Örkit ja gobot
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Örkit ja gobot
Olisko ehdotuksia miten maalata nämä?
Tällä hetkellä ajattelen:
Musta pohjamaali
DAG basecoat
Goblin Green/Camo Green iho
Green ink
Highlight goblin green/camo green
Silmät jollain tumman punaisella
Releet Dark Fleshillä
Aseet Boltgun metallilla johon hightlight chainmaililla tai mithril silverillä
Tällä hetkellä ajattelen:
Musta pohjamaali
DAG basecoat
Goblin Green/Camo Green iho
Green ink
Highlight goblin green/camo green
Silmät jollain tumman punaisella
Releet Dark Fleshillä
Aseet Boltgun metallilla johon hightlight chainmaililla tai mithril silverillä
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
-
baretul
jooh jotenki tollei noi vois maalata miten sanoit. Itse käyttäisin goblin greeniä korostuksena, enkä inkkais lopuksi vaan maalaisin jollain 4-6 layerillä sen ihon, niin että ei jälkeen päin tavitse ruveta kikkailemaan.Green ink sittes ei tekis juuri mitn tuolla kerran layeroidulla dark angels greenillä
. Hmm ehkä joku snakebite leatherin tapainen sopisi paremmin tohon, kuin tuo dark flesh, joka on ehkä liian punertava, tai no mene ja tiedä 
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
-
baretul
No kun säädät noi inkit tohon niin siitä tulee 2 kerroksen näkönenOikolukuhirvi kirjoitti:Nyt olis tarkotus maalata melko nopeasti ettei jaksa mitään 6 kerrosta säätää tms
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
-
baretul
Joo eli tämä juttu selvens kaiken ?Oikolukuhirvi kirjoitti:Siis se ink on vesitettyä. Menee mukavasti kaikkiin koloihin ja sellaisiin. Inkit on rokrok
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
-
baretul
Re: Örkit ja gobot
Heh heh! Mä kun olen aika kärsimätön ja uus pelaaja, niin en jaksa kun maalata mustan pohjavärin ja vaan oikeet värit päälle ilman mitään inkkejä tai drybrushingia. Mitä nyt pientä highlightausta, mutta ei sen suurempaa. Mutta kyllä mä siitä maalaamisesta dikkaan. Yhden figun maalaamiseen menee ehkä jotain kaks-kolme tuntia. Joten repikää siitä hyvät naiset ja herrat...
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
-
baretul
Joo toivotonta
, ketkä käskee drybrushaamaan sen ihon ku saa layeroimalla tuplasti hienomman ?
. Miltein ainoa järkevä kommenttu on tullut Argonilta. SIis todella kannatais layeroida, ei se heti onnistu, mutta siis miten luulet että maailman huiput oppivat maalaamaan nopeasti hienoa ?
, luulen että he vain maalasivat maalasivat ja maalasivat
. Aluksi voi tesmata esim 1-3 layerin kikkailuja, ja washausta (inkkausta), siis millään drybrushingilla ei pitkälle pötkitä
.
Häpeäkseni tiedotan, että drybrush oli ENNEN se tekniikka jolla maalata highlitet. Mutta baretul on oikeessa, layerit on roimasti siistimpiä ku drybrush
. Nykyään drybrushin käyttö on jäänyt aika vähiin.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Joo kyllä se higlighti kannattaa silleen häivyttää väliväreillä. Itse olen kuluneen syksyn aikana harjoitellut blendaamista ja muita tekniikoita ja figut ovat todella huomattavasti hienompia, siistimpiä, kauniinpia jne.
IMO inkit tekee vaan sotkua ja kiiltelevätkin rumasti. (joo tiedän että on olemassa mattalakkaakin)
IMO inkit tekee vaan sotkua ja kiiltelevätkin rumasti. (joo tiedän että on olemassa mattalakkaakin)