"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Poista

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Arpinaama

Viesti Kirjoittaja Arpinaama »

Häpeilen kun katselen omia ukkojani. Joskus on tullut semmonen neutraali kommentti esim. Kun oon puhumassa kaverin kanssa mitä kannattaa ottaa lordille joku designaattori. Sitten sieltä tulee kommenttii "joo, laita siten vielä laser ja sädepyssy siihen vielä".
Ite kyllä naureskelen sille, kun se puhuu ite kavereittensa kanssa tribestä. "aluks liut mäen alas. Sitten ammut discillä ja käänyt tornin luo ja ammut pikkusen blatesrillä sinne"
Kyllä se oli hassuu kun se puhu siitä. Koska mä ite en vaan alynnyt siitä mitään.
Joten ne jotka haukku hammeruutta, ne ei vaan tiedä siitä mitään.
Katso 4X6 jalan kokoinen Citymaasto!
6X4 City-Maasto http://www.lost.eu/12d4f
Icingdeath

Viesti Kirjoittaja Icingdeath »

En ehkä sanoisi että olen "ylpeä" siitä että harrastan warhammereita, muttei minua kuitenkaan se nolotakkaan, se on harrastus siinä missä joku muukin, ja vielä todella mukava harrastus.

Ja ne jotka kyselevät "onx kivaa leikkii pikku-ukoilla LOL ?" saavat minun puolestani ilkkua niin paljon kuin lystäävät, se ei minua ainakaan kiusaa...

...Ja nyt kiitän onneani ettei oma äitini ole ikinä erityisesti pitänyt harrastuksestani...
Enemy of my enemy is my friend
osmelo

Viesti Kirjoittaja osmelo »

Kyllä mäkin pelaan futista, lumilautailen, skeittaan vähäsen, soitan eri instrumentteja ja pelaan figupelejä. Et miksi pitäis hävetä figuiluaan..kaikissa noissa harrasteissa on jotakin tyhmää. :wink:
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Viime Tiltissä Jaana Pelkonen laukoo puhuessaan Fire Warrior pelin aluksi 40K pelistä: '...aikuisetkin innostui leikkimään muoviukoilla'

Että leikkimäänkö? No sillälailla. Ja minä kun ajattelin että Jaana on sangen älykäs henkilö :roll:

Punastuiko joku muukin kuullessaan tuon Jaanan lausahduksen?
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

maddog kirjoitti:Viime Tiltissä Jaana Pelkonen laukoo puhuessaan Fire Warrior pelin aluksi 40K pelistä: '...aikuisetkin innostui leikkimään muoviukoilla'

Että leikkimäänkö? No sillälailla. Ja minä kun ajattelin että Jaana on sangen älykäs henkilö :roll:

Punastuiko joku muukin kuullessaan tuon Jaanan lausahduksen?
Minä, vaikka en olekaan "kolmekymppinen mies joka on alkanut maalailemaan pikku-ukkoja tämän pelin takia".
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Grom

Re: Oletko ylpeä figuharrastuksestasi? (vai nolottaako?)

Viesti Kirjoittaja Grom »

En nyt tiedä... ylpeä vai nolottaako? No ei ainakaan nolota. Kaverikin oli ihan äimänä, kun näytin jotain onnistuneita figureita. Eikä mollannut yhtään. Ihmetteli vaan hahmojen hintaa. Enkä mä mainosta harrastuksestani, niin ei kukaan tuu mollaamaan. Ja ihmiset hei. Olkaa ylpeitä harrastuksestanne, vaikka muut sanoisi mitä. Ihan samanlainen harrastus tää on kun joku perhosten perässä juoksentelu tai postimerkkien ihailu. NÄIN
Viimeksi muokannut Grom, Ti 30.09.2003 20:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Pöh en häpeä. Vaikka jotkut sanovat että ''hei mitä järkee maksaa iha sairaita hintoja tollasista pikku-ukoista, mitä hauskaa niis muka on''. Sanovat, mitä sanovat.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Otso

Viesti Kirjoittaja Otso »

Eihän tässä mitään hävettävää ole. Ei kukaan siitä ole koskaan valittanut. Tosin en kyllä asiaa mainosta. Harrastus muiden joukossa tämä on. On niitä huonompiakin harrastuksia. Kallista tämä kyllä välillä tuppaa olemaa (tai sitten olen vaan niin pihi). Mutta mitään ei saa ilmaiseksi. (Paitsi ilmaisjakelulehtiä).
Alea iacta est.
eze

Viesti Kirjoittaja eze »

Ajattelinpa lisätä vähän omia kokemuksia tästä vittuilusta: olin paikallisessa liikkeessä joka möi WH. Paikalle tuli sitten muutama kaverini wannabe kovista jotka rupes vinkumaan jotain. No, liikkeen omistaja kuuli, joka on itsekkin intohimoinen harrastaja ja sanoi: "Jos nyt ei lopu toi pään aukominen niin mä heitän sut tosta ikkunasta ulos!" Olimme noin kolmannen kerroksen korkeudella ja omistaja on noin 150cm ja painaa melkein 100kg(oikeesti!) ja siitä on suurinosa lihasta!
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

eze kirjoitti:Ajattelinpa lisätä vähän omia kokemuksia tästä vittuilusta: olin paikallisessa liikkeessä joka möi WH. Paikalle tuli sitten muutama kaverini wannabe kovista jotka rupes vinkumaan jotain. No, liikkeen omistaja kuuli, joka on itsekkin intohimoinen harrastaja ja sanoi: "Jos nyt ei lopu toi pään aukominen niin mä heitän sut tosta ikkunasta ulos!" Olimme noin kolmannen kerroksen korkeudella ja omistaja on noin 150cm ja painaa melkein 100kg(oikeesti!) ja siitä on suurinosa lihasta!
en voi sanoa muuta ku wow, tosi sika paha juttu, vähäks mua olis pelottanu. Pakko sanoo että se warhammer hemmo oli niinq kitso frendi. Joku mode voi poistaa tän mun jutun sitte :D.
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

baretul kirjoitti:Joku mode voi poistaa tän mun jutun sitte :D.
Jep, ja laittakaa banni samalla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”