high elf taika vauls unmaking
- Amazing Slug
Ei, koska tuo "count as chaos armour" on maagisen varusteen maaginen ominaisuus. Maagisilla varusteilla ei ole mitään mundaaneja ominaisuuksia ja magian hävitessä ne kaikki menetetään.
Eli kun black axe of krell jotuu vaul's unmakingin kohteeksi, sen maaginen kahdenkäden varsi, ja maaginen paino lyhenevät+vähenevät syystä x.
No mun puolesta sword of might saa olla halberdi, sillonhan se on vaan kallis maaginen halberdi, vie kaks kättäkin ja kaikkee.Muuten, millä perusteella Porko's pigstikka on spear? Jos se on sillä perusteella, niin kylä ny kai sword of might on halberd...
Paitsi tietenkin omissa käsissäni =i
Isoja kaasupilviä
No, miten olisi tämä: "Most of many spears that have been used by Porko's Boar Boyz lie shattered on the battlefields of the Old World, but not this one."Amazing Slug kirjoitti: "Porko's pigstikka counts as a spear". Millähän perusteella? Keksiikö joku? Minulle ei aukene.
-J
WH Armies, Orcs and Goblins, s. 31
Juuri näin. Ja tässä on tämä syy x: "Magic weapons always ignore any special rules that apply to an ordinary weapon of the same type. All the rules that apply are covered in the description of this weapon." Nullstone ja Vauls unmaking molemmat nollaavat maagisen aseen ominaisuudet, joten jäljelle ei jää yhtään mitään. Talisman of Saphery jättäisi ilmeisesti mundaanin kahden käden kirveen.paavo3 kirjoitti:Ei, koska tuo "count as chaos armour" on maagisen varusteen maaginen ominaisuus. Maagisilla varusteilla ei ole mitään mundaaneja ominaisuuksia ja magian hävitessä ne kaikki menetetään.
Eli kun black axe of krell jotuu vaul's unmakingin kohteeksi, sen maaginen kahdenkäden varsi, ja maaginen paino lyhenevät+vähenevät syystä x.
-
Janne Forsell
- Viesti:
Itsekin olin eri mieltä Murheen kanssa, kunnes tarkastin loitsun kuvauksen. "... chooses one of them to be NULLIFIED for the rest of the battle". Jos tuo tulkitaan niin kuin se on kirjoitettu, niin kyllä - loitsu tekee koko esineen tehottomaksi (paitsi kääpiöiden vermeitä, joissa mundaani esine on fyysisesti olemassa ennen riimujen ostoa).
- Amazing Slug