"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Liimaa...

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
TonTTu

Liimaa...

Viesti Kirjoittaja TonTTu »

elikkäelikkä... minkäs merkkisiä/laisia liimoja käytätte figujenne ja basejen tekoon? varmaankin on ollut jo topicceja pari kymmentä mutta en ensivilkaisulla löytänyt 3 ensimmäisen sivun joukossa yhtäkään joten korjasin asian :)
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

minulla on iso yleisliimapullo, sekä pienempi ja tehokkaampi versio siitä (sceneryyn, baseihin...). ja on vielä superattack-pikaliima - figuihin. citadellin liimaan on mielestäni turha pistää rahaa, halvempaakin saa samalla rahalla...
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Mä laitan ihan erikeepperiä baseen ja sen jälkeen pistän siihen modelling sandiä päälle ja odotan, että se kuivuu...
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
TonTTu

Viesti Kirjoittaja TonTTu »

noh... jos ei mun threadit keplaa niin ei sitte! HMPH *kääntyy pois loukkaantuneena* :|
Köntys

Viesti Kirjoittaja Köntys »

Figuihin käytän jotain pikaliimoja (en muista yhtään merkkiä) ja sitten jotain kotiliimoja tjsp. Baseihin/sceneryihin tulee erikeeperiä käytettyä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”