http://www.newwave.org/minis/eventscove ... index.html
Moi
Aa arjayn vai ?makebou. kirjoitti:......NMM parhaaksi minkä on nähnyt. Onhan se sitä omastakin mielestäni, tai ainakin toisiksi, paras on varmaaan se mikä oli ramonin maalausworkshopin diakuvissa se yksi kirves heppu
Oh hehee. No niin heräsi mini-painterillakin hiukka keskustelua tuosta slaaneshi jutusta. Ja kukaan ei edes ole uskaltanut kommentaoida sitä slaaneshin mailinglistalla... Jeez.tube kirjoitti: Pahus, B&C:n topic on lukittu, olisin voinut aukoa vähän päätäni...
Dakkassa heräsi myös aika pitkä ketju aiheesta ja sen sivusta.
Voi noita jenkkejä, kun ovat niiiiin ihanan huolestuneita sukupuolisiveydestä ja nuorison aivojen turmeltumisesta.
/tube
Noh en tiedä onko jenkit sen ihmeellisempiä ihmisiä kuin mekään, kun miltei kaikki teevee ohjema tulee sieltä ja muutenkin viihde, niin siinä joukossa tulee mesissä myös tollasta "tyhmyyttä", kuten uutisia noista oikeuteen haastamisista. Esim saksassa joitenki pelien hahmot on roboteja koska ihmisiä ei saa tappaa niissä, aika pelleilyä mun mielestäJarLoz kirjoitti:Jenkkien käsitykset soveliaisuudesta ovat muutenkin mielenkiintoisia. Tiivistettynä jenkkien mielestä on aivan oikein näyttää raakuuksia ja väkivaltaa, kunhan ei puhuta tuhmia, eikä harrasteta seksiä. Hauskinta tässä on se, että kun olin kesällä kesäteatterissa, siis niin kulturellia kuin olla ja voi, niin kyseisessä näytelmässä pappi huutaa piispalle: "Kyllä sinä sitten olet ********* äijä!". Näin siis suomessa...
Anteeksi mutta mitä? Ihmiset ovat käsittääkseni listineet toisiaan mitä erilaisimmilla tavoilla halki maailmanhistorian, sisältäen kaulankatkontaa useallakin eri tavalla.M. Salava kirjoitti:Voiskohan johtua siitä, että seksiä on aina harrastettu mitä erilaisemmissa muodoissa, mutta se on kuitenkin paheksuttavaa jos sen tuo julki? Päänirtileikkausta taas ei pahemmin yleisesti ole harrasteltu, salassa tai julkisesti, joten pään irtileikkaaminen on paljon fiktiivisempi tapahtuma kuin seksi.
Päinvastoin kuin vaikkapa panssarivaunuilla ajelu (lähes)Toisaalta, kyllähän näistä asioista on iloakin. Tuskinpa piiskaamisesta puhuminen (puhumattakaan itse piiskauksesta) olisi niin hauskaa, jos se olisi julkisestikin joka päiväistä toimintaa.