Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
eli kysymys kuuluu voiko Bringeriä tappaa instakillinä tai outrightisti? sillähän on niin ******** kova toughnes.. tota outhrightiä kysyn ku oon kuullu et abaddoni voi tappaa outrightisti ja mulla olis peli chaosta vastaan ja pikkusen pelottaa mitä se voi tehä C'tanille..
codexissa lukee:
If a wraithcannon inflicts instant death on a C'tan it will not be transported to the warp but will take a wound without the benefit of its Invulnarable saving throw.
enpä ole nähnyt prinssin vetävän 5 woundia yhdellä combat rundilla muuhun kuin marineista huonompiin otuksiin. 4+:lla ossuu ja 4+:lla haaavoittaa niin ei siinä juhlita kun prinssillä on 5-8 hyökkiä(8 iskuun päästään jos on khornelainen kyseessä mutta uuten se on se 5)
ja mitäs se yöntuoja sitten lasauttaa instakilliä prinssiparkaan :>
Elämä on aina yhtä jännittävää, kun ei koskaan tiedä milloin kuolee.
Cada kirjoitti:
ja mitäs se yöntuoja sitten lasauttaa instakilliä prinssiparkaan :>
No jos kaaospelaaja haluaa lordinsa taistelevan c'tania vastaan hän luonnollisesti varustaa sen daemonic staturella(toimii deceiverin insta killiä vastaan) ja/tai daemonic runella(pysäyttää nightbringerin insta killit). Kaaos lordista saa suht.helposti sellaisen joka tappaa nightbringerin keskiverto heitoilla ja jää viellä eloon. Varsinkin jos ottaa markit käyttöön(slaanesh tai khornen ollessa paras siihen).
Niin no jos ihan bringerin tappoon suunnittelee poloisen on homma jo eri asia. :> Minä kun tykkään ajatella vähän turnausluonteisilla varustuksilla kaikkea oletuksena täällä sillä se menee liian sekavaksi kun ruvetaan tappelemaan mitä jos sillä onkin se ja se mutta sitten se toinen ottaakin sitä ja tätä.
Ei saa. On nuo kaikki tullut joskus laskettua. Siinä on melkoinen ero kun toinen woundaa kakkosilla ja toinen nelosilla... Ja kun toisella on 3 tai 4 Woundia niin toisella onkin 5...
kyllä sillä to hit heitot heitetään. Tuo no hits made with dreadaxe will ever need have a to wound roll worse than 4+ blahblah lausunta koskee sitä, että sillä aseella osuneisiin iskuihin ei tarvitse koskaan heittää huonompaa kuin 4+:aa woundaamiseen
Minun kohtalaisella englannin taidolla ja sanakirjalla tuosta en millään saa väännettyä sananmuotoa, joka viittaisi siihen että dreadaxella ei tarvitse osua.