Tee he hee... Pullaa ja kahvia... Tee he hee *Hykertelee nurkassa höpöttäen pullalle, noin 5 kuluttua pulla tekee itsemurhan koska ei kestänyt minun elämän tarinaa*
No jaa... Kai sitä pitää tähänkin vastata. Juu onhan se hienoa, että niitä viestejä on se 100 000, mutta eipä pahemmin varmaan joka päiväistä elämää muuta. Eiköhän sitä asiaa ja lokaa tule ihan samaan tahtiin kuin aina ennenkin?
Minun viestejänikin on semmoinen 1,6% ja toivottavasti edes joku pitää niistä viesteistä vähintään edes muutamaa prosenttia asiana.
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Griffon lord kirjoitti:kertokaa nyt kuka sen 100.000 viestin kirjoitti
Vähän epäilen, että tietoa ei löydy sotun stateista. Muutenkin sillä ei olisi mitään merkitystä, koska sotun tietokannasta poistuu vanhoja viestejä aika ajoin (lähinnä OMV-osiosta) niin sadannentuhannen viestin kirjoittaja vaihtuisi pari kertaa viikossa.
Yhdyn The Captainiin siinä, että emme tekisi sisällön määrästä mitään tavoitetta. Laatu on paljon tärkeämpää (koskee myös yksittäisiä kirjoittajia). Mutta on 100 000 viestiä on kuitenkin mielestäni sellainen rajapyykki mitä sietää juhlistaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
No jos siitä jotain juhlittavaa löytyy, niin jipii..
Ei ne viestien määrät ole mun mielestä juhlimisen arvonen asia, vaan se, että täällä 100 000 viestistä huolimatta on vielä paljon asiaakin.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
No katos vaan. Itekkin tässä odotellut notta koska tuo mänee rikki, ja meni sitten ihan varkain. Ja tosiaan 100 000:tta kirjoittajaa ei ole, koska esim OMV alueelta (mikä taitaa olla foorumin aktiivisin alue) poistuu joka yö kaikki threadit joihin ei ole muistaakseni 16 päivään postattu.
katoppa pää sivulta aloitus se oli jossain elokuus 2000 tai 01 muistaakseni. rekisteröityneet käyttäjien määrän näet foorumin aloitus sivulta ihan alhaalta
Zacharias: lasket normaalilla prosenttilaskulla viestien määrän(hiukan yli 100.000) ja omien viestiesi määrän