"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mordheim-rakennus

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Drou

Mordheim-rakennus

Viesti Kirjoittaja Drou »

käykää tsiigaas ja sanokaa jotain mielipidettä :)
kesken tää kyl viel on... mitat tällähetkellä 22" x 30" x 6" ...ja kasvaa ;)

http://www.geocities.com/suckmydrowness/Medieval_Mall/
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Ok hmm jooh todella siisti rakennus vaikka vielä kesken onkin.

Sellasiin asioihin kiinnittäisin huomiota, että ei kannataisi jättää mitään "pahvisiksi", eli siis das massaa, kipsiä, pikasilotetta, gs:ää, milliputtia iha mitä vaan kannattaa käyttää että saisi tehtyä tosta sellasen että se näyttäis rakennukselta pienoiskoossa, eikä pahvilaatikolta :(, no ei se aivan siltä näytäkkään. Kanntais laittaa siis esim hiekkaa, flockia jne, jos tuo on rikkoutunut ja autioitunut rakennus, mutta jos haluat sinne jotain coolia niin :D, eli sitte kannatais tehä todella tarkasti kaikkia yksityis kohtia, kuten tauluja seinille, lattia luukkuja, laudotettuja seiniä ja lattioita, laatotettuja lattioita jne. eli siis sellasta kamaa mikä tekee tosta rakennuksen. Tosin toi nytkin on todella siisti, mutta siis siitä kannatais tehä tolla kaikella kamalla sellanen "pienoismallimainen".

Kuvat olisi voinut olla ehkä hieman tarkempia :D, esim tarkkaa ylhäälhtä, sivusta, yläviistosta jne, ja vielä niin että ne olisi otettu taustan kanssa, paljon kivempia kattoa aivan mitä vain, jos on selvä tausta mistä erottaa se kama mesissä. Eli noh eipä tossa siis paljo parantamista ollu, saamarin siisti ei voi mutua sanoa :D.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

On muuten aika kewli...tuolle pitää kyllä tulla pelaamaan joskus. Pitäiskö muuten ottaa joskus projektiksi saada ne vanhatkin maalattua ja miksei samantien vaikka beissattua ?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Laava

Viesti Kirjoittaja Laava »

jullevi kirjoitti:On muuten aika kewli...tuolle pitää kyllä tulla pelaamaan joskus. Pitäiskö muuten ottaa joskus projektiksi saada ne vanhatkin maalattua ja miksei samantien vaikka beissattua ?
Mä jo lupauduin tuon kyseisen maalaamaan..
Jos se vielä tuosta kovin paljon kasvaa, niin sitten rupeaa kaduttamaan.. :?
Mutta jullevi, anna mennä ja maalaa vaan ne edelliset, siellähän ne odottavat..
"Born to RUNE"
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Laava kirjoitti:Mutta jullevi, anna mennä ja maalaa vaan ne edelliset, siellähän ne odottavat..
Tarkoitatko nyt mun vai powerdrow:n taloja, nimittäin itse ajattelin että vois ne pd:n talot saada maaliin (niitä kun taitaa nykyään olla enemmän kuin mun taloja, jotka vois kans maalata). Mä voisin tietysti tehdä alustat niille.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
makebou.

Viesti Kirjoittaja makebou. »

OHO! tähtisumua :) toi on vähän siisti. kauan ton tekemiseen meni?
Drou

Viesti Kirjoittaja Drou »

täs ois vähä tarkempaa kamaa tosta...ja tota...eikait tohon oo kauhee kauaa mulla menny :p mutmut...tsiigatkaa taasen

http://www.geocities.com/suckmydrowness ... _Mall.html
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”