti demoniprinsessan ympäri ottaa sen sukunimen) ja sitten yleensä kantaa jotain titteliä (Gaston du Lac, carrier of the pole of pleasure on battle standardini)
Duct Tape is much like the force, it has a light side and a dark side,and it holds the universe together
-
Icingdeath
Orkeille en ole vielä nimeä keksinyt. Marinerit kulkevat nimellä Desert Corps, en viitsinyt ihan Africa Corpsia laittaa kun ei kerran olla lähelläkään Afrikkaa sotimassa, mutta aavikko baseja olen niille koittanut väsätä. Ja Desert Corpseja johtaa tietenkin Librarian Paffe Haraldirous.
"Now is the Time. This is the Place. Dr Pepper, This is the Taste."
No nyt olen saanut jo joitain nimiä aikaiseksi Nurglea varten. (tämä ei ole vielä ihan lopullinen päätös nimien eikä armeijaan tulevien unittien määrästä/koostumuksesta)
Charrut:
Pluto (Kenraali)
Okklo'kk (Nurgle Sorcerer)
Lempo (Exalted/Aspiring Champion)
Mo'Rmor (Bray Shaman)
Spawnit:
Nibbler (Beast of Nurgle)
Saurus (Beast of Nurgle)
Unitit:
Lucky Seven (Nurgle Knights)
Trö'Gor (Pestigor Herd)
Fa'Tbuds (Chosen Warriors of Nurgle)
Pässit ja Wähä-Pässit (Beast Herd)
Nuljaskat (Nurgling Swarm)
Möröttimet ja Kummivatit (Plaguebearers)
Yritän rueta kirjoittamaan fluffia heti kun olen saanut Skaven-armeijani valmiiksi.
Charrut:
Pluto (Kenraali)
Okklo'kk (Nurgle Sorcerer)
Lempo (Exalted/Aspiring Champion)
Mo'Rmor (Bray Shaman)
Spawnit:
Nibbler (Beast of Nurgle)
Saurus (Beast of Nurgle)
Unitit:
Lucky Seven (Nurgle Knights)
Trö'Gor (Pestigor Herd)
Fa'Tbuds (Chosen Warriors of Nurgle)
Pässit ja Wähä-Pässit (Beast Herd)
Nuljaskat (Nurgling Swarm)
Möröttimet ja Kummivatit (Plaguebearers)
Yritän rueta kirjoittamaan fluffia heti kun olen saanut Skaven-armeijani valmiiksi.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Hieman erilaiset nimet kääpiöuniteilla by jarloz:
Pomo:
Brokki Da Warboss (Lord)
Da 'lil Boss (Runesmith)
Da Clevver Boss (Runesmith)
Unitit:
Big Az Boyz (Warruja GW:llä)
'Ard Boyz (Warruja h-weaponilla)
Stikka Boyz (X-bow menejä)
Shoota Boyz (Thunderereja)
'Eavy Boyz (Ironbreakereita)
Lobba (Stone Thrower)
Big Shoota (Cannon)
Jaa että miksikö näin? Noh, Brokki kärsii örkkikielen pakkokäytöstä, eli Gorrinssonin Syndroomasta. Brokki ei käytännössä voi puhua normaalisti, vaan hän tahattomasti jättää pois konsonantteja sanojen edestä, käyttää sanaa 'Da' ja laittaa monikkoihin perään kirjaimen z. Surullista, eikö totta?
Pomo:
Brokki Da Warboss (Lord)
Da 'lil Boss (Runesmith)
Da Clevver Boss (Runesmith)
Unitit:
Big Az Boyz (Warruja GW:llä)
'Ard Boyz (Warruja h-weaponilla)
Stikka Boyz (X-bow menejä)
Shoota Boyz (Thunderereja)
'Eavy Boyz (Ironbreakereita)
Lobba (Stone Thrower)
Big Shoota (Cannon)
Jaa että miksikö näin? Noh, Brokki kärsii örkkikielen pakkokäytöstä, eli Gorrinssonin Syndroomasta. Brokki ei käytännössä voi puhua normaalisti, vaan hän tahattomasti jättää pois konsonantteja sanojen edestä, käyttää sanaa 'Da' ja laittaa monikkoihin perään kirjaimen z. Surullista, eikö totta?
Joo, kaikki noi Evildestroyersofyourworstdreamscometoeatyourwfeandkidsfordinnerafterwehaveshavedyourbuttwithglassshards nimet ovat hiukan hupaisia ajan myötä...
Uusimman IronWarrior Greatcompany alajaoston nimeksi tulee yksinkertaisesti "FaithBrakers"...
En kuitenkaan paheksu mitään Deathheads tai vastaavia, olen itsekin käyttänyt niitä, alkaa vaan mennä paita vähän käytetyn näköseks IMO.
Moi
Uusimman IronWarrior Greatcompany alajaoston nimeksi tulee yksinkertaisesti "FaithBrakers"...
En kuitenkaan paheksu mitään Deathheads tai vastaavia, olen itsekin käyttänyt niitä, alkaa vaan mennä paita vähän käytetyn näköseks IMO.
Moi
Hope is a serum that never heals
-
factordunk
-
The Scientist